Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas žinote, ar iš tikrųjų nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo oficialiai išimti iš apyvartos D1 traukiniai?

    Comment


      D1 jau istorija...Gal keli,ar vienas liko... pries menesi,maciau D1...

      Comment


        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
        D1 jau istorija...Gal keli,ar vienas liko... pries menesi,maciau D1...
        Radviliskyje siuo metu yra D1- 693 ir 767

        Comment


          Nes 3 RA2 nevažiuoja.

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Ta diskusija labai į vienus vartus - keleiviui PESA neša tik minusus. Modernizuotas DR1A laimi viskuo: minkšta sėdynė, vietos kojoms kiek nori, yra ir geras tualetas.

            PESA padėjo man suprasti, kas yra klaustrofobija, jau nekalbant apie tą signalą.

            Be to, kažin kiek labiau apsimoka dvi sukabintos PESOS nei DR1A, nes tada turi važiuoti 2 konduktoriai.
            konduktoriaus atlyginimas yra kapeikos lyginant su traukinio eksploatacijos kastais. Beto PESA galima valdyti vienu asmeniu, atkrenta padejejo etatas. D1, DR1A eksploatacija labai brangi. Tai sovietines atgyvenos, nes remontu periodiskumas absurdiskas net Lietuvos rinkai, kur dyzeliniu traukiniu eksploatacijos intensyvumas yra nedidelis.
            Galima i pesa sudeti minkstas sedynes, taciau vietu skaicius gerokai sumazes. Vel prasides bumbejimas, kad truksta sedimu vietu... Kaip ir kazkas minejo, pesos ne tam skirtos yra, kad vazinet tolimas keliones. Kita problema, kad LG keleiviu srautai kintantys ir tie patys riedmenys vaziuoja ir trumpais marsrutais ir ilgais.

            Comment


              Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
              konduktoriaus atlyginimas yra kapeikos lyginant su traukinio eksploatacijos kastais. Beto PESA galima valdyti vienu asmeniu, atkrenta padejejo etatas. D1, DR1A eksploatacija labai brangi. Tai sovietines atgyvenos, nes remontu periodiskumas absurdiskas net Lietuvos rinkai, kur dyzeliniu traukiniu eksploatacijos intensyvumas yra nedidelis.
              Galima i pesa sudeti minkstas sedynes, taciau vietu skaicius gerokai sumazes. Vel prasides bumbejimas, kad truksta sedimu vietu... Kaip ir kazkas minejo, pesos ne tam skirtos yra, kad vazinet tolimas keliones. Kita problema, kad LG keleiviu srautai kintantys ir tie patys riedmenys vaziuoja ir trumpais marsrutais ir ilgais.
              Kodėl minkštos sėdynės užima daugiau vietos? Sudėt, kad ir tokias kur originalios Škoda 14tr troleibusuose, tikrai patogiau bus, nei dabar yra ir daugiau vietos neužims.

              Comment


                Buvo paskelbtas konkursas dyzelinių traukinių ir keleivinių vagonų naujų langų pirkimui. Vakar konkursas turėjo įvykti. Matyt LG planuoja pati modernizuoti dalį DR1A traukinių ir vagonų. O gal perkami tik atsarginiai langai?

                Comment


                  Sveiki. Ar tiesa kad LT yra 12 pesų? Ar šiais metais atveš dar naujų pesų?
                  Paskutinis taisė Furbo; 2011.06.03, 17:38.

                  Comment


                    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                    D1 jau istorija...Gal keli,ar vienas liko... pries menesi,maciau D1...
                    Šiandien važiavo maršrutu Radviliškis - Klaipėda - Radviliškis. Copper nuotraukos yra temoje "Geležinkelių fotografavimas".

                    Comment


                      http://www.train-photo.ru/data/media/369/630M-001.jpg. Pesa 630m-001 ukrainoje

                      Comment


                        Lietuvai tokių ir reikėjo, ilgesnių šiek tiek negu 620 M

                        Comment


                          Bet laipteliai tai tie patys nevykėliški. Taip, Ukrainoje yra aukštų platformų, bet galbūt reikėjo padaryti kaip mūsiškėse paskutinių partijų.

                          Comment


                            Radviliskyje vietoj 620M-013 pasirode 620M-020

                            Comment


                              Radviliškyje šiomis dienomis tik vienas D1-767, vienas DR1A ir vienas RA2. Kiti trys Vilniuje, remonte. Plius trys "Pesos".

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Radviliškyje šiomis dienomis tik vienas D1-767, vienas DR1A ir vienas RA2. Kiti trys Vilniuje, remonte. Plius trys "Pesos".
                                Procentaliai labai jau daug RA2 remontuojami.
                                Gal kas zino, ar is tikruju jie tokie nepatikimi...

                                Comment


                                  Naujoji Vilnia, metalo laužo supirktuvė (viso 3 D1 galvos).



                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Ir reikėjo juos modernizuoti - keisti langus, salonus atnaujinti, suolus keisti? Dėl 3 metų eksploatacijos. Kai taip tai nuostolinga, nuostolinga...

                                    Comment


                                      Penktadienį Radviliškio depe mačiau 2 traukinius DR1-A.

                                      Comment


                                        Vadinasi, arba RA2 "užsilenkė", arba D1-767 pervarė į Vilnių.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ir reikėjo juos modernizuoti - keisti langus, salonus atnaujinti, suolus keisti? Dėl 3 metų eksploatacijos. Kai taip tai nuostolinga, nuostolinga...
                                          arba parduoti jeigu nereikia kokia latvia arba ukrainoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X