Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Forume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKažin. Paskutinį kartą mačiau TEP60 su traukiniu iš Klaipėdos liepos ar rugpjūčio mėnesį. Nuo tada iki šiol pastoviai būna TEP70/TEP70BS.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTie TEP60 jau nevazinejantys...
Greitai sugriuvo, matyt remonto kokybė neypatinga
Komentuoti:
-
Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:06.
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąmanevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos
Gal galima plačiau apie tą schemą?
Komentuoti:
-
Nors bs ir galingesni,bet daznai ju kompai durniuoja,manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos. o tep 70 paprastas variantas.....viskas normaliai su juo........)) ir trauka gera ir t.t. Buvau tep70bs 82nr tai ten jau daro zmoniskiau. Jau ir klimato kontrole yea. o pas mus kolorifelis tik
bs bus geas silumvezis man taip atrodo (kai iseis koks 200nr
).Progresa daro
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąSiaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąSiaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Patikimesnis ar tiesiog patogiau dirbti?
Komentuoti:
-
Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
Komentuoti:
-
SVeiki, kaip ar pasiteisino LG toks pirkinys kaip TEP-70BS? Idomu dar ir butu apie ER-20 suzinot ar negenda ir t.t
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad ne tiek jau daug tu keleiviniu lokomotyvu ir reikia.
3 i Klaipeda, vienas i Sankt-Peterburga. Dar Kaliningrado tranzitui kokiu 3 ziema ir 5 vasara. I Simferopoli per Lyda - dar vieno reikejo vasara.
Į du sąstatus niekaip nesugebėjau sutalpinti tokio grafiko. Galbūt yra kitaip, pataisykite kas žinote.
Komentuoti:
-
Kad ne tiek jau daug tu keleiviniu lokomotyvu ir reikia.
3 i Klaipeda, vienas i Sankt-Peterburga. Dar Kaliningrado tranzitui kokiu 3 ziema ir 5 vasara. I Simferopoli per Lyda - dar vieno reikejo vasara.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąMatyt supainiojo numeris 005. Bet 001 yra Rusijoje, taigi pas mus tikrai keturi.
O kaip dėl TEP70? railfaneurope.net rašo, kad LG turi 4. Kaip yra iš tikrųjų?
Komentuoti:
-
Matyt supainiojo numeris 005. Bet 001 yra Rusijoje, taigi pas mus tikrai keturi.
O kaip dėl TEP70? railfaneurope.net rašo, kad LG turi 4. Kaip yra iš tikrųjų?
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąDar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąKiek kartu vaziavau i Klaipeda (su keturiais vagonais) sunaudodavo apie 480l. kartais truputi daugiau,jei kas ismusdavo is grafiko. bet siaip kad ir su astuoniais vagonais daugiau 680l nesunaudoja. pastoviai visu galingumu nevaziuoja. beje ir paciam silumveziui nesveika. TEP-60 tai ne tik kad kuro daug sunaudoja,bet po tokios keliones kaip i Klaipeda ir atgal i Vilniu reik ir tepala pilt praktiskai pilna baka ir vandeni....
Dar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
Komentuoti:
Komentuoti: