Parašė Mantukas05
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geležinkelio tiesimo centras turi. Tikriausiai pirko vežimėlius ir 1435 mm vėžei. Bet lygtai iš tiesų tiesiant RB buvo ir išnuomotas Lenkijoje panašus aparatas.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPlasser & Theurer USP 2000 SW. Stovi Kauno geležinkelio stotyje 1435mm kelyje. Kito forumiečio skaičiau parašyta , kad nuomojami iš lenkijos RB vėžei , bet ant šio buvo parašyta "Geležinkelio tiesimo centras". Tai LG savo turi , arba nusipirko tokį.
Atvaizdas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panašios technikos buvo naudojama tiesiant 1435 mm bėgius iš Šeštokų į Kauną ir ten pat rekonstruojant esamus 1520 mm bėgius. Tiesa, daugiau buvo bėgiais važiuoti taip pritaikytų traktorių ir ekskavatorių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNelabai kelio technika, nors gali būti ir tokia. Nauidojamas kaip manevrinis šilumvežis UAB "Mestilla", Klaipėdos LEZ, biokuro gamykla.
Atvaizdas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
teko svečiuotis Čekijoje ir tikrai gerą įspūdį paliko jų traukinukai:
Vagónka M 152.0 / 814


Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.
Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ČSSR 1975-1982 metų gamybos, 2005-2012 metais modernizuoti.Parašė statyba Rodyti pranešimąKaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.
Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš temos apie RB-I
Nuotraukoje matomos 1435 mm aklikelyje stovinčios kelio mašinos ten stovi bent nuo keleivinio traukinio Bialystokas-Kaunas važinėjimo pradžios (2016.06.17). Nuo tada neteko jų matyti kitoje vietoje tarp Kauno ir LT/PL sienos, taip apt neteko matyti, kad toje vietoje jų nebūtų...Parašė Al1 Rodyti pranešimąFotoreportažas "RailBaltica", nuo Kauno iki sienos su Lenkija. Kaip atrodo geležinkelis po rekonstrukcijos.
Kaunas.
(...)
Nuo RB perono 1435 mm kelių galo link. Viename RB aklikelyje stovi kelio technika, kitame - nieko. Ten baigiasi 1435 mm vėžė.
Atvaizdas
(...)
Ar kuri nors iš tų kelio mašinų patemptų tarp kauno ir Bialystoko kursuojantį keleivinį traukinį traukinį SA133 šiam sugedus ? Klausiu todėl, kad kitokių traukos riedmenų Lietuvoje esančiuose 1435 mm bėgiuose yra nedaug. Gal būt Šeštokuose yra M62? Nuo technikos gedimų neapdraustas neikas. Bent pranešimų atsiranda apie tokius keleivinių traukinių nutikimus maršrute Vilnius-Klaipėda.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠeštokuose yra M62.Šeštokuose ant 1435 mm bėgių yra du šilumvežiai, Kaune - dvi kelio mašinos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNet du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.
Ar kuri nors iš šių kelio mašinų patrauktų lenkišką keleivinį traukinį SA133, jei šis "užsilenktų" Kaune? Ar būtinai tektų pusantros valandos laukti, kol iš Šeštokų atvažiuos M62?
Comment
 


							
						

							
						








Comment