Kelio kapitaliskai neremontuoja, nes laukia RailBalticos.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Alytus
Čia buvo temoje apie geležinkelį Mažeikiai-Rengė-JelgavaParašė specialistas Rodyti pranešimą...
Plytų fabrikų nesiūlyčiau statyti
, nes pastaruoju metu jie visi turi tendenciją bankrutuoti. O šiaip, nors ir labai skaudu, tačiau viskas priklauso nuo pačių gyventojų verslumo. Alytus (ekonomine prasme) nykstantis miestas. Sprendžiant pagal šiuo metu itin retai iš Alytaus  gabenamų geležinkeliu krovinių rūšis - dažniausiai vežama aplinkui kertamų miškų mediena ir metalo laužas. Jeigu alytiškiai ir toliau verkšlens ir miegos, ateis diena kai geležinkelis jų mieste išliks tik jų prisiminimuose. 
...
http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=363055
Medienos kalnus mačiau Šeštokų geležinkelio stotyje. Juos krauna į 1435mm vėžės vagonus ir išveža į Lenkiją. Lengva iš alytiškių šaipytis dėl tariamo verkšlenimo, bet juos reikėtų suprasti – pavežus 40 km tenka perkrauti į kitus vagonus, tai džiaugtis kaip ir nėra kuo. Aiškiai suprantamas 1435 mm bėgių poreikis iki Krosnos, Simno ar paties Alytaus. Ir nereiktų „svaigti“ vien „Rail Baltica“.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.Parašė specialistas Rodyti pranešimąReikia pripažinti, kad čia tikrai yra LG ūkiškumo stoka. Pakeliui į Kauną kai kurios stotelės žole apaugusios iki juosmens.
Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniaiPaskutinis taisė 2Pack; 2009.08.23, 22:03.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turgalaukio stotis tiesiog peronas ir greta esantis pastatas. Tuo tarpu Miliai, Suvalkeliai ir Naujiena - sustojimai viduryje lauku. Kai atrasiu foto ikelsiu, nes bent jau Turgalaukio tikrai turejau kazkur.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTaip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.
Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vietoj buvusio gelezinkelio tilto per Nemuna Alytuje - pesciuju ir dviraciu tiltas. Kol kas tik grazi vizija.
Daugiau http://www.olitaorany.projektas.lt/p..._tiltas_oo.htm
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuvirto medis
2009 09 23 (trečiadienį) apie 15:40 val pietiniame Marijampolės geležinkelio stoties gale (prie Gedimino g. pervažos) prieš pat atvažiuojantį DR1A Šeštokai-Vilnius ant bėgių nugriuvo medis. Traukinys sustoti spėjo. Tam didelių sunkumų nebuvo, nes greitis į šoninį pirmą kelią nebuvo didesnis akip 40 km/h(antrame, pagrindiniame, kelyje stovėjo D1 Marijampolė-Kaunas).
Mašinisto, padėjėjo, iešmininko, kitų atskubėjusių geležinkelininkų pastangomis kliūtis nuo bėgių buvo pašalinta per kelias minutes...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, stotis jame buvo dar netaip seniai. Dar prisimenu...Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kazlų Rūdos geležinkelio stoties buvimą sename mediniame pastate prisimena daug kas - persikėlė netaip seniai. Iš vaikystės prisimenu, kaip dar vaikai beveik galvotrūkčiais išbėgome į peroną ir pasigirdo TEP-o garsinis singalas, o stoties budėtojas riktelėjo: "atsargiai, - dabar judėjimas!". Tada važiavo greitasis "Gintaras" iš Maskvos į Kaliningradą.Parašė udrius Rodyti pranešimąna gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?
Nuo senojo stoties pastato iki pirmojo kelio atstumas labai nedidelis...
Vietiniai garbaus amžiaus gyventojai kalba, kad Kazlų Rūdoje siaurukų garvežių depas buvo dabartiniame stoties pastate. Kiek tai tiesos, nežinau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
bent jau iki ziemos vykdavo 1 sastatas per diena: apie 20h. isvykdavo is Alytaus ir apie 6h. anksti ryte grizdavo i Alytu. Dazniausiai vaziuodavo 25-30 vagonu su metalo lauzu. Greitis, ne daugiau 35km/h ziurint is akies..Parašė RAM Rodyti pranešimąSveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na cia jau reiktu klausti Alytaus pramonininku matytParašė Al1 Rodyti pranešimąIs kur tiek metalo kasdien?
 Netoli gelezinkelio yra mano kaimas, tad vasara neretai sekiau traukini - rekordas buvo berods 48 vagonai. Tiesa, reisai kuriuos paminejau, vykdomi budavo tik darbo dienomis.
							
						
Comment
 


							
						

Comment