Parašė Carnifex
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Metropolis
Gal kas gali paaiškinti, kodėl traukinys stoja Mockavoje, nors ten negalima nei įlipti, nei išlipti? Jei jau stoja 3 minutėms, pageidaujantys galėtų pirkti bilietą iki Mockavos, ten išlipti ar įlipti - esamo sustojimo laiko (3 min.) tam pakaktų.
-
O tai niekaip nesusiję su pasirinktiniu pasienio tikrinimu, kuris liko ir po Lietuvos ir Lenkijos įstojimo į Šengeno erdvę? Galbūt specialiai pagal grafiką sustojama 3 minutėm, kad pasieniečiai, esant reikalui, galėtų traukinio keleivių dokumentus patikrinti. Mockavą gi yra paskutinė stotis prieš įvažiavimą į Lenkiją. Ar traukiniams šios taisyklės negalioja?Parašė Metropolis Rodyti pranešimąGal kas gali paaiškinti, kodėl traukinys stoja Mockavoje, nors ten negalima nei įlipti, nei išlipti? Jei jau stoja 3 minutėms, pageidaujantys galėtų pirkti bilietą iki Mockavos, ten išlipti ar įlipti - esamo sustojimo laiko (3 min.) tam pakaktų.
Comment
-
Man irgi absurdiškai atrodo kartkartinis dokumentų tikrinimas šiais laikais, kai yra Šengenas, kertant sieną. Kas slapstosi ar bėga nuo teisėsaugos, gali laisvai kirsti sieną bet kur pėsčias ar automobiliu lauko keliuku... Tik mulkiai sieną kirs per oficialius pasienio postus... Negi dėl jų reikia gaišti laiką?
Comment
-
Būtent todėl ir yra grafike įrašytas privalomas sustojimas 3 minutėms. Jei pasieniečiai traukinio nusprendža netikrinti- tai ir išvažiuoja jis po tų 3 minučių. Jei atlieka pasirinktinį tikrinimą- tai traukinys pajudės tik tada, kai pasieniečiai praneš LG dispečeriui, kad tikrinimas baigtas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMobilūs ekipažai gali tikrinti, jei yra reikalas. Bet traukinio dėl to bet kur nesustabdysi. Visgi jei nėra reikalo tikrinti, tai gal nereikia nuolat sustojinėti.
Visgi nesistemingi tikrinimai reikalingi, nes Šengenas nepanaikino sienų (tik kontrolę kertant panaikino), tad kelionė į Lenkiją nėra prilyginama kelionei iš Pašilaičių į Lazdynus. O per sieną gali vykti ir nelegalūs migrantai, ir kontrabanda, ir nusikaltėliai, ir kitos įvairaus plauko blogybės. Joms būtina kažkaip pastoti kelią.
Comment
-
Bet ar ne per daug naivus būdas gaudyti kontrabandą ir nelegalus? Kodėl tas pats patikrinimas negalėtų būti atliekamas sodinant į traukinį Šeštokuose, jeigu vis tiek traukinys nestoja Mockavoje? Beje, neteko girdėti, kad nelegalai (nepainiokite su neobolševikais ir kitus asmenis atvykstančius į Lietuvą/ES su konkrečiais politiniais tikslais) rinktųsi Lietuvą kaip tranzitinę valstybę keliaudami per ją traukiniais. Dažniausiai nelegalus sienos kirtimas vykdomas pėsčiomis. Ir kodėl keliasdešimt keleivių privalo kasdien gaišti laiką vien dėl kelių įtariamų nelegalų/kontrabandininkų???Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVisgi nesistemingi tikrinimai reikalingi, nes Šengenas nepanaikino sienų (tik kontrolę kertant panaikino), tad kelionė į Lenkiją nėra prilyginama kelionei iš Pašilaičių į Lazdynus. O per sieną gali vykti ir nelegalūs migrantai, ir kontrabanda, ir nusikaltėliai, ir kitos įvairaus plauko blogybės. Joms būtina kažkaip pastoti kelią.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Štai čia pritariu. Geriau jau pasieniečiai patruliuotų palei visą sienos liniją, o ne stovėtų kaip mūra tik prie svarbiausių kelių, nes tik durnelis bandys kirsti sieną su Latvija, pvz: per ViaBalticą, važiuodamas vogtu automobiliu. Bet koks daugmaž mąstantis pilietis žūtbūt bandys apvažiuoti žvyrkeliu ar vietinės reikšmės keliuku.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSienos niekas nesaugo ir ją gali kirsti bet kur. Tai koks tikslas tikrinti dokumentus oficialiuose kirtimo postuose?
Ką tos 3 minutės reiškia?? Juk vistiek pasieniečiai, pagal statistiką, tikrina tik kas 100-ąjį keleivį, kertantį sieną. vadinasi, maždaug 1 sąstatas iš 10 yra patikrinamas, jei ne dar mažiau.Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet ar ne per daug naivus būdas gaudyti kontrabandą ir nelegalus? Kodėl tas pats patikrinimas negalėtų būti atliekamas sodinant į traukinį Šeštokuose, jeigu vis tiek traukinys nestoja Mockavoje? Beje, neteko girdėti, kad nelegalai (nepainiokite su neobolševikais ir kitus asmenis atvykstančius į Lietuvą/ES su konkrečiais politiniais tikslais) rinktųsi Lietuvą kaip tranzitinę valstybę keliaudami per ją traukiniais. Dažniausiai nelegalus sienos kirtimas vykdomas pėsčiomis. Ir kodėl keliasdešimt keleivių privalo kasdien gaišti laiką vien dėl kelių įtariamų nelegalų/kontrabandininkų???
O šiaip ir traukiniais nusikaltėliai gali bandyti prasmukti.
Jokiu būdu nepalaikau nuolatinės kontrolės ES viduje, bet bent jau minimali, pasirinktina kontrolė būtina, kad nusikaltėliai Europos viduje nesijaustų kaip namie.
Tikrinti Šeštokuose- irgi variantas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.12.14, 21:31.
Comment
-
tikrai nėra, lenkai kaskart su šuniuku (arba be jo) praeina per traukiniį Trakiszki stotyje, bet nieko netikrinaParašė vytautas8 Rodyti pranešimąTai, kad Mockavoj nei pasieniečių nei muitininkų seniai lyg nėra.
Comment
-
Panašų procesą rodo filmukasParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSpecialiai žiūrėjau Suvalkuose kaip ten vyksta iš tikrųjų. Suvalkuose jau stovi vagonai, į kuriuos lipa žmonės. O Šeštokų traukinys nuvažiuoja kitu keliu į aklakelį, šioje nuotraukoje matyti:
Atvaizdas
tada pristumia tuos tris Šeštokų vagonus prie kitų ir jie sukabinami.
Tada lokomotyvas greitai pervažiuoja į kitą sąstato galą.
Visas procesas netrunka 15 min.
...
http://www.youtube.com/watch?v=Ww5km...eature=related
Tik kai vagonai iš aklikelio stumiami prie likusio sąstato, kitame gale įžiūriu jau prisikabinusį šiulumvežį (lyg tai SU45). Vagonai prikabinami, ir traukinys jau tuoj gali važiuoti...
Comment
-
Dabar Tiksliai nepasakysiu, bet į Varšuvą patys įsivaizduojat, apie 80, o Varšuva-Budapeštas apie 380 (buvo šešiavietėj kupė 50 Lt pigesnių). Dėl nuotraukų, deja. Buvo kriauklė kupė, iš ryto davė kavos ir ragelį. Ir bandė su mumis vengriškai šnekėtParašė zanaz Rodyti pranešimąO bilietus pirkai abu Vilniaus stoty? Gal visgi žinai kiek atskirai Vilnius - Varšuva ir Varšuva - Budapeštas kainavo? Fotografijų nėra miegomojo?
Comment
-
Pora nuotraukų iš vokiečių geležinkelio fanų kelionės į Lietuvą 2007 m. gegužę.
Mockava
LG V120-300 tempia traukinį Šeštokai - Varšuva.

PKP ST44-788 su keleiviniu-krovininiu traukiniu tarp Mockavos ir sienos.

Nuotraukos iš http://www.bahn-halle.de/index.php?o...d=110&Itemid=1
Comment
-
Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPora nuotraukų iš vokiečių geležinkelio fanų kelionės į Lietuvą 2007 m. gegužę.
Mockava
LG V120-300 tempia traukinį Šeštokai - Varšuva.
Atvaizdas
Comment
Comment