Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama

    O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
    O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
    Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
    M62 modernizacijos nenusimato?
    Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?

    Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
    Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
    Ten yra Radviliskio - Pagegiu rinktinis traukinys. Kaip jau rasiau, modernizacijos programa eina i pabaiga. Kokie bus nauji sprendimai (ar dar bus modernizuojama, ar dar perkama nauju), pamatysime veliau.
    Del M62 remotorizavimo tiksliai nepasakysiu.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 19:52.

    Comment


      #22
      Parašė John
      16 kartu per diena is esmes reiskia kas valanda ar dar dazniau... tai jau sis tas

      Beje, dar mazas klausimas LT-1

      Kodel dalis 2M62 buvo remotorizuoti, o kita dalis modernizuoti? Ar nevertejo modernizuoti visu? Ir kiek ilgai dar LG planuoja 2M62 naudoti apskritai?
      Na sakai ar nevertejo modernizuoti visu.. O kodel neklausi, ar nevertejo nemodernizuoti, neremotorizuoti, o pirkti tik Siemensus? Viskas turi buti paskaiciuota ekonomiskai. Pinigu juk nera tiek kiek nori.. O remotorizacija uz modernizacija pigesne keleta kartu. Todel ir buvo nuspresta taip daryti. Kita vertus, esminiai sprendimai del lokomotyvu ukio atnaujinimo priimti pries keleta metu, kai generaliniu dar Birziskis buvo. Jei dabar butu kuriama panasi strategija, turbut kazkas skirtusi.. Na bet kaip ten bebutu, manyciau, jog lokomotyvu ukio atnaujinimas yra labai sekmingas projektas. Na bet visada galima padaryti dar geriau...
      O kas del naudojimo, tai modernizuotus planuojama naudoti apie 15-20 metu, remotorizuotus - 10-15 metu.
      Paskutinis taisė LT-1; 2008.05.02, 14:56.

      Comment


        #23
        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        tai buvo labai seniai.. Pastaruosius keletą (o gal ir daugiau) metu priklause ir po modernizacijos priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (apie tai byloja uzrasas ant sono - LT-1).


        P.S. kodėl modernizuojant nedėjo 16 cilindrų 3000 AJ CAT variklių į 2M62? Permažas svoris mkės sunkesniems sąstatams. Kaip vieninteliam Latvijoje sekasi su tokiu varikliu?
        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:01.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #24
          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Tai kodėl ne į Klaipėdą? Tiesiogiai įtakoja "Klaipėdos naftos" darbą kompresoriai silpni.

          P.S. kodėl modernizuojant nedėjo 16 cilindrų 3000 AJ CAT variklių į 2M62? Permažas svoris mkės sunkesniems sąstatams. Kaip vieninteliam Latvijoje sekasi su tokiu varikliu?
          . O kodel nedejo galingesniu varikliu nezinau - tai buvo sprendziama seniai... O kaip latviu silumveziui sekasi negirdejau..
          Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:01.

          Comment


            #25
            Šiandien pavakare su šio forumo dalyviu Niku buvome nulėkę į Pakenės stotelę, esančią tarp Kyviškių ir Kenos stočių. Traukinių judėjimas vakare nemažas: pravažiuoja du tarptautiniai traukiniai ("Lietuva" Vilnius - Maskva ir "Jantar" Kaliningradas - Maskva) ir krūva prekinių traukinių. Įkeliu šios dienos nuotraukas ir tikiuosi, jums bus įdomu pažiūrėt.

            Prekinis traukinys su 2M62k-0180, eina į Kyviškių pusę:




            Baltarusių 2TE10U-0389 ("Fantomas"):




            ir dar vienas prekinis su originaliu lokomotyvu 2M62-0056 ("Marusia"):




            Teigdamas, kad tai originalus lokomotyvas, turiu omenyje, kad jis nėra modernizuotas ar remotorizuotas. Įdomu, kiek tokių dar išlikusių yra ir kokie jų numeriai?

            Comment


              #26
              LT-1 (Vilnius)
              2M62:
              0008, 0009, 0017, 0018, 0019, 0021, 0027, 0028, 0044, 0046, 0056, 0061, 0084, 0085, 0088, 0148 (stovi Radviliškyje, berods nurašytas), 0177, 0230, 0568, 0920, 0948, 0960, 1093, 1198.

              LT-2 (Radviliškis).
              2M62:
              0003, 0045, 0047, 0057, 0060, 0086, 0087, 0149, 0166, 0208, 0227, 0236, 0237, 0300, 0491, 0518, 0519, 0520, 0923.
              Iš šių (1160, 1161, 1163, 0671) jau gal modernizacijoje kažkuris ar kažkurie.

              Iš jų jau gal kaikurie remotorizuoti ar modernizuojami.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                0019 ir, atrodo, nurašytas.

                Comment


                  #28
                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  0019 ir, atrodo, nurašytas.
                  Supjaustė ar patvory kur stovi?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #29
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Supjaustė ar patvory kur stovi?
                    Informaciją reikėtų tikslinti. Žinios apie 0019 nurašymą mane jau pasiekė rudens pabaigoje ar žiemos pradžioje.

                    Comment


                      #30
                      Jei neklystu, kažkuriame poste buvo užsimenama, kad šilumvežių 2M62 modernizacija ir remotorizacija eina į pabaigą. O ką darys su senais lokomotyvais, kurie nei remotorizuoti, nei modernizuoti?

                      Spėju, kad dar važinės ilgiausiai 2-4 metus ir eis į metalo laužą..

                      Comment


                        #31
                        Man irgi įdomu, dalį pakeis ER20, bet vistiek dar liks, kaip ir M62.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32
                          Šiandien apie 18 valandą pro Kyviškes nuo Kenos pusės aplinkeliu į Vaidotus pravažiavo prekinis traukinys, kurį traukė du lokomotyvai 2M62-0516 ir 0048 (spėju, kad ir antras šilumvežis buvo valdomas iš vienos kabinos.t.y. pirmojo šilumvežio). Sąstatą sudarė 78 vagonai(!).

                          Įdomu, kokia jo masė gali būti?

                          Comment


                            #33
                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Šiandien apie 18 valandą pro Kyviškes nuo Kenos pusės aplinkeliu į Vaidotus pravažiavo prekinis traukinys, kurį traukė du lokomotyvai 2M62-0516 ir 0048 (spėju, kad ir antras šilumvežis buvo valdomas iš vienos kabinos.t.y. pirmojo šilumvežio). Sąstatą sudarė 78 vagonai(!).

                            Įdomu, kokia jo masė gali būti?
                            Svoris buvo be keliu tonu 6200. Valde tuos silumvezius kiekvieno ju masinistai, o ne is vienos kabinos abu.

                            Comment


                              #34
                              o Siemensu uztektu dvieju sitokiam sastatui?

                              Comment


                                #35
                                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                o Siemensu uztektu dvieju sitokiam sastatui?
                                siemens pilnai uztektu. Nedaug truksta, kad 2M62M taip pat patemptu, nes jis ima neseniai tempe 6070 svorio sastata.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  siemens pilnai uztektu. Nedaug truksta, kad 2M62M taip pat patemptu, nes jis ima neseniai tempe 6070 svorio sastata.
                                  Tai cia gal kokie bandymai buvo?

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Svoris buvo be keliu tonu 6200. Valde tuos silumvezius kiekvieno ju masinistai, o ne is vienos kabinos abu.
                                    O kokiose mašinose techniškai numatyta galimybė valdyti keletą sekcijų iš vienos kabinos?

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                      Tai cia gal kokie bandymai buvo?
                                      Ne bandymai... Tiesiog kartais traukiniu buna i viena puse daugiau nei i kita, tad sukabinami 2 silumveziai ir veza sunkesni satata. Taip daryti tik tada ir apsimoka, kai yra atliekamos traukos. O anuo atveju (kai buvo vezamas 71 vagonas, 6200 tonu) neracionaliai isnaudojama trauka. Galima teoriskai "isskaidyti" taip - vienas silumvezis veza maksimaliai kiek jam leista, t.y. 5000 tonu, o kitam belieka tik 1200 tonu. O juk galetu abu atskirai vezti 10000 tonu (po 5000)..

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                        O kokiose mašinose techniškai numatyta galimybė valdyti keletą sekcijų iš vienos kabinos?
                                        Lietuvoje ER20.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #40
                                          Kiek šiuo metu yra modernizuota 2M62 ir 2M62U serijos šilumvežių su naujais CATERPILLAR varikliais? Kokie jų numeriai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X