Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Pateik nuoroda i visa straipsni, nes nezinau apie ka kalba eina. Jei cia apie LG TEP-70BS, tai niekas nesiruosia ju parduoti..Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet tai juos ketinama parduoti? O kas bus vietoj jų?
Comment
-
Nu biski nesamoniu prirasyta cia... Neteko girdeti apie pardavimaParašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
Nejaugi keleivinį traukinį jis veža iki S.Peterburgo prieigų (kur jį pakeičia elektrovežis)? Kiek prisimenu iš anksčiau, Sankt.Peterburgo traukiniuose lokomotyvus keisdavo Daugpilyje.Parašė AB13 Rodyti pranešimąŠiandien į Sankt Peterburga isdardejo naujom spalvom nudazytas TEP60-287. ...
Comment
-
LG lokomotyvas 392/391 traukinį tempia iki Daugpilio, latvių šilumvėžis tempia iki Pytalovo stoties (Latvijos-Rusijos siena), toliau iki Peterburgo su juo važiuoja Rusijos šilumvėžis.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi keleivinį traukinį jis veža iki S.Peterburgo prieigų (kur jį pakeičia elektrovežis)? Kiek prisimenu iš anksčiau, Sankt.Peterburgo traukiniuose lokomotyvus keisdavo Daugpilyje.
Comment
-
Tikrai ne del greicio. TEP'u konstrukcinis greitis yra 160 km/h, vagonu jie taip pat gali tempti kad ir 20, tad tempiant traukini i Klaipeda ar is jos net ir senuko TEP-60 galimybes toli grazu neisnaudojamos. O vaziuoja susikabine 2 silumveziai tada, kai vienas ju buna nereikalingas (pvz is vilniaus i kaliningrada nutempiamas traukinys, kuris sugris tik po 2 dienu, tad kad silumvezio ir brigados nemarinuoti be darbo, lokomotyvas prikabinamas prie kito traukinio ir parvyksta su juo i depa. analogiskai traukinys partempiamas is kaliningrado, tik dvitrauka tada vyksta is vilniaus depo) , o i depa grizti sugrizti reikia.. Tad tada, kad neisnaudoti nereikalingai ruozo pralaidumo, prikabinamas prie keleivinio traukinio. Taip pat dazniausiai partempiami ir sugede silumveziai.Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąturiu klausima del dveju lokomotyvu, kodel varomi dviem? cia del greicio? bet kai ivyko avarija prie kopustu kaimo TEP70 vare 120km/v greiciu...
Comment
-
Bet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai ne del greicio. TEP'u konstrukcinis greitis yra 160 km/h, vagonu jie taip pat gali tempti kad ir 20, tad tempiant traukini i Klaipeda ar is jos net ir senuko TEP-60 galimybes toli grazu neisnaudojamos. O vaziuoja susikabine 2 silumveziai tada, kai vienas ju buna nereikalingas (pvz is vilniaus i kaliningrada nutempiamas traukinys, kuris sugris tik po 2 dienu, tad kad silumvezio ir brigados nemarinuoti be darbo, lokomotyvas prikabinamas prie kito traukinio ir parvyksta su juo i depa. analogiskai traukinys partempiamas is kaliningrado, tik dvitrauka tada vyksta is vilniaus depo) , o i depa grizti sugrizti reikia.. Tad tada, kad neisnaudoti nereikalingai ruozo pralaidumo, prikabinamas prie keleivinio traukinio. Taip pat dazniausiai partempiami ir sugede silumveziai.
Comment
-
http://uk.youtube.com/watch?v=1Us6phbMpoUParašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
http://uk.youtube.com/watch?v=BEm2A9...eature=related
Comment
-
TEP60 su 15 vagonų ne kartą mačiau traukinyje „Gintaras“ Maskva-Kaliningradas. Vasarą iki tokio ilgio išauga beveik visi į Kaliningradą vykstantys traukiniai.Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)
O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.19, 20:39.
Comment
-
Neatsimenu kur skaiciau, bet tranzitiniu traukiniu grafikas ne toks itemptas kaip Vilnius-Klaipeda. Todel TEP60 ir net M62 su juo susitvarko.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTEP60 su 15 vagonų ne kartą mačiau traukinyje „Gintaras“ Maskva-Kaliningradas. Vasarą iki tokio ilgio išauga beveik visi į Kaliningradą vykstantys traukiniai.
Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)
O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.
Comment
-
Kad tik dabartinis jaunimelis dar tiek atlaikytu tiek, kiek tas senukas TEP-60 atlaiko...Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
Comment
Bet jis nau nudažytas, manau, kad greitu laiku turi būti jau Lietuvoje.
Comment