Patraukti tai patrauktų. Bet jų niekas neleis naudoti. Nes ne tam skirtos, yra instrukcijos ir t.t., ir rizika keleiviams ir t.t. Be to jos su SA-3 sankaba. O SA133 su sraigtine. Todėl reikėtų laukti šilumvežio.
Net du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.
Šeštokuose ant 1435 mm bėgių yra du šilumvežiai, Kaune - dvi kelio mašinos.
Ar kuri nors iš šių kelio mašinų patrauktų lenkišką keleivinį traukinį SA133, jei šis "užsilenktų" Kaune? Ar būtinai tektų pusantros valandos laukti, kol iš Šeštokų atvažiuos M62?
Nuotraukoje matomos 1435 mm aklikelyje stovinčios kelio mašinos ten stovi bent nuo keleivinio traukinio Bialystokas-Kaunas važinėjimo pradžios (2016.06.17). Nuo tada neteko jų matyti kitoje vietoje tarp Kauno ir LT/PL sienos, taip apt neteko matyti, kad toje vietoje jų nebūtų...
Ar kuri nors iš tų kelio mašinų patemptų tarp kauno ir Bialystoko kursuojantį keleivinį traukinį traukinį SA133 šiam sugedus ? Klausiu todėl, kad kitokių traukos riedmenų Lietuvoje esančiuose 1435 mm bėgiuose yra nedaug. Gal būt Šeštokuose yra M62? Nuo technikos gedimų neapdraustas neikas. Bent pranešimų atsiranda apie tokius keleivinių traukinių nutikimus maršrute Vilnius-Klaipėda.
Vinčų stotyje, stoties pastato kieme (pusėje priešingoje geležinkeliui) stovi štai toks geležinkelio technikos kėbulas. Tikriausiai drezinos. Kėbulas, kaip atrodo, tarpukario gamybos ir tikriausiai aparatas buvo trofėjinis. Nors gal ir tarpukario LG...
Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.
Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
ČSSR 1975-1982 metų gamybos, 2005-2012 metais modernizuoti.
teko svečiuotis Čekijoje ir tikrai gerą įspūdį paliko jų traukinukai:
Vagónka M 152.0 / 814
Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.
Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
Komentuoti: