Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Ar "Lietuvos Gelezinkeliai' turi 2TE10M tipo lokomotyvų? (tokiu nesu pastebejas )
    Не мы такиe, жизнь такaя...

    Comment


      #42
      Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
      Ar "Lietuvos Gelezinkeliai' turi 2TE10M tipo lokomotyvų? (tokiu nesu pastebejas )
      Neturi, atvažiuoja iš Latvijos ir Baltarusijos.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #43
        LT-1 ar galetum supažindinti su šilumvežio M62 valdymo mazgais?
        Не мы такиe, жизнь такaя...

        Comment


          #44
          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
          LT-1 ar galetum supažindinti su šilumvežio M62 valdymo mazgais?
          Na nezinau, ka turi omenyje sakydamas valdymo mazgais Siaip tai nemodernizuotame M-62 valdymas kaip ir kituose rusiskuose lokomotyvuose. Kita vertus, labai smulkiai ir negaliu papasakoti - nesu lokomotyvu ukio darbuotojas

          Comment


            #45
            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Na nezinau, ka turi omenyje sakydamas valdymo mazgais Siaip tai nemodernizuotame M-62 valdymas kaip ir kituose rusiskuose lokomotyvuose. Kita vertus, labai smulkiai ir negaliu papasakoti - nesu lokomotyvu ukio darbuotojas
            Na domejausi apie modernizuotą M62 lokomotyvą. Apie paprastesiunių valdymą daug maž žinau
            Не мы такиe, жизнь такaя...

            Comment


              #46
              Kokios funkcijos yra apibrauktu 2m62 lokomotyvo valdiklių, ir kam yra skirtas pėdalas esantis po valdymo pultu?
              Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.06, 16:47.
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                #47
                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                Kokios funkcijos yra apibrauktu 2m62 lokomotyvo valdiklių, ir kam yra skirtas pėdalas esantis po valdymo pultu?
                Ten yra stabdžių svirtys: viena jų stabdomas visas sąstatas, kita - tik lokomotyvo stabdžiai.

                Comment


                  #48
                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  Ten yra stabdžių svirtys: viena jų stabdomas visas sąstatas, kita - tik lokomotyvo stabdžiai.
                  Dekui už informacija. Tik tada kam yra reikalingas pedalas po valdymo pultu?
                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                  Comment


                    #49
                    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                    Dekui už informacija. Tik tada kam yra reikalingas pedalas po valdymo pultu?
                    Kas del svirciu tai teisingai - ta kur foto auksciau - tiesioginis lokomotyvo stabdis , o ta zemiau - viso sastato (tame tarpe ir lokomotyvo) automatiniai stabdziai. Kas del pedalu, tai tiksliai nepamenu kokiame lokomotyve kuris ka daro, bet tie pedalai ivairiuose lokomotyvuose ir dyzeliniuose traukiniuose atlieka viena is siu funkciju - smelio padavimas po ratais, garsaus signalo ijungimas, budrumo prietaiso pedalas. Kai kuriuose lokomotyvuose buna ne vienas pedalas. M-62 pedalas berods paduoda smeli po ratais.
                    Paskutinis taisė LT-1; 2008.06.24, 17:55.

                    Comment


                      #50
                      Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                      Na domejausi apie modernizuotą M62 lokomotyvą. Apie paprastesiunių valdymą daug maž žinau
                      Modernizuotame 2M-62 stabdziu valdymo svirtys tokios pat kaip ir nemodernizuotame, tik kontroleris jau paprasta rankenele o ne vairas. Ir aisku, 2M-62M jau prifarsiruotas elektronikos, kompiuteriu..

                      Comment


                        #51
                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Modernizuotame 2M-62 stabdziu valdymo svirtys tokios pat kaip ir nemodernizuotame, tik kontroleris jau paprasta rankenele o ne vairas. Ir aisku, 2M-62M jau prifarsiruotas elektronikos, kompiuteriu..

                        Toki tikriausiai labai malonu valdyti
                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                        Comment


                          #52
                          O tiesa Lietuva kada nors turejo tokiu silumveziu kaip TE-3 as atsimenu mazas kai buvau tai per Kazlu Ruda jie neretai pravaziuodavo buvo kokie 1985 metai

                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Na laimingai pasibaige tada tavo pasakotas ivykis. Siaip yra reglamentuoti instrukcijose visu (masinisto, stoties budetojo, traukiniu eismo tvarkdario, regiono budetojo) veiksmai, ka tokiu atveju daryti.
                          2005 metais kenoje taip gerai nebuvo.. Per mazai buvo laiko ka nors pakeisti, be to taip jau susdeste ir nepalankios aplinkybes..:

                          http://www.youtube.com/watch?v=jJMVzh9C3rU

                          Comment


                            #53
                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            O tiesa Lietuva kada nors turejo tokiu silumveziu kaip TE-3 as atsimenu mazas kai buvau tai per Kazlu Ruda jie neretai pravaziuodavo buvo kokie 1985 metai
                            Na as nezinau tiklsiai kam jie priklause, bet ir as tokiu metu mazas buvau ir i vilniu atvykes matydavau juos. Aisku butu galima pasiklausti pas senesnius lokomotyvininkus..

                            Comment


                              #54
                              Jo idomu butu apie juos suzinot ten ta pati karta kaip ir TEP-60
                              Netgi masinisto valdymo pultas panasus, tik vat pas mus TEP-60 dar explotuojami o TE-3 ne, kaip suprantu TE-3 pakeite 2TE10 ir 2TE116 laikui begant

                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Na as nezinau tiklsiai kam jie priklause, bet ir as tokiu metu mazas buvau ir i vilniu atvykes matydavau juos. Aisku butu galima pasiklausti pas senesnius lokomotyvininkus..

                              Comment


                                #55
                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Jo idomu butu apie juos suzinot ten ta pati karta kaip ir TEP-60
                                Netgi masinisto valdymo pultas panasus, tik vat pas mus TEP-60 dar explotuojami o TE-3 ne, kaip suprantu TE-3 pakeite 2TE10 ir 2TE116 laikui begant
                                Ne, TE-3 pakeite 2M-62. Ten pas juos labai daug kas vienoda.

                                Comment


                                  #56
                                  Bet TE-3 turejo 1500AG M62 sekcija 1000AG, 2TE10 sekcija irgi 1500AG, pas kaimyna savo tada klausiau kodel lietuvai nebuvo skirta 2TE10 pasak jo cia pagal kelio profili ir stociu ilgius jie nereikalngi pilnai uztenka 2M62, jis tiesa labai antipatija jaucia TEP-60 sako triperis ten ir t.t nera net ka lygint su M62 kas liecia aptarnavima ir darba juose

                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Ne, TE-3 pakeite 2M-62. Ten pas juos labai daug kas vienoda.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Bet TE-3 turejo 1500AG M62 sekcija 1000AG, 2TE10 sekcija irgi 1500AG, pas kaimyna savo tada klausiau kodel lietuvai nebuvo skirta 2TE10 pasak jo cia pagal kelio profili ir stociu ilgius jie nereikalngi pilnai uztenka 2M62, jis tiesa labai antipatija jaucia TEP-60 sako triperis ten ir t.t nera net ka lygint su M62 kas liecia aptarnavima ir darba juose
                                    na kiekvienas turi savo nuomone.. O M-62 ir TEP-60 nelabai ir imanoma lyginti, nes jie kardinaliai skirtingi - pirmasis krovininis, antrasis keleivinis.

                                    Comment


                                      #58
                                      Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
                                      Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju
                                      Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.06.30, 19:40.
                                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                                      Comment


                                        #59
                                        kabinoj prie kaloriferio tumbleris yra ijungi su juo kuro siurbli, ir paskui raudona knopke ispaudi ir lauki kol apsipils dumais tik tiek zinau siaip masinu skyriuj dar garantuoju kazka ijungt reikia

                                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                        Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
                                        Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                          Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
                                          Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju
                                          Iš kabinos, arba tiesiai iš aukštos įtampos kameros.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X