Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniuje su miesto traukiniais yra problema - geležinkelis eina miškais ar mažai apgyvendintomis teritorijomis, todėl padaryti tankų kursavimą neišeis. Dar vienas niuansas - reikėtų smarkiai pertvarkyti susisiekimą autobusais. Ypač į N. Vilnią. Kitaip mažai kas tais traukiniais naudosis, jei autobusas priveža arčiau namų, o atvykus su traukiniu vis tiek reikia važiuoti autobusu, nes pagrindinis gyvenamasis masyvas toli nuo stoties.
    Didelės galimybės yra pastačius dviračių saugojimo terminalus gel. stotyse. Tuomet namai->dviračiu->stotis->traukiniu->pėsčiomis/autobusu.

    Stotelės tokios kaip Mickūnai, Bezdonys, Pavilnys, Elektrodepas ir kitos turi nemažą potencialą.

    Dviračiais važinėjančių žmonių daugėja, bet atstumas Mickūnai-Naujamiestis-Mickūnai yra per tolimas (atsižvelgiant į takų būklę). O Mickūnai-Mickūnų g.s. net vaikui įveikiamas.

    Comment


      Mickūnų stotelė yra faktiškai už miestelio. Autobusai atvažiuoja į centrą. Autobusai kursuoja dažniau nei traukiniai. Dar kartą kartoju, kad autobusus tuomet reikėtų pjauti kardinaliai ten, kur važiuotų traukiniai. Niekas tam nesirįš. Geležinkelio integracijai į miesto VT reikia rimtų investicijų. Nei LG jų nedarys, nei miestas. Taip, kai ką būtų galima integruoti, bet ne daugiau N. Vilnios, Panerių, Vokės, Elektrodepo (abiejų), Pavilnio... Bet net ir tai sunkiai įmanoma, nes kiekviena pusė trauks į savo pusę, bliaudama apie keleivius, nors realiai žiūrės tik savo naudos.

      Comment


        Potencialo darbo dienomis piko metu galbūt būtų jeigu įrengus sustojimą (platformą) dabar esančiame Prekių stoties sustojime (visiškai šalia ar net ant tunelio kuriuo aplinkelis kerta geležinkelį). Bei organizuoti miesto autobusus su persėdimu į traukinį iš fabijoniškių (Perkūnkiemio) Laisvės prospektu iki prekių stoties, bei nuo Vokės stotelės per Kazbėjus į Aukštųjų Panerių pramoninį rajoną.

        Comment


          Tai kur iš tos prekių stoties toliau važiuoti traukiniu? Į centrinę stotį? Į Vokę? Ar ten tikrai tiek daug važiuojančių? Tada reikėtų stotelės prie Galvės g. viaduko per geležinkelį. Bet vis tiek iki sandėlių, įmonių toli. Tingi žmonės dabar vaikščioti. Verčiau važiuos mašina iki darbovietės durų nei eis nuo stotelės dar kilometrą iki darbo, o po darbo dar tiek pat atgal į stotelę.

          Comment


            Galvės gatvėja rytais nemažas kamštis į Graičiūno gatvę. Taigi greitai ir be kamščio iš Prekių stoties iki Vokės sustojimo, tik nuo Vokės sustojimo reikėtų organizuoti miesto autobusą maršrutu Vokės st.-Kazbėjai-Graičiūno g.- Kirtimų g.

            Comment


              Parašė lietus Rodyti pranešimą
              Galvės gatvėja rytais nemažas kamštis į Graičiūno gatvę. Taigi greitai ir be kamščio iš Prekių stoties iki Vokės sustojimo, tik nuo Vokės sustojimo reikėtų organizuoti miesto autobusą maršrutu Vokės st.-Kazbėjai-Graičiūno g.- Kirtimų g.
              Taigi 8 ir 25 važiuoja Graičiūno g.
              Galėtų užsukti prie Vokės stotelės, tik prie stotelės privažiavimą padaryti.

              Comment


                Paprasčiau dabar autobusą tiesiai iš ten į Fabijoniškes. Bet vieną kartą per valandą važiuojantis jis mažai ką sudomins... Geležinkelius galima ir reikėtų būtų integruoti, bet, kaip minėjau, tai mūsuose yra neįmanoma dėl interesų skirtumo, o ir žmones priversti persėsti iš automobilio sunku. Persodinti reikia žiauriom ekonominėm priemonėm, kurių tikrai jokia dabartinė valdžia nesirįš įgyvendinti.

                Comment


                  Didelis fotoreportažas iš Vilniaus privažiuojamųjų kelių nuo Panerių stoties į Aukštuosius Panerius, Grigiškes ir Jočionis.
                  Bendram vaizdui apie ką kalba.



                  Pradėsiu senesnėmis nuotraukomis (yra temoje apie Vilniaus aplinkkelį) iš Panerių stoties. Vaizdas nuo aplinkkelio pradžios (linija į Vaidotus su viaduku per Vilniaus - Kauno geležinkelį), kartu tai ir privažiuojamojo kelio pradžia. Antrasis kelias iš dešinės - privažiuojamasis.



                  Vaizdas į priešingą pusę. Antrasis iš kairės - privažiuojamasis į Aukštuosius Panerius, Grigiškes ir Jočionis, kairysis - į Vaidotus.



                  Kiek paėjus pirmyn.



                  Dar kiek paėjus pirmyn. Tolumoje matosi kairėn sukantys bėgiai į Vaidotus, tiesiai - privažiuojamasis kelias į Aukštuosius Panerius, Grigiškes ir Jočionis.



                  Vaizdas atgal.



                  Dar kiek paėjus pirmyn. Tolumoje matosi viadukas per Galvės g.



                  Nuo čia prasideda naujesnės nuotraukos. Galvės g. viadukas, vaizdas nuo Panerių pusės.



                  Priėjus arčiau.



                  Perėjus į kitą pusę, vaizdas Panerių link.



                  Viaduko vaizdas iš Galvės g., Trakų link.



                  Už viaduko ties pirmuoju kilometru, vaizdas Aukštųjų Panerių, Grigiškių ir Jočionių link. Bėgiai suka kairėn.

                  Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 08:48.

                  Comment


                    Netoli už to posūkio yra naujas Kirtimų g. viadukas (iki Vilniaus aplinklelio (automobilių) tiesimo čia buvo pervaža). Nuo viaduko vaizdas Panerių stoties link.



                    Pats viadukas per Kirtimų g.





                    Ties viaduku (viadukas už nugaros), pramoninės zonos Granito g. link.



                    Vaizdas atgal, viaduko link.



                    Kiek paėjus toliau nuo viaduko.



                    Ortofotonuotrauka, kad būtų lengviau orientuotis.



                    Už Kirtimų g. viaduko geležinkelis išsišakoja. Kairėje pusėje yra kelynas, aptarnaujantis skaldos ir žvyro perdirbimu ir prekyba užsiimančią įmonę. Ji turi savo šilumvežį TGM4A-1717.





                    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 09:03.

                    Comment


                      Taigi, nedidelis pasivaikščiojimas žvyro ir skaldos įmonės keliais.



                      Vaizdas dešiniau su priartinimu. Čia "magistralinis" privažiuojamasis kelias iš Panerių stoties eina į šiaurę ir tolumoje matosi kelynas vagonų išskirstymui, sukaupimui ir manevravimui atlikti. Apie jį kiek vėliau.



                      Dar kartą vaizdas atgal, Kirtimų g. viaduko link.



                      Žvyro ir skaldos įmonės kelynas. Vaizdas į pietryčius, Kirtimų g. link. Tolumoje matosi iškrovimo estakada, nuotraukos bus kitame pranešime.



                      Vaizdas į šiaurės vakarus.



                      Vėl į pietryčius.



                      Į šiaurės vakarus.



                      Čia "gyvena" TGM4a-1717.



                      Kiek dešiniau. Aklikelis su vagonų traukimo trosu mechanizmu.



                      Vaizdas į šiaurės vakarus. Šie vagonai gali būti tempiami trosu.

                      Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 09:13.

                      Comment


                        Minėta iškrovimo estakada netoli Kirtimų g. Vaizdas iš Kirtimų g. pusės. Ortofotonuotraukoje ta vieta matosi, matosi du keliai, einantys Kirtimų g. link, tačiau jie pavaizduoti trumpesnis, nei realiai yra. Vienas iš tų kelių eina lygiagrečiai Kirtimų g. (šalia šaligatvio) ir baigiasi aklikeliu netoli Granito g. žiedo.
                        Iškraunant vagonus kyla dulkių debesys, kuriuos vėjas neša ir Kirtimų g. link. Viskas aplinkui padengta dulkėmis.



                        Kiek paėjus nuo estakados, išėjus į Kirtimų g. Vaizdas estakados link.



                        Vaizdas į priešingą pusę. Matosi aklikelis ties Granito g. žiedu.



                        Dar kiek paėjus arčiau Granito g. žiedo, vaizdas estakados link. Kairėje matosi antrojo minėto kelio pabaigos atatranka.



                        Čia pats tas antrasis minėtasis kelias, kuris aplenkia estakadą (ji yra už medžių dešinėje).



                        Ir jo galas.

                        Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 09:22.

                        Comment


                          Grįžtu atgal ir toliau einu į šiaurės vakarus.



                          Kiek paėjus, vaizdas atgal.



                          Vaizdas pirmyn. Dešinėje jau minėto sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno pradžia.



                          Dar šiek tiek paėjus pirmyn.



                          Kelias, kuriuo galima privažiuoti prie Žarijų g. įmonių ir kuriuo galima privažiuoti prie Lentvario g. (baigiasi ties Lentvario gatve, ties viaduku per Lentvario g.).



                          Kiek dešiniau.



                          Vėl ant skaldos ir žvyro įmonės kelyno. Vaizdas atgal.



                          Vaizdas į priekį, šiaurės vakarų link. Ten toliau tikriausiai jau kitų įmonių keliai. Iškrovimo bunkeris.



                          Už bunkerio keliai baigiasi.



                          Vėl grįžtų ant kelio, kuriuo patenkama į Žarijų g. įmones.



                          Kelias į Žarijų g. įmones kairėje. Vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas. Vaizdas į šiaurės vakarus.



                          Ten pat, vaizdas atgal, Panerių st. link.

                          Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 09:34.

                          Comment


                            Einu pirmyn vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynu. Vaizdas į šiaurės vakarus.



                            Vėl vaizdas atgal.



                            Ties buvusios šiluminės trasos (???) atramomis. Vaizdas šiaurės vakarų link.



                            Vėl atgal. Panerių link.



                            Kiek paėjus pirmyn, tolumoje matosi šiaurės vakarinis vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno galas. Privažiuojamasis kelias į Žarijų g. įmones eina kairėje, gerokai žemiau sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno.



                            Grįžtu ant kelio į Žarijų g. įmones. Vaizdas atgal, Panerių stoties link. Kairėje ant pylimo yra sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas.



                            Tęsinys bus.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 09:41.

                            Comment


                              Tęsiu toliau. Ortofotonuotrauka, kad būtų lengviau orientuotis. Dabar bus nuotraukos privažiuojamųjų kelių, kurie eina link Lentvario g. (nepainioti tos pagrindinės linijos, kuri eina per Lentvario g. viaduku toliau į šiaurę, į Grigiškes ir Jočionis) ir Žarijų g. įmones.



                              Tęsiu nuo ten, kur baigiau. Kiek paėjus geležinkelis išsišakoja. Kelias kairėn - į elektros tinklų (jei neklystu) teritoriją. Dešinysis kelias veda link Lentvario g. ir Žarijų g.



                              Vaizdas atgal. Kairėje ant pylimo - vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas.



                              Vaizdas pro vartus į įmonės teritoriją.



                              Einu Lentvario g. link.



                              Gerokai paėjus.



                              Vaizdas atgal.



                              Dar kiek paėjus pirmyn.



                              Vaizdas atgal.



                              Dar kiek paėjus. Geležinkelis suka dešinėn.



                              Dar paėjus pirmyn. Gerai įsižiūrėjus tolumoje jau matosi aklikelis ties Lentvario g.

                              Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 08:43.

                              Comment


                                Vaizdas atgal.



                                Dar šiek tiek paėjus pirmyn.



                                Vaidas dešinėn. Pylime, kurio viršumi eina privažiuojamasis kelias į Grigiškes ir Jočionis, yra pralaida.



                                Vaizdas Lentvario g. link, stovint ant privažiuojamojo kelio, vedančio į Žarijų g. įmones.



                                Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, pietų link. Kairysis kelias veda įmonių Žarijų g. link, o dešinysis į įmonės teritoriją. Deja, šis kelias nenaudojamas.



                                Vaizdas Panerių link. Bėgiai, kuriais atėjau iki šios vietos.



                                Privažiuojamieji keliai žvelgiant nuo Lentvario g.



                                Kiek paėjus pirmyn, t.y. pietų kryptimi.



                                Einu privažiuojamuoju keliu, vedančiu į Žarijų g. įmones.



                                Dar kiek paėjus. Kairysis kelias eina prie kitų Žarijų g. įmonių, o dešinėje esantys keliais veda į gelžbetonio konstrukcijų gamyklą.



                                Vaizdas atgal.



                                Gelžbetonio konstrukcijų gamykla.



