BS būtų tekę pirkti, bet nebūtų tekę keleivinių tampyti su krovininiais M62 ar 2M62, pirkti ir neaišku už kiek giliai modernizuoti vieno nupirktų TEP70, nes turimų TEP60 nebūtų pakakę. Geriausiu atveju porą buvo galima dar paeksploatuoti, kiti būtų tapę donorais.
	
		
			
			
				
	
Tai ekspresas, o greitasis lėčiau, nors galėtų greičiau.
Viskas įmanoma. Visų turimų, aišku, nebuvo galima eksploatuoti, bet iš turimų kelių bent porą, kaip minėjau, buvo galima pratęsti.
	
		
			
			
				
	
Prie ko čia centrinis planavimas? Beje, visos korporacijos ir stambios kompanijos jį turi ir jam skiria labai didelį dėmesį. Jų viduje nėra jokio liberalizmo, jokios demokratijos, ir yra griežta valdžios vertikalė. O tie, kas prisidirba vadovaudami, ilgai negyvena. Kodėl valstybė to neturėtų taikyti ekonomikoje?
							
						
					
					Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Viskas įmanoma. Visų turimų, aišku, nebuvo galima eksploatuoti, bet iš turimų kelių bent porą, kaip minėjau, buvo galima pratęsti.
					Parašė abruo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		



 
							
						




 
							
						 
							
						
Comment