Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip ir liko neatsakytas klausimas - gal kas i specialistų galėtų paaiškinti kaip ir kiek skiriasi D1 ir DR1A sąnaudos ir eksploatacija?

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Taip ir liko neatsakytas klausimas - gal kas i specialistų galėtų paaiškinti kaip ir kiek skiriasi D1 ir DR1A sąnaudos ir eksploatacija?
      LT-1 nera lokomotyvu ukio atstovas, todel tiksliu skaiciu siuo metu negali pateikti. Reiketu klausti kolegu. Taciau bendrai tikrai galima teigti, kad modernizuotas DR-1A tikrai yra ekonomiskesnis uz D1.

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        LT-1 nera lokomotyvu ukio atstovas, todel tiksliu skaiciu siuo metu negali pateikti. Reiketu klausti kolegu. Taciau bendrai tikrai galima teigti, kad modernizuotas DR-1A tikrai yra ekonomiskesnis uz D1.
        Dėl ekonomiškumo sutinku, bet D1 patvaresnis, nei DR.

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          LT-1 nera lokomotyvu ukio atstovas, todel tiksliu skaiciu siuo metu negali pateikti. Reiketu klausti kolegu. Taciau bendrai tikrai galima teigti, kad modernizuotas DR-1A tikrai yra ekonomiskesnis uz D1.
          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Dėl ekonomiškumo sutinku, bet D1 patvaresnis, nei DR.
          Abu nieko konkretaus neparašėte. Gal kas nors žino kokį nors viešai paskelbtą straipsnį šia tema, nesvarbu kokia kalba?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Dar įdomų dalyką pastebėjau. D1 galinės sekcijos turi numerius 1 arba 3, nors gamintojo numatyta, kad tokie traukiniai formuojami iš 4 vagonų. Tuomet vidurinės sekcijos abi su numeriais 2 būna, reikia taip suprasti? Ar tai gamykliškai numatyti trivagoniai D1 variantai?
            D serijos traukiniai būdavo iš 3 vagonų, bet jie jau seniai nebeeksploatuojami ir jų serijos numeriai užsibaigė nedideliu skaičiumi (apie 200, jei gerai pamenu). Vėliau buvo pradėti gaminti D1, bet numeracija buvo pratęsta.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Dar įdomų dalyką pastebėjau. D1 galinės sekcijos turi numerius 1 arba 3, nors gamintojo numatyta, kad tokie traukiniai formuojami iš 4 vagonų. Tuomet vidurinės sekcijos abi su numeriais 2 būna, reikia taip suprasti? Ar tai gamykliškai numatyti trivagoniai D1 variantai?
              D serijos traukiniai būdavo iš 3 vagonų, bet jie jau seniai nebeeksploatuojami ir jų serijos numeriai užsibaigė nedideliu skaičiumi (apie 200, jei gerai pamenu). Vėliau buvo pradėti gaminti D1, bet numeracija buvo pratęsta.
              Viduriniai vagonai turi numeracija 2 ir 4

              Comment


                Parašė LT-1
                Dyzelini traukini paprastai sudaro nors vienas motorvagonis (taip ir vadinamas vagonas, kurio dali uzima masinu skyrius, o kita - keleiviu salonas) ir 1-4 (gali buti ir daugiau) prikabinami vagonai. Tokio traukinio pavyzdys vengriskas "dyzeliukas" D1 arba latviskas DR-1A. LG turi modernizuotus DR-1A, kurie galima sakyti "perskelti" pusiau, taip is 6 vagonu dyzelinuio traukinio gavosi 2 po 3 vagonus. Taip padalinus traukini, gamykloje is 2 prikabinamu vagonu buvo padaryti prikabinami su valdymo kabina.
                Pas mus daug kas siuos traukinukus vadina tiesiog "dyzeliukais" (bent jau gelezinkelieciai taip visi vadina juos), o angliskai trumpinys DMU (diesel multiple unit).
                Angliškuose puslapiuose atitinkamoje grafoje kur yra lokomotyvo ašių formulė, prie dyzelinių/elektrinių traukinių rašomas jo tipas ir vagonų skaičius, pvz. DMU-3, EMU-4.

                Mūsiškiai turėti DMU-6 matyt vieni buvo modernizuoti kokiais 1996, vėliau - 2004m. tuo pačiu padalinant į dvi dalis, todėl taip ir skiriasi jų abu galai, kurių vienas aptakus, o kitas kampuotas. Naujesnės laidos DMU-3, pvz. DR1A-328M jau turi abu kampuotus galus ir jo pagaminimo metai parašyti 1994, o modernizavimo - 2004 (+/- 1 metai). Pastarieji turbūt jau buvo pagaminti kaip DMU-3. Turimi DMU-4 matyt buvo padaryti tokiais "atsikračius" dviejų vagonų.
                Dabar gal kas esate pastebėję, kokie šešiavagoniai traukiniai važiuoja į Ignaliną sezono metu, ar 2 sukabinti DMU-3, ar būna suformuojamas vienas DMU-6?

                Comment


                  <-------> V

                  Parašė Carpenter Rodyti pranešimą
                  ...
                  O šiaip prisiminiau, kai būdamas studentu važinėjau į Druskininkus dabar jau neegzistuojančiu maršrutu Vilnius-Pariečė-Druskininkai. Toks įdomus variantas būdavo, kai sustojęs Pariečėje, sąstatas, sudarytas iš pusiau lokomotyvų-vagonų ir paprastais vagonais tarp jų, pajudėdavo į priešingą pusę kitu galu. Jeigu kas nesuprato maršrutą gali įsivaizduoti kaip "V" formą, o sąstatą taip <---->
                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Tas pats būdavo važiuojant traukiniu Kaunas - Alytus Šeštokų stotyje.
                  Dar papildysiu keliais traukinio važiavimo kryptį keičiančiais (keitusiais) maršrutais Lietuvoje.
                  Vilnius-Klaipėda (naktinis sudarytas iš šilumvežio ir keleivinių vagonų), toks pat naktinis Vilnius-Ryga ir ilgai važinėjęs "dyzeliukas" Vilnius-Klaipėda kryptį keisdavo Kaune. Iki 2009m. kovo 22 d. "dyzeliukas" tą darydavo prie pat Kauno tunelio (už stotelės Kaunas-1).
                  Naktiniame Rygos traukinyje ilgai būdavo tiesioginiai vagonai Ryga-Berlynas. Jų važiavimo kryptis keisdavosi Vilniuje. Toliau jie važiuodavo su traukiniu Leningradas-Varšuva-Berlynas (per Gardiną).
                  D1 Klaipėda-Tauragė Pagėgiuose. Dabar tokio maršruto nėra.
                  Šiauliai-Radviliškis (aplinkiniu keliu) Jonaitiškiuose. Dabar tokio maršruto nėra.
                  Panevėžys-Biržai (siaurukas) Joniškėlyje.
                  Šiauliai-Kaunas Kaišiadoryse (į Šiaulius važiuodavo per Kalnėnus, grįždavo kurį laiką aplinkiniu keliu, gal būt dėl darbų tarp palemono ir Gaižiūnų).
                  Pasitaikė vienkartinių atvejų , kai dėl darbų Kauno-Jiesios tarpstotyje nuo Kazlų Rūdos atvažiavęs traukinys į Kauną važiuodavo per Rokus, Kauno HES ir kryptį keisdavo Palemono stotyje, vėliau tai daryti ėmė šios stoties kelyno pradžioje, kur kažkada buvo stotis Pamarys (panašios sudėties kaip Jiesia).
                  Prieš renovacijai uždarant Kauno tunelį, tvarkaraščiai skelbė apie dyzelinio traukinio maršrutą iš Kauno senosios stoties į Vilnių aplinkiniu keliu. Važiavimo kryptį traukinys būtų keitęs Jiesioje. Paskutinėmis 2008 m. sausio dienomis sumanymas buvo atšauktas.
                  Maršrutu Kaunas-Jiesia-Palemonas važiuojančius prekinius traukinius įprasta matyti su šilumvežiais abiejuose galuose. Nors kai kada iš Kauno į Jiesią sąstatą nutempęs TEM2 atsikabina ir grįžta į Kauną.
                  Iš Vilniaus į Druskininkus važinėdavo ne vien "dyzeliukai": važinėjo vienas sudarytas iš šilumvežio ir keleivinių vagonų, keli iš jų būdavo maršrutų Maskva-Druskininkai ir Leningradas-Druskininkai. Toks Pariečėje prastovėdavo ~20 min., "dyzeliukui" užtekdavo 10-12 min.

                  Comment


                    Reikia labai skubiai prieškarinės lietuvos matrisės MAN fotografijų. Viena yra paskelba čia:

                    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=173225&LNG=RU

                    tačiau reikia jų kuo daugiau...

                    Comment


                      DR1A-300, vienintelis šešiavagonis?



                      Šaltinis: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                      Comment


                        dr1a 300 ne vienintelis 6 vagonais. turi visi savo vagonais 276 ir 284. no dabar 6 vagonu ne vaziuoja. dr1a 300 ne ekspluotuoja apie pusie metu del varikliniu vagonu gedimai.

                        Comment


                          Lyg pirmoji RA-2 tragiška "pažintis" su automobiliu...


                          Sekmadienį ryte iš žvejybos važiavę du kretingiškiai namo nebegrįžo. Geležinkelio pervažoje jų automobilį nubloškė į Klaipėdą važiavęs traukinys.

                          Kraupi nelaimė prieš devintą valandą įvyko už Kretingos esančioje geležinkelio pervažoje ties Padvarių gyvenviete.

                          Iš Radviliškio į Klaipėdą vykusio keleivinio traukinio mašinistas pasakojo pastebėjęs, kaip prieš pervažą trumpam stabtelėjęs automobilis netikėtai pajudėjo į priekį tiesiai prieš atvažiuojantį traukinį.

                          Mašinistas dar spaudė garso signalą, tačiau nelaimės išvengti nepavyko. Šilumvežis įsirėžė tiesiai į miniveno „Ford Galaxy“ vidurį. Sumaitotas automobilis buvo nublokštas nuo sankasos, o 80 kilometrų per valandą greičiu važiavęs traukinys sustojo už 200 metrų.

                          (...)

                          Manoma, kad pastebėti netoli buvusį traukinį kretingiškiams sutrukdė į akis švietusi saulė. Be to, dalį geležinkelio užstojo šalia pervažos stovinti kelio aptarnavimui skirta būdelė.

                          Avariją patyrusio ir toliau nebegalėjusio važiuoti traukinio keleiviai Klaipėdą pasiekė persėdę į po trijų valandų vykusį keleivinį traukinį Vilnius-Klaipėda.
                          Iš čia: www.lrytas.lt

                          Nesmarkiai apgadintas lokomotyvas su vagonų sąstatu toliau važiuoti negalėjo, jis buvo nutemptas į Kretingos geležinkelio stotį, o keleiviai po kelių valandų kelionę tęsė kitu traukiniu.
                          Iš čia: www.ve.lt
                          Paskutinis taisė aRa; 2009.04.20, 10:08.

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Lyg pirmoji RA-2 tragiška "pažintis" su automobiliu...


                            Iš čia: www.lrytas.lt


                            Iš čia: www.ve.lt

                            Ce RA2-039

                            Comment


                              Įdomu, kodėl jis negalėjo toliau tęsti kelionės. Nunešė automatinės lokomotyvo signalizacijos signalų priėmimo rites, ar prakiurdė kokią stabdžių magistralę?

                              Comment


                                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kodėl jis negalėjo toliau tęsti kelionės. Nunešė automatinės lokomotyvo signalizacijos signalų priėmimo rites, ar prakiurdė kokią stabdžių magistralę?
                                nutaruke ALS blokus kurie skaito kelio signalus, aplamde variklio dalis.

                                Comment


                                  Ir Šilutė nematė traukinio tądien...

                                  Comment


                                    Turbut papildomai siandien D1 i Radviliski is Vilniaus issiunte...
                                    Beje, RA2 po avarijos partempe du "Siemensai".

                                    Comment


                                      RA2-039 ilgam bus pastatytas į remontą. Kadangi susidūrimo metu mikroautobusas palindo po autosankaba, nukentėjo visi priekyje motorinio vagono esantys įrenginiai: numetėjęs, kelio signalų priėmimo ritės, stabdžių ir magistraliniai vamzdynai, kuro bakas, variklio įrenginiai. Dar klausimas dėl valdymo kabinos, kadangi ji pagaminta iš plastiko ir stiklo pluošto, padaryti pažeidimai gali būti ne remontuotini, todėl yra tikimybė, kad ir ją reiks keisti nauja.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Turbut papildomai siandien D1 i Radviliski is Vilniaus issiunte...
                                        Beje, RA2 po avarijos partempe du "Siemensai".
                                        ER20 tik i Klaipeda nuvilko
                                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          RA2-039 ilgam bus pastatytas į remontą. Kadangi susidūrimo metu mikroautobusas palindo po autosankaba, nukentėjo visi priekyje motorinio vagono esantys įrenginiai: numetėjęs, kelio signalų priėmimo ritės, stabdžių ir magistraliniai vamzdynai, kuro bakas, variklio įrenginiai. Dar klausimas dėl valdymo kabinos, kadangi ji pagaminta iš plastiko ir stiklo pluošto, padaryti pažeidimai gali būti ne remontuotini, todėl yra tikimybė, kad ir ją reiks keisti nauja.
                                          O kas apmokės nuostolius: draudimas, kaltininkai ar LG?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X