Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, kad jau matau važinėjantį nuo gegužės pradžios. Iš pradžių buvo trijų vagonų, po to prailgino iki 4.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien po laaaabai ilgos pertraukos užmačiau važiuojantį trivagonį DR1A-300 maršrutu Vilnius - Turmantas (nr. 668).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal keleivių buvo daug, o kitų traukinių neturėjo, tai prikabino laisvų vagonų.Parašė Zorro Rodyti pranešimą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad čia AR2 ir D1 vagonas sukabinti ne dėl keleivių vežimo.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
 Šiaip AR2 keleivius pastoviai vežioja ir Kauno į Marijampolę ir Kazlų Rūdą. Į Vilnių atvažiuoja į depą techninėms reikmėms. Šioje nuotraukoje gal būt su tuo vagonu sukabinta atsitiktinai manevruojant ir maenvravimo metu išvažiuojant iš depo kelių į stoties kelyną? O gal paruošta po remonto (techninio aptarnavimo) varyti į Kauną ir kartu nuvaryti vagoną Kaune esančiam D1.
 Šiandien (pirmadienį, rugpjūčio 2 d.) iš Kauno į Marijampolę rytiniu reisu (iš Kauno išv. 6:10h) važiavo ne AR2, o D1. Kas važiavo į marijampolę 16:10h ir į kazlų Rūdą 19:15h. nemačiau.
 PESA su keleiviniu vagonu Lenkijoje važinėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien (rugpjūčio 3 d.) iš Kauno 5:39h į Vilnių išvažiavęs ties Pagirių stotelę mačiau AR2 grįžtančią į Kauną. Tiesą pasakius, galėjo važiuoti reisu Nr E811 vietoje dviaukščio elektrinio: pilnai būtų pakakę. Dviaukštis vakar galėjo likti kaune, o jį 21:15h išvykstant galėjo pakjeisti dvivagonis DR1A, kurį į Vilnių techninėms reikmėms išvarė naktį ~2 valandą.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąĮ Marijampolę 16:10 važiavo D₁, laukdamas Šeštokai-Vilnius mačiau.
 Užtai iš Vilniaus 11:15h vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiavo ER9M. Nusipirkau bilietą dviaukščiui (2 klasės), o atvažiavo paprastas. Apie kainos skirtumo gražinimus nebuvo jokios kalbos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl komforto vagone kaltinimų nevarau...Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO kokia kalba apie grąžinimus gali būti, jei dalis ER9M yra su modernizuotais antros klasės vagonais? Sėdynės kitokios? Važiavo lėčiau?
 O dėl važiavimo trukmės...
 Iš Kauno 9:11h išvažiuojant į Vilnių nuvažiuojama 10:40h (per 1h ir 29 min.), iš Kauno išvažiavus 13:40h - Vilniuje 15:14h (per 1:34h) - tai jau ne kartą minėtas "pravalas" dviaukščiam traukiniui...
 
 P.S.: čia šioje temoje diskusija apie elektrinius traukinius gavosi ne į temą 
 Kur kas ilgesnė diskusija apie modernizuotus ir nemodernizuotus ER9M, apie topkių važiavimą, kai turėtų važiuoti dviaukštis, ilga diskusija susiformavo savo vietoje - temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...t=7911&page=14Paskutinis taisė Vitas; 2010.08.04, 10:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai Vilniuje viena važinėja, Šiauliai-Rokiškis irgi viena važinėja? Iš viso jų juk keturios yra, tai likusios ką veikia?Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąIš Vilniaus į VNO (Vilniaus tarptautinį oro uostą) ir iš Šiaulių į Rokiškį.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku, ačiu už informacijąParašė Carnifex Rodyti pranešimąŠiauliai-Rokiškis maršrutą du traukiniai aptarnauja, Vilniuje orą vežioja viena, ketvirta tikriausiai rezerve stovi   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ketvirta vazineja i Varena, Jasiunus ir pan.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąŠiauliai-Rokiškis maršrutą du traukiniai aptarnauja, Vilniuje orą vežioja viena, ketvirta tikriausiai rezerve stovi 
 Comment














 
							
						



Comment