Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Forume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?
    Kol kas važinėja 4 TEP60, reikalai dėl Siemensų kol kas stovi vietoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Forume buvo mineta, kad ruosiamasi du Siemensus "priristi" prie keleiviniu traukiniu tempimo. Kokia situacija dabar?

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Kažin. Paskutinį kartą mačiau TEP60 su traukiniu iš Klaipėdos liepos ar rugpjūčio mėnesį. Nuo tada iki šiol pastoviai būna TEP70/TEP70BS.
    Tada man pasisekė, šeštadienį, vasario 21 d. važiavau iš Vilniaus į Šiaulius su G19 8.40., traukė TEP60-0926. O įdomiausia, kai sekmadienį su G18 iš Šiaulių 8.36 grįžau atgal vėl traukė tas pats TEP60-0926, reiškia Klaipėdoje jis nakvojo, ar stovėjo rezerve, t.y. negrįžo iš Klaipėdos su vakariniu. Padariau keletą fotkių, vakare pabandysiu įdėti..

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Tie TEP60 jau nevazinejantys...
    Bet vienas iš jų perdažytas, reiškia po remonto Daugpilyje.
    Greitai sugriuvo, matyt remonto kokybė neypatinga

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Tie TEP60 jau nevazinejantys...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.26, 02:06.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    na schemos neturiu. velniai zino ko ten taip......

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos
    Kodėl manevrus blogai atlikti?

    Gal galima plačiau apie tą schemą?

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Nors bs ir galingesni,bet daznai ju kompai durniuoja,manevrus atlikti sudinai,letai surinkineja schema pirmos pozicijos. o tep 70 paprastas variantas.....viskas normaliai su juo........)) ir trauka gera ir t.t. Buvau tep70bs 82nr tai ten jau daro zmoniskiau. Jau ir klimato kontrole yea. o pas mus kolorifelis tik bs bus geas silumvezis man taip atrodo (kai iseis koks 200nr).Progresa daro

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
    Gal gali trumpai papasakoti kokie BS trukumai, ar kondicionierius yra jame?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........
    O kodėl prašo paprasto TEP'o?
    Patikimesnis ar tiesiog patogiau dirbti?

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Siaip masinistai nlb vertina ju. Visi praso kad duotu paprasta 70. pats optimaliausias variantas. Lietuviai paskubejo su siais pirmaisiais numeriais. reikejo palaukt kol patobules. Pvz. pas baltarusus yra jau 81 ir 82nr. buvau ilipes,tai tikrai daug apgalvotai padaryta........

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    SVeiki, kaip ar pasiteisino LG toks pirkinys kaip TEP-70BS? Idomu dar ir butu apie ER-20 suzinot ar negenda ir t.t

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kad ne tiek jau daug tu keleiviniu lokomotyvu ir reikia.

    3 i Klaipeda, vienas i Sankt-Peterburga. Dar Kaliningrado tranzitui kokiu 3 ziema ir 5 vasara. I Simferopoli per Lyda - dar vieno reikejo vasara.
    Kaip su lokomotyvais nežinau, bet su vagonų sąstatais aš manau, kad gali būti taip: rytinis traukinys G17 nuvažiuoja į Klaipėdą apie 11 val ir grįžta į Vilnių kaip G20 apie 16 val. Kitas sąstatas tuo metu išvažiuoja rytiniu traukiniu G18 iš Klaipėdos ir vakariniu G21 vyksta atgal. Trečias sąstatas išvažiuoja iš Vilniaus antruoju rytiniu G19 ir grįžta vakariniu G22 iš Klaipėdos.
    Į du sąstatus niekaip nesugebėjau sutalpinti tokio grafiko. Galbūt yra kitaip, pataisykite kas žinote.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad ne tiek jau daug tu keleiviniu lokomotyvu ir reikia.

    3 i Klaipeda, vienas i Sankt-Peterburga. Dar Kaliningrado tranzitui kokiu 3 ziema ir 5 vasara. I Simferopoli per Lyda - dar vieno reikejo vasara.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Matyt supainiojo numeris 005. Bet 001 yra Rusijoje, taigi pas mus tikrai keturi.
    O kaip dėl TEP70? railfaneurope.net rašo, kad LG turi 4. Kaip yra iš tikrųjų?
    Panašu kad tiesa (TEP70-0332;TEP70-0335;TEP70-0346 ir TEP70-0347)

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Matyt supainiojo numeris 005. Bet 001 yra Rusijoje, taigi pas mus tikrai keturi.
    O kaip dėl TEP70? railfaneurope.net rašo, kad LG turi 4. Kaip yra iš tikrųjų?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Dar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
    kazka biciuli painioji... Nera jokiu 5 TEP-70 BS. LG turi 4 TEP-70 BS

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    ne taip issireiskiau........ nuo antro ir penkto nr.......

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Kiek kartu vaziavau i Klaipeda (su keturiais vagonais) sunaudodavo apie 480l. kartais truputi daugiau,jei kas ismusdavo is grafiko. bet siaip kad ir su astuoniais vagonais daugiau 680l nesunaudoja. pastoviai visu galingumu nevaziuoja. beje ir paciam silumveziui nesveika. TEP-60 tai ne tik kad kuro daug sunaudoja,bet po tokios keliones kaip i Klaipeda ir atgal i Vilniu reik ir tepala pilt praktiskai pilna baka ir vandeni....
    Dar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
    Kokie dar penki BS? Keturi, 002, 003, 004, 005, iš šių matyt ir stovi kažkuris, 005 turbūt.

    Komentuoti:

Working...
X