Šiais metais Kauno geležinkelio stočiai sukako 145 metai. Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.
"reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus






Pagrindinis įėjimas

Eksponuojama LG turima technika






Lauksim restauracijos
Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.
"reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus






Pagrindinis įėjimas

Eksponuojama LG turima technika






Lauksim restauracijos


Beje, kai padarys Rail Baltic, tai iki cia vaziuos greitaeigiai "shutlle" traukiniai ir stotis iki to laiko atrodys tikrai moderniai.
) , jau yra skaiciuojamos vidaus stiklo pertvaros ir ju dizainas. taigi rekonstrukcija neisvengiama..
Aciu uz istorija. Del senumo tai nezinau, Kauno stociai 145 metai.







good one


Comment