Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Dabartinėms sąlygoms automotrisės yra tiesiog dovana. Verkiant tokią reikia leisti į maršrutą Šiauliai-Rokiškis, kur D1 sutrumpintas iki dviejų vagonų važinėja pustuštis... RA2 galbūt nelabai patikimi, bet kuro sąnaudos tikrai mažesnės nei senųjų. Modernizuoti DR1A su vienu varikliu - taip pat geras sprendimas. Tik jų kažkodėl neleidžia į Radviliškio depą. Pastarojo valdose, kiek pastebėjau, mažiausia keleivių dyzeliniais traukiniais paklausa.
Komentuoti:
-
Tikrai taip. Tokie autobusai kaip

tikrai darytų gėdą Lietuvos geležinkeliams
Komentuoti:
-
taip ir turi but. paziurekit amerikonu kokie griozdai vazineja......... db mada uzejo vos ne lektuvus gaminti. Traukinys turi but traukinis, lektuvas i lektuva panasus. tep 70bs geras pasirinkimas. dziaugiuos kad nepripirko nesamoniu. (pvz kaip automatrises). kazkokie autobusiukai vazinejantys,o ne traukiniai. aisku cia tik mano nuomone
Komentuoti:
-
VLRD sutekia garantiją. Tačiau apie tai nesinori ir kalbėti.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kur garantija, kad ir dabar darbai atlikti kokybiškai?
Komentuoti:
-
O kur garantija, kad ir dabar darbai atlikti kokybiškai?Parašė specialistas Rodyti pranešimąEsmė tame, kad galėjo išvažiuoti po dvejų savaičių, o ne po 9 mėnesių.
Jeigu tinkamai būtų atlikta techninė priežiūra, testavimai ir remonto darbai, tikrai nebūtų sudaužyti turbokompresoriaus išmetimo trakto rotoriaus sparneliai. O juos sudaužė profesionalių VLRD "specialistų" eilinio remonto metu išmetimo trakte palikti varžtai ar dar kažkas.
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad galėjo išvažiuoti po dvejų savaičių, o ne po 9 mėnesių.Parašė padejejas Rodyti pranešimąas drisciau papriestarauti. Tikrai girdejau ne is vieno jog subyrejo turbina. tai kuo tiket?
) nu nesvarbu
esme kad vaziuoja
)
Jeigu tinkamai būtų atlikta techninė priežiūra, testavimai ir remonto darbai, tikrai nebūtų sudaužyti turbokompresoriaus išmetimo trakto rotoriaus sparneliai. O juos sudaužė profesionalių VLRD "specialistų" eilinio remonto metu išmetimo trakte palikti varžtai ar dar kažkas.
Komentuoti:
-
as drisciau papriestarauti. Tikrai girdejau ne is vieno jog subyrejo turbina. tai kuo tiket?
) nu nesvarbu
esme kad vaziuoja
)
Komentuoti:
-
Štai čia norėčiau paprieštarauti:Parašė rakolioux Rodyti pranešimątarp SPECIALISTO ir ALEKSIO jau jau atsispindi ta didi LG darbo dvasia
VLRD - tai Uždaroji Akcinė Bendrovė "Vilniaus lokomotyvų remonto depas", kuri dėl išskirtinių paslaugų teikimo (vienintelė lietuvoje atliekanti didelės apimties lok. remontus) nejaučia konkurencijos ir gali visaip išsidirbinėti.
Vien tik generatoriaus remontas truko 9 mėn ?
Komentuoti:
-
tarp SPECIALISTO ir ALEKSIO jau jau atsispindi ta didi LG darbo dvasia
Komentuoti:
-
Atvažiavo jis į ER-2 remontą. Išardžius paaiškėjo, kad reikia atlikti pagrindinio generatoriaus kapitalinį remontą. Nuvežė į Jonavą. Ten suremontavo, pastatė į šilumvėžį, užsivedė - generatorius subyrėjo. Nusiuntė atgal, vėl suremontavo, pradėjo važiuoti.Parašė specialistas Rodyti pranešimąTEP70BS-005 pats įvažiavo į VLRD teritoriją planiniam remontui atlikti (2008 m. liepos mėn.). Ir tik VLRD "labai didelių pastangų" dėka, vietoje dvejų savaičių prastovėjo 9 mėnesius.