                                Iš arčiau.



                                Toliau einu bėgiais, kurie veda kitų įmonių Žarijų g. link. Vaizdas atgal.

                                Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 08:58.

                                Comment


                                  Paėjus. Vaizdas atgal.



                                  Vaizdas pirmyn.



                                  Dar kiek paėjus pirmyn.



                                  Vėl atgal.



                                  Einant pirmyn.



                                  Ir vėl vaizdas atgal.



                                  Dar kiek paėjus. Atšaka kairėn.



                                  Tai katilinės atšaka, kuria gabenamas kuras.



                                  Cisternos, kurios buvo iškraunamos fotografavimo metu.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Einu toliau pirmyn. Katilinė ir cisternos lieka kairėje.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 09:04.

                                  Comment


                                    Už maždaug ketvirčio kilometro nuo prieš tai buvusios fotografavimo vietos.



                                    Vaizdas atgal.



                                    Privažiuojamasis kelias į įmonės teritoriją dešinėje.



                                    Kaip matyti, nenaudojamas.



                                    Toliau einu tiesiai.



                                    Vaizdas atgal.



                                    Dar kiek paėjus pirmyn. Kairėje yra metalo laužo supirktuvė. Šiame kelyje kraunami vagonai metalo laužu. Tolumoje matosi dengta rampa ir kelio pabaiga.



                                    Vaizdas nuo Žarijų g. pusės (per tvorą). Vagonų tempimo trosu mechanizmas.



                                    Tęsinys bus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 09:10.

                                    Comment


                                      Pradedu fotoreportažo tęsinį nuo vagonų paskirstymo, sukaupimo ir manevravimo kelyno šiaurės vakarinio galo. Kelyno vaizdas nuo Lentvario g. viaduko pusės. Iki paties viaduko keli šimtai metrų.



                                      Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



                                      Nuo pylimo atsiveria geras, žemiau esančio kelyno į Žarijų g. įmones, vaizdas.
                                      Kairėje kampe kelias, kuris jungia Žarijų g. įmonių kelyną su pagrindiniu privažiuojamuoju keliu nuo Panerių stoties ties skaldos ir žvyro įmone.



                                      Kiek paėjus pirmyn, vaizdas Lentvario g. link.



                                      Gelžbetonio konstrukcijų gamyklos link. Matosi iš Žarijų g. įmonių atvažiuojantis LG manevrinis šilumvežis su vagonais.



                                      Gelžbetonio konstr. gamykla su priartinimu.



                                      Vaizdas ten, kur pralaida (pylimo, ant kurio stoviu, pralaidos nuotrauka jau buvo).



                                      Toliau einu pylimu šiaurės kryptimi.



                                      Vaizdas atgal.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 08:45.

                                      Comment


                                        Kelyno galas ties Lentvario g.



                                        Atvažiavo manevrinis šilumvežis su vagonais ir pradėjo manevravimą.







                                        Netrukus bus prikabinti cementovežiai ir šilumvežis juos bei cisternas išveš į Panerius.



                                        Kelyno galas ties Lentvario g. kitu rakursu.



                                        Toliau einu pylimu pirmyn, į šiaurę. Jau matosi Lentvario g. viadukas.



                                        Vaizdas atgal.



                                        Ties viaduku.



                                        Dar kartą atgal.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 08:51.

                                        Comment


                                          Lentvario g. viadukas, vaizdas Lentvario link.



                                          Tęsiu kelionę pylimu toliau. Kiek paėjus nuo viaduko.



                                          Vaizdas atgal, viaduko link.



                                          Dar gerokai paėjus nuo viaduko šiaurės link. Tolumoje matosi sekantis sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas. Jis skirtas aptarnauti Sandėlių g. (Kadriškių) įmonių privažiuojamuosius kelius.



                                          Ir vėl atgal.



                                          Ties minėto kelyno pradžia, pietrytinis kelyno galas. Vaizdas šiaurės vakarų link.



                                          Ten pat, vaizdas atgal.



                                          Einu pirmyn. Kairėn suka atšakos į įmonių teritorijas. Kaip matyti, pirmasis kelias, atsišakojantis kairėn, nenaudojamas. Dešinysis kelias, ant kurio stovint fotografuota, eina į Grigiškes ir Jočionis.



                                          Vaizdas atgal.



                                          Dar kiek paėjus pirmyn.



                                          Einu antrąja atšaka kairėn.



                                          Kiek paėjus pirmyn.



                                          Vaizdas atgal.



                                          Tęsinys bus.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 09:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X