Šiais metais Kauno geležinkelio stočiai sukako 145 metai. Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.
"reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus






Pagrindinis įėjimas

Eksponuojama LG turima technika






Lauksim restauracijos
							
						
					Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.
"reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus






Pagrindinis įėjimas

Eksponuojama LG turima technika






Lauksim restauracijos
							
						

 Beje, kai padarys Rail Baltic, tai iki cia vaziuos greitaeigiai "shutlle" traukiniai ir stotis iki to laiko atrodys tikrai moderniai.
							
						
) , jau yra skaiciuojamos vidaus stiklo pertvaros ir ju dizainas. taigi rekonstrukcija neisvengiama..
 Aciu uz istorija. Del senumo tai nezinau, Kauno stociai 145 metai.
							
						






 good one
							
						

							
						
Comment