kai klipa filmavo, dar nebuvo pakabintas laidas, bet pakabos jau matomos.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno geležinkelio stotis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kakžkodėl panaškiai ir galvojau, pasirodo klydau.Parašė PukiS Rodyti pranešimąir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
senoliai kalba, kad seniau buvo dvikelis, kol nesusimušo traukiniai
"1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1968 m. elektrifikuotas."
iš http://lt.wikipedia.org/wiki/Kauno_g...nkelio_tunelisPaskutinis taisė ivas; 2009.10.10, 15:11.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Stotis po tunelio atidarymo
Permainų Kauno geležinkelio stotyje pastebi joje nebuvę per laikotarpį, kol buivo renovuojamas geležinkelio tunelis. Kai ką dar nustebina atsiradęs išėjimas į požeminę perėją iš pirmojo perono. Kažkiek juokingai atrodo, kada iki antrame ar trečiame kelyje stovinčio traukinio likus kelioms minutėms nešuliais apsikarstęs žioplesnis keleivis bėga aplink.
Stotyje dar labai neįprastai atrodo dviaukštis elektrinis traukinys. Ypač gražiai jis atrodo stoties pastato fone iš antrojo perono. Dviaukštis elektrinis traukinys visada atvyksta į pirmą kelią (bent kol kas). Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tunelis elektrifikuotas 1975 metais !!!Parašė ivas Rodyti pranešimąsenoliai kalba, kad seniau buvo dvikelis, kol nesusimušo traukiniai
"1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1968 m. elektrifikuotas."
iš http://lt.wikipedia.org/wiki/Kauno_g...nkelio_tunelis
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
rašyk http://lt.wikipedia.org/wiki/Pagrindinis_puslapis, tiesiog pacitavau.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTunelis elektrifikuotas 1975 metais !!!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik nesupykit dėl pastabos. Tunelis tikrai elektrifikuotas 1975 metais. Tą gerai pamenu, nes tais metais su tėvais gyvenau Kauno priemiestyje Amaliuose, o mokiausi Kauno 15-oje vid. mokykloje 3-oje klasėje, Petrašiūnuose. Tais metais, balandžio mėnesį tunelis taip pat buvo uždarytas traukinių eismui, panašiai kaip dabar. Tik nebuvo pastatyta laikinoji stotelė Kaunas-1, o eismas Kaunas-Vilnius buvo sutrumpintas iki Vilnius-Palemonas. Keleiviams pervežti nuo Palemono GS iki Kauno GS buvo organizuotas autobusų maršrutas Nr.26"Palemonas-Kauno geležinkelio stotis su prierašu "Ekspresas" su sustojimais Petrašiūnuose ir 6-ajame forte. Viso ruožo Kaunas-Vilnius elekrifikacija tuomet vyko gana vangiai, nes jau 1974 metų vasarą visas ruožas buvo "nubarstytas" elektros stulpais, kurie į savo vietas atsistojo beveik per pusantrų metų. Pirmasis elektrinis traukinys į Kauną atvyko tiktai 1975 metų gruodį, prieš pat Naujuosius metus.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPataisyta.
O gal yra dar yra forumiečių, prisimenečių tuos metus, kurie galėtų ką nors papildyti...Paskutinis taisė Vitas2; 2009.11.20, 20:38.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tai pala pala, jei traukiniai naktį nakvoja Kaune ir net du, tai kodėl nepadaro vėlesnio maršruto Vilnius - Kaunas, nes tas 19:30 tai tikrai juokingas laikas.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).
 Kame ten bėda būtų, anyway, jie ten juk deklaruoja orą vežioją, tai vienas papildomas "oras" nepakenks, plius palaipsniui žmonės įpras ir bus "ne oras".
							
						Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keletas šiandieninių fotografijų iš Kauno:
Iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo taip lyg tunelis dar būtų uždarytas:
 
Bet nepraėjus ir pusvalandžiui sulaukiame elektrinio traukinio iš Vilniaus:
 
 
O tuo pat metu nuo Virbalio pusės atidardėjo D1:
 
dviaukštis išvažiavo, bet atvažiavo ER9M:

M62k-1614 nudunda link tunelio:
 
O darbštuolis TEM2 tuo tarpu pluša:
 
Jam beplušant sulaukiame ir traukinio Vilnius- Šeštokai:
 
O sulaukę netrukus ir išlydime...
 
Girdėjau gandus, nuo lapkričio 23 dienos bus remontuojamas Kauno HE gel. ruožas. Jei tai tiesa, bus galima pasinaudoti proga nufotografuoti tranzitinius traukinius Kauno gel. stotyje.
Tie žinių iš šio pasaulio
							
						Paskutinis taisė dr.; 2009.11.21, 20:49.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
www.airfoto.lt
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodel norisi būtinai PRIE KASOS pirkt - kelionių agentūroj pasiimi interreila ir pirmynParašė Ramūnas kns Rodyti pranešimąKaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...
							
						You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
 



							
						
							
						


							
						
Comment