Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nemanau, kad bus paleista dar viena pora traukinių. Šie dyzeliniai pakeis esamus.

    Comment


      Tai jei maršrute Vilnius - Klaipėda neliks greitųjų traukinių - neliks maršruto visai. Įsivaizduokit, kas galėtu važiuoti tokį atstumą su dyzeliu? Ir aplamai, jei tai būtų PESA būtų pragaras. Ir tada pelningas maršrutas taptu nuostolingu ir greit jo neliktu.

      Comment


        Parašė bosco Rodyti pranešimą
        Tai jei maršrute Vilnius - Klaipėda neliks greitųjų traukinių - neliks maršruto visai. Įsivaizduokit, kas galėtu važiuoti tokį atstumą su dyzeliu? Ir aplamai, jei tai būtų PESA būtų pragaras. Ir tada pelningas maršrutas taptu nuostolingu ir greit jo neliktu.
        Tai nelogiškas "LG" sprendimas. Tikrai nemanau, kad ilgiausias (jeigu neklystu) Lietuvoje keleivinis maršrutas galėjo būti nuosotlingas.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Tai nelogiškas "LG" sprendimas. Tikrai nemanau, kad ilgiausias (jeigu neklystu) Lietuvoje keleivinis maršrutas galėjo būti nuosotlingas.
          Taigi LG skelbėsi, bei šiame forume kažkur aptarinėjome, jog tai "vienintelis" pats pelningiausias maršrutas. Netikiu, kad gali nuo jo nuimti keleivinius šilumvežius... Iš tikrųjų Lietuvoje, keleivių vežimas geležinkeliais žlugdomas. Nesenai gavau informacijos apie Masiulį ir jo machinacijas iš patikimų šaltinių, kaip yra vykdoma LG keleivių vežimo politika ir patikėkit, kol Masiulis dirbs susisiekimo ministru, tol LG keleivių vežimas bus ŽLUGDOMAS iki galo.

          Comment


            Tai modernizuojami du trivagoniai DR1AM? Jei bus vienas keturvagonis, tai su dviejais motoriniais vagonais?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Tai modernizuojami du trivagoniai DR1AM? Jei bus vienas keturvagonis, tai su dviejais motoriniais vagonais?
              Bet tai ju talpos niekaip neuzteks esamam keleiviu srautui...

              Comment


                Sunku suvokti tokį pasirinkimą. Natūralu, jog dauguma potencialių keleivių pasirinks kelionę autobusu, nepaisant didelių kainų už kelionę tuo transportu.

                Comment


                  Sunku patiket, kad jie sugebės pilnavertiškai pakeist TEP'us. Žiema gal ir užtektu mažesniam keleivių srautui, bet vasara iš jų padarys nebent greituosius, t.y tik su keliais sustojimais. Labai įdomu butu palygint TEP'o ir DR1A važiavimo/įsibėgejimo charakteristikas.

                  O kaip su ER20? Juk pora norėjo priskirt prie keleiviniu. Jau atsisakė tų planų?

                  Comment


                    kazkaip man sunku patiketi, jog jie sugebeti modernizuoti Drakonus iki dabartinio modernizuotu vagonu Vilnius-Klaipeda lygio... regresas, regresas...

                    Comment


                      Salone nors ir džakuzi galima padaryti, bet įdomu kokios eigos charakteristikos, koks grafikas bus.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Vagono saloną galima padaryti panašaus komforto lygio kaip ir keleivinio traukinio.
                        Bet:
                        -motoriniuose vagonuose bus triukšmingiau nei vagone prie šilumvežio;
                        -keleiviniuose vagonuose yra tualetai, o dyzeliniame tualetas tik motoriniame vagone. Vadinasi, reikės eiti, o žiemą tambure būna šalta ir pripustyta, jau nekalbant apie tarpvagoninius perėjimus. Lygiai tas pats, jei bus einama kavos ar arbatos.
                        -įrengus sėdynes 2+2, dar labiau sumažės sėdimų vietų skaičius. Trijų vagonų traukinyje jų bus apie 200 (2,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa)), 4 vagonų - apie 280 (3,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa). Žiemos sezonui ne savaitgaliais užteks. Bet vasarą važinėja min. 5 vagonai kasdien.
                        -eigos charakteristikos dyzelinių traukinių prastesnės nei šilumvežio su vagonais ir grafikai "išsitemps". Pamenu, kad kol važinėjo šilumvežio traukiamas traukinys Vilnius - Šeštokai, tarp Kauno ir Vilniaus jis važiuodavo 1 val. 8 min. Dabar dyzelinis važiuoja 1 val. 21 min. Buvo laikas, kai jis važiavo 1 val 17 min. Bet ir tai dažnai vos spėdavo į tilpti į grafiką.

                        Visgi, jei dyzeliniai traukiniai bus leidžiami tik dieniniais maršrutais žiemos metu, dar bus pusė bėdos.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.07.27, 08:23.