Komentuoti:
-
TEP70BS-005 pats įvažiavo į VLRD teritoriją planiniam remontui atlikti (2008 m. liepos mėn.). Ir tik VLRD "labai didelių pastangų" dėka, vietoje dvejų savaičių prastovėjo 9 mėnesius.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGeros naujienos.
Tai kas gi jam iš tiesų buvo? Girdėjau kad turbina sugedus...
Komentuoti:
-
Geros naujienos.Parašė padejejas Rodyti pranešimąNa jau is depo isriedejo sutvarkytas tep 70bs- 005. ( po ilgos pertraukos
)
Tai kas gi jam iš tiesų buvo? Girdėjau kad turbina sugedus...
Komentuoti:
-
Na jau is depo isriedejo sutvarkytas tep 70bs- 005. ( po ilgos pertraukos
)
Komentuoti:
-
Mašinisto ir jo padėjėjo darbo laikas susideda iš traukinio valdymo, manevravimo stotyje, lokomotyvo priėmimo bei pridavimo laiko, kuris negali viršyti 12 val.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAčiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Komentuoti:
-
Gal už tai yra kokie nors apmokami viršvalandžiai?Parašė Vitas Rodyti pranešimąAčiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Komentuoti:
-
Pasitaisymas
Ačiū specialistui už pripažinimą, bet truputėlį pasitaisysiu.
Mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, lygus pusei darbo laiko (ne visam), susijusio su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Bet toliau viskaip lyg kaip yra... Nuo ~14h. iki ~16:30h ta pusė dar nepraeina.
Komentuoti:
-
Visiškai teisus. Mašinistas ir jo padėjėjas taip pat žmonės ir po įtempto bei atsakingo darbo jiems po kelionės reikia tinkamai pailsėti.Parašė Vitas Rodyti pranešimą&iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...
Tai pabandysiu spėti.
Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.
Komentuoti:
-
&iuo klausimu tyli didesni už mane geležinkelio žinovai, pasinaudodajant „tarnybine padėtimi“ forume mėgstantys parodyti daugiau arogancijos (ypač prieš tokius „vidutiniokus diletantus“ kaip aš)...Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą... šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. ...
Tai pabandysiu spėti.
Visa „paslaptis“ čia dvylikos valandų darbo dienoje.
Iš Vilniaus greitasis Nr.19 išvyksta 8:40h, tai mašinistui darbo diena prasideda 8h, ar dar anksčiau. Traukinys Nr.20 į Vilnių grįžta 21:42h, tai darbas baigtųsi 22 h ar dar vėliau. Taigi, mašinistui ir jo padėjėjui Klaipėdoje reikalingas poilsis, ne trumpesnis nei darbas, susijęs su važiavimu iš Vilniaus į Klaipėdą. Į Klaipėdą traukinys atvyksta 13:47h., tai ilsėtis Klaipėdoje reikia ne mažiau kaip 3 valandas, o po tiek laiko (17:00h) traukinys G22 (pavadintas vakariniu)išvyksta iš Klaipėdos į Vilnių. Taip kad iš Vilniaus G19 traukinį „vairavusiems“ žmonėms ir jų „vairuotai“ technikai grįžti į Vilnių dar anksti, tenka laukti ryto ir „parvairuoti“ traukinį Nr. 18. O vakarinį G22 į Vilnių veda žmonęs, atvedę rytinį G17 (iš Vilniaus išvažiavę 6:30h).
Liaudies išmintis sako, kad klysti žmogiška, tai gal ir aš suklydau? Bet gi kai ką praktiškai pamatė Vitas2.
Komentuoti:
-
Graziau atrodytu traukinys su SiemensuParašė kaskas Rodyti pranešimąO kas šiaip butų geresnio, TEP'ai ar Siemensai tempti keleivinius vagonus?
Komentuoti:
Komentuoti: