Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio pervaža Komáromo mieste, senajame plente Nr.1 Djoras (Győr) - Budapeštas (Budapest)
    Foto 2025.04


    Šlagbaumas pėstiesiems ir dviratininkams


    Vengrų lokomotyvai dažnaui būna išpaušyti


    Comment


      CZ. Stránovský viadukt
      Stranovo viadukas yra Vidurio Bohemijoje, Krnsko vietovėje (apie 5 km nuo Mladá Boleslavo miesto), 1865 m. nutiestoje geležinkelio linijoje Praha - Turnovas. Jis pastatytas 1924 metais.
      Viadukas turi tris gelžbetonines arkas, kurios iš dalies remiasi į pirmojo originalaus 1864 m. tilto atramas ir akmeninius stulpus, iš dalies – į savo pamatus. Ant arkų rėmų, laikančių keturių metrų pločio tilto denį, yra 11 arkadų. (... ). Viaduko ilgis yra 152 m, tilto arkų tarpatramis – 28 m (...), didžiausias važiuojamosios dalies aukštis virš žemiausio tilto taško – iki 27 m.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Str%C3...%C3%BD_viadukt
      Foto 2025.05






      Comment


        Čekija, Mariánské Lázně stotis
        Foto 2025.05


        Troleibusų stotelė


        Autobusų stotis


        Stoties viduje


        Tvarkaraštis
        Tolimesni traukiniai vyksta į Prahą, Plzeną, Karlovy Varus ir Chebą


        GW Train Regio traukinių linijos Mariánské Lázně - Bečov nad Teplou - Karlovy Vary tvarkaraštis
        Bilietas iki Karlovy Vary (~54 km) kainavo 244 CZK (9,85 EUR)


        Išėjimas į peroną











        Comment


          CZ. Mariánské Lázně - Bečov nad Teplou - Karlovy Vary dolní nádraží
          Iš Marianskių Laznių į Karlovy Varus traukiniais galima nuvažiuoti dviem būdais - tiesesniu ir lėtesniu kalnuotu keliu per Bečovą prie Teplos arba aplink per Chebą,
          Išbandėm abu kelius.

          Liniją per Bečovą aptarnauja privatus operatorius GW Train Regio
          Kelionės pirmyn telefoninis žemėlapis iš www.mapy.cz


          Važiuojant pirmyn į tą pusę kasininkė klausė ar turime grynųjų - atseit vagone bus pigiau. Bet mus tenkino bilietai iš kasų už 244 kČ (9,85 EUR).
          Beje, šis traukinys atvyksta į Karlovy Varų žemutinę stotį (dolní nádraží), kuri yra arčiau centro, tik su viešuoju transportu ten kur kas prasčiau nei pagrindinėje stotyje.


          Už lango atvažiuoja regioninis traukinys


          Comment


            Mariánské Lázně - Bečov nad Teplou
            Ties Teplá miesteliu


            Poutnov. Apleistos stotys visur vienodai liūdnos


            Geležinkelis eina Teplos upės (Teplá) slėniu


            Prasideda kalnai, yra keli tuneliai.


            Mes prieš porą dienų važiavome iš Loket pilies per Bečovą į Marianskes Laznes
            Porą kartų buvo kertamas šis geležinkelis




            Bečov nad Teplou (Bečovas prie Teplos).




            Tvarkaraštis. Šiame užkampyje yra nemažai traukinių


            Čia prasilenkia traukiniai Mariánské Lázně - Karlovy Vary ir dar vienas traukinys važiuoja šonine linija iki Rakovníko




            Kadangi šioje linijoje į Bečovą per dieną važiuoja 9 poros traukinių iš Mariánské Láznių ir 14 - iš Karly Varų, tai traukiniu galima patogiai aplankyti šį miestelį su dviguba pilimi.

            Comment


              Bečov nad Teplou - Karlovy Vary dolní nádraží
              Foto 2025.05
              Susiradau langą į užpakalinę kabiną


              Březová tvenkinys


              Karlovy Vary-Březová


              Tunelis


              Tiltas


              Tiltas iš toliau


              Tas pats tiltas iš apačios:
              https://www.google.com/maps/place/Ka...oASAFQAw%3D%3D

              Karlovy Vary-Aréna


              Karlovy Vary dolní nádraží - žemutinė stotis
              Per II pasaulinį karą senosios stotys byvo sugriautos
              Karlovy Vary ruri dvi pagrindines stotis ir abi jos viena už kitą baisenės.


              Dar pora mūsų traukinuko nuotraukų




              Žemutinės stoties viduje


              Už šios Tito - Ceasescu brutalizmo stiliaus geležinkelio stoties yra priemiesčio ir tarpmiesčio autobusų stotis


              Iš pradžių atrodė kad Karlovų Varų traukos taškai yra toli, todėl pažiūrėjome ir vietos autobusų (ne)važinėjimo tvarkaraščius. Bet viskas buvo kur kas paprasčiau - nuo šios stoties apie 10 minučių kelio iki promenados šalia Teplos upės. Pakeliui šiek tiek keistai atrodo imperatoriaus Pranciškaus Juozapo laikų secesijos stiliaus namai stovintys Moskevská, Krymská, Jaltská gatvėse - bet tai jau kitos temos objektas
              Vienu žodžiu, kelionė traukiniu iki Karlovy Varų buvo sklandi ir maloni

              Comment


                Atgal iš Karlovy Varų grįžome pagrindiniu geležinkeliu per Chebą iš pagrindinės (aukštutinės) stoties

                wwww.mapy.cz

                Atstumas per Chebą ilgesnis nei per kalnus - 84 km (54 km iki Chebio ir 30 km iki Marianskų Laznių
                Tikėjomės Chebe persėsti, nes pagrindiniame kelyje važinėja daugiau traukinių.
                Bileto kaina dviem - 315 CZK (12,70 EUR)

                Karlovy Varų (Karlsbado) pagindinę geležinekelio stotį 1945 m. subombardavo sąjungininkai.
                Po karo kelis dešimtmečius stovėjo laikinas stoties pastatas su būtinomis modernizacijomis. Jis nugriautas 2015 m.. Nauja stotis pastatyta per kelerius metus.
                Foto 2010 m., iki rekonstrukcijos


                Foto 2017 m., rekonstrukcijos metu

                https://cs.wikipedia.org/wiki/Karlov...ra%C5%BE%C3%AD)

                Comment


                  Karlovy Vary, nádraží
                  Foto 2025.05








                  Peronas


                  Iš senosios stoties turbūt liko tik stoginių konstrukcijos su papuošimais


                  Stotis žiūrint iš perono pusės


                  Pėsčiųjų tiltas


                  Comment


                    Karlovy Vary. Pagrindinė (aukštutinė) geležineklio stotis
                    Foto 2025.05
                    Peronas. Mūsų traukinys į Chebą vėluoja 10 minučių


                    Tokia automotrise Čekijoje pirmą kartą važiavau gal kokiais 1998 metais




                    Atvažiuoja traukinys






                    Pagal tvarkaraštį matosi kad traukintsys atvyko iš Plana u Marianskych Lazni stoties


                    Manevriniai lokomotyvai ir krovininai vagonai




                    Dar viena automotrisė stambesniu planu


                    Pagaliau pasirodė ir mūsų traukinys į Chebą


                    Comment


                      Tarp Karlovy Varų ir Chebo


                      Nuo viršaus matosi ir tas gražusis kurortas






                      Vaizdai pro langą








                      Atvykome į Chebą

                      Comment


                        Chebo stoties peronas
                        Traukinys iš kaimyninio Plzeno regiono




                        Iš Chebo stoties traukiniai į Vokietiją važiuoja net 4 kryptimis - į kaimyninius Marktredwitzą (30 km), Hofą (50 km), taip pat į Zwickau (100 km) ir Niurnbergą (170 km)


                        Niurnbergo traukinys




                        Marktredwitzo truakinys


                        Comment


                          Chebo stotis iš išorės
                          Aplinka nekokia - slampinėja čigonai bet rie keleivių nesikabinėja


                          Šalia - Chebo autobusų stotis


                          Stotį suprojektavo Josef Danda 1962m., ji pastatyta iki 1970 metų.
                          Stoties pastatas paskelbtas kutūros paminklu


                          Viduje


                          Šiek tiek keista, kad stotjye nėra jokio dienos traukinių tvarkaraščio - matai iik artimiausios valandos atvykstančius ir išvykstančius traukinius


                          Čekijos tolimųjų reisų schema
                          (paspaudus - didesnis vaizdas)




                          Išėjimas į miestą


                          Comment


                            Cheb - Mariánské Lázně
                            Foto 2025.05


                            Traukinys atvažiavo iš tų pačių Karlovy Varų








                            Prasilenkiame su kitus traukiniu


                            124 km/h


                            Grįžome į savo Marianskes Laznes

                            Comment

                            Working...
                            X