                        Comment


                          Betkokiu atveju regresas gaunasi.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vagono saloną galima padaryti panašaus komforto lygio kaip ir keleivinio traukinio.
                            Bet:
                            -motoriniuose vagonuose bus triukšmingiau nei vagone prie šilumvežio;
                            -keleiviniuose vagonuose yra tualetai, o dyzeliniame tualetas tik motoriniame vagone. Vadinasi, reikės eiti, o žiemą tambure būna šalta ir pripustyta, jau nekalbant apie tarpvagoninius perėjimus. Lygiai tas pats, jei bus einama kavos ar arbatos.
                            -įrengus sėdynes 2+2, dar labiau sumažės sėdimų vietų skaičius. Trijų vagonų traukinyje jų bus apie 200 (2,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa)), 4 vagonų - apie 280 (3,5 šilumvežiu traukiamų vagonų keleivių talpa). Žiemos sezonui ne savaitgaliais užteks. Bet vasarą važinėja min. 5 vagonai kasdien.
                            -eigos charakteristikos dyzelinių traukinių prastesnės nei šilumvežio su vagonais ir grafikai "išsitemps". Pamenu, kad kol važinėjo šilumvežio traukiamas traukinys Vilnius - Šeštokai, tarp Kauno ir Vilniaus jis važiuodavo 1 val. 8 min. Dabar dyzelinis važiuoja 1 val. 21 min. Buvo laikas, kai jis važiavo 1 val 17 min. Bet ir tai dažnai vos spėdavo į tilpti į grafiką.

                            Visgi, jei dyzeliniai traukiniai bus leidžiami tik dieniniais maršrutais žiemos metu, dar bus pusė bėdos.
                            Nu dek keleiviniu vagonu talpos tai cia jau per daug pasakyta.
                            Modernizuotam vagone yra tik 56 vietos, o dabartiniuose traukiniuose pagal schema, tai 1 vag.- 56 vietos, 2 - 50, 3 - 44 vietos, 4 irgi tik 46 vietos, bet dabar kai vezami dviraciai liko tik 36. Tai ziema jei vaziuoja tik trys vagonai tai vietu yra labai nedaug tik kazkur apie 140 arba maziau, o kai buna dar pirmas vagonas tai apie 200 ir susidarys. Lyginant su dyzeliniu traukiniu jame bus daugiau vietu. Tik nuo 5 vagono vasaromis kur pastoviai vazineja, prasideda senesnio tipo vagonai, kur telpa 62 keleiviai. O jau rugsejo antra savaite i ta pacia klaipeda vazines tik trys vagonai, nes is karto srautas per puse sumazeja keleiviu, o daugiau bus vagonu tik artejant savaitgaliams. Tik 21 traukiniu is Vilniaus ir 18 is klaipedos eilinem savaites dienom kabinasi pirmas vagonas.
                            O del dyzelio, tai kazkas yra rases, kad bus irengtas ir antras tualetas, taip kad per visa traukiny eit nereikes.

                            Comment


                              O dyzelinis traukinys leidziamas del to, jog tie modernizuoti vagonai yra ne nauji, o is senu korpusu perdaryti ir atnaujinti vagonai. Tokiu vagonu yra 12, bet eksploatuojamu tik 9, nes kitu sugedus vagonine iranga, ir jei reikia kokiu detaliu tai is vieno vagono i kita pernesa ir taip tipo sutaiso, nes detaliu niekas neuzpirkineja, ekspotuojami tol kol veikia ir vaziuoja. Kuriu rida laikui begant dideja. O dar keleiviniu vagonu parkas nera atnaujinamas nei kiek, kas liecia sedimo tipo vagonus, taip, kad rida nedidetu taip katastrofiskai ir buvo prieita prie isvados paleisti viena dyzeliny traukiny vietoj vieno greitojo. Nes ateityje ruosiamasi isigyti tolimojo susisiekimo dyzelinius traukinius.
                              Paskutinis taisė 2pajuris; 2011.07.27, 11:44.

                              Comment


                                Dabar prikabinamo DR1A vagone yra 128 vietos, 12 eilių po 4+6, ir 8 vietos prie sienelių į tamburus. Po rekonstrukcijos tikriausiai liks kokių 80 vietų, motoriniame apie 40-50. Be to motoriniame turės būti įrengta patalpa palydovui. O gal tai bus įrengta ir prikabinamame vagone. Tai vietos dar labiau sumažės. Kur dar vietos dviračiams... Papildomam tualetui... Beje, į tualetą vis tiek teks eiti per tamburą. Mažai tikėtina, kad tualetus įrenginės prikabinamame vagone. Papildomą tualetą galbūt įrengs tik trivagonio bemotorėje galvoje.
                                Vadinasi, aš per daug vietų šiandien ryte priskaičiavau. Tikriausiai, jų bus trivagoniame apie 170, o keturvagoniame apie 240. Na, pagal talpą bus panašu į atitinkamai 3 ir 4 vagonų sąstatus.
                                Beje, ekonomijos LG tikriausiai tikisi iš sumažėjusio palydovų skaičiaus traukinyje.

                                Comment


                                  Iš LG puslapio. Jau paskelbtas konkursas.

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Iš kur tokia info? Šiaip būtų geros naujienos. Įdomu, kokie galimi variantai šiuo metu?
                                    Jei tamsta nors truputi plačiau domėtusi geležinkelio rinka, būtum žinojęs apie Kazachstano traukinius, o taip pat apie šiomis dienomis Uzbekistaną pasiekusius traukinius, o ir kažkur šiame forume buvo rašyta apie RŽD pirkinį, ir tokių klausimų neuždavinėtu.

                                    P.S. beja, žinant sertifikacijos situaciją netikiu, kad kiti gamintojai sugebės laimėti konkursą.
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      Tai elektriniai traukiniai. O LG perka dyzelinius dviaukščius.

                                      Comment


                                        DR1A-275 jau nurašytas.
                                        http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=137701

                                        Comment


                                          Tik vienas prikabinamas vagonas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X