Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Simno stotis

    Galbut bus kam nors idomu, tad idedu dabartini Simno stoteles liekanu vaizda ir nuotrauka, daryta 1968 metais - kaip tada atrode tas pats sustojimas. Kadangi nuotrauka sena, manau nesupyksite, jog kokybe skanuojant taip pat yra dar sovietine Bet kokiu atveju bent jau man tai yra tikras istorijos perliukas, kai ja gavau..
    Attached Files

    Comment


      #82
      Nostalgiškos nuotraukos. Mano seneliai gyveno Mergalaukyje, tai dažnai traukinuku važiuodavom. Gaila, kad viskas sunaikinta.

      Comment


        #83
        Marijampoles stotis



        D1-767 + 733-4 prikabinamas vagonas.



        D1 modernizuotas Ukrainoje?





        Manevrinis TEM2-999 Marijampoleje.

        Comment


          #84
          Gal dabar stotyje mažiau prekinių vagonų?

          Comment


            #85
            Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo
            Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
            Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

            Comment


              #86
              Ten irgi pirmąkart perskaičiau. Negirdėjau nieko...
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #87
                Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo
                O tai iki 2005 m. važiavęs naktinis traukinys Varšuva-Vilnius ne SUW2000 sistemos buvo? Kol važinėjo, tai ir buvo naudojama.
                kaip?

                Comment


                  #88
                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  O tai iki 2005 m. važiavęs naktinis traukinys Varšuva-Vilnius ne SUW2000 sistemos buvo? Kol važinėjo, tai ir buvo naudojama.
                  Buvo dar tokia metodika keisti vežimėlius vagonams.

                  Comment


                    #89
                    O Šeštuokuose buvo įrengti domkratai vežimėlių keitimui ar su persėdimu tas maršrutas buvo?
                    Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                    Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Buvo dar tokia metodika keisti vežimėlius vagonams.
                      Nu bet VytautoRX nurodytam vikipedijos straipsnelyje pilna nuorodų į to SUW2000 eksploatacijos patirties Lietuvoje aprašymus.

                      Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                      O Šeštuokuose buvo įrengti domkratai vežimėlių keitimui ar su persėdimu tas maršrutas buvo?
                      Persėsti nereikėjo. Daugiau nežinau - aš važiuodamas tiek pirmyn, tiek atgal sugebėjau pramiegoti visą tą procesą. Tik per miegus girdėjau, kad kažkas apačioje labai baladojasi
                      kaip?

                      Comment


                        #91
                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Dar kai nebuvo tų SUW, sovietmečiu, keisdavo vežimėlius Gardine ar Balstogėje (reikia patikslinti).

                        Nuotraukoje: Keleivinis traukinys Kabelių stotyje. Pirmasis vagonas - lenkiškas, antrasis - tiesioginis St.Peterburgas-Berlynas.

                        Atvaizdas
                        Diskusijose mintys reiskiamos teisinga linkme Vezes keitimo irenginys jau seniai yra irengtas Mockavos stotyje (jis yra vienintelis LG). Kol vazinejo traukinys Vilnius - Varsuva, jis buvo naudojamas. Be to buvo keletas ir krovininiu vagonu - LG turejo 3 pusvagonius, lenkai berods 2 dengtuosius. LG pusvagoniai kazkuri laika dirbo, jais pagrinde buvo veziojama mediena. Jau senokai sie riedmenys nenaudojami. Tad ir ir veziu keitimo irenginys stovi nenaudojamas.
                        P.S.
                        Sioje nuotraukoje traukinys stovi Kabeliu sustojimo punkte, o ne stotyje, be to tas vagonas uz silumvezio - priklause LG, net ir spalvas galima iziureti LG dazymo schemos. Tai RIC tipo vagonas, kuriu LG turejo 4. Kazkuri laika jie buvo naudoti traukiniui Vilnius - Varsuva (per Gardina). Paskui jie buvo parduoti.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Nelabai noriu tuo tikėti, nes iki Gardino ateina standartinė vėžė. Koks tikslas keisti būtent pasienyje.
                          Kad Gardine traukinio aširačių nekeisdavo, įsitikinau kelis kartus.
                          Apie aširačių keitimą Kuznicoje (Kuznica Belostocka, Lenkijoje) spręsti buvo galima iš ~2h stovėjimo šioje stotyje. Gardine traukinys stovėdavo ~40 min., o sovietiniai pasieniečiai "purtydavo" stipriau negu lenkų.
                          Šeštokuose aširačių keitimo punkto nėra (nuo 1992m. nė nebuvo), Mockavoje yra specialiai pagamintų vagonų aširačių ilgio keitimo įrenginys. Kad jis neveikia (nes tokių vagonų kaip ir neliko), jau minėta. Nuo vieno pločio bėgių ant kito naktinis keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius Mockavoje "pereidavo" maždaug per pusvalandį.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.09, 22:02.

                          Comment


                            #93
                            Alytaus stotis

                            Alytaus stotis vakar...

                            Čia tuščia...

                            Stoties pastatas

                            Stovi vagonai

                            ...

                            Comment


                              #94
                              Parašė toshys Rodyti pranešimą
                              Alytaus stotis vakar...

                              Čia tuščia...
                              .jpg]Atvaizdas

                              Stoties pastatas
                              .jpg]Atvaizdas

                              Stovi vagonai
                              .jpg]Atvaizdas

                              ...
                              .jpg]Atvaizdas
                              Gražu, bet kartu ir apmaudu, kad tiek daug geležinkelio linijų numarinta.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Gražu, bet kartu ir apmaudu, kad tiek daug geležinkelio linijų numarinta.
                                Šiandien buvau šalia stoties esančioje perkrovimo aikštelėje, tai durys išlauštos... Gali eiti kas nori... Baisu..

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė toshys Rodyti pranešimą
                                  Šiandien buvau šalia stoties esančioje perkrovimo aikštelėje, tai durys išlauštos... Gali eiti kas nori... Baisu..
                                  Tikrai gaila, kad Alytus liko be susisiekimo gelezinkeliu. Pradzioj perkele stoti i miesto pakrasti (laukus), netrukus ir numarino. Dabar kartas nuo karto dar pradunda krovininis dyzeliukas apie 20h. is Alytaus, bet tiktai tiek..

                                  Comment


                                    #97
                                    Keleivines stoties iskelima uz miesto net ir tarybiniais laikais (kai keleviui buvo daug), buvo netikes sprendimas. Apie ka buvo mastoma? Alytuje nauja stoti galejo pastatyti Putinuose, ties ta vieta, kur dabar RIMI.

                                    Comment


                                      #98
                                      ta vieta tikrai butu buves optimalus variantas. Netoli ne tik pramoninis,taciau ir tuo metu sparciai besipletes Vidzgirio gyvenamasis mikrorajonas. Bet kas butu, jei... Dar ir dabar snekejau ne su vienu rajono gyventoju kurie teigia, jog kartas nuo karto girdisi kalbos apie gelezinkelio atgaivinima, taciau tai tikrai neabejoju, jog tik gandai. Be visa ko, bene vienbalsiai visi minejo, kad esant traukiniui juo tikrai naudotusi, ypac Santaikos, Mergalaukio, Simno ir Krosnos miesteliu gyventojai. O kas, jeigu automotrise Sestokai - Alytus du kartus per diena? Nes dabar beveik 2tkst. gyventoju turincio Simno zmones i Alytu net ir autobusu veliausiai tegali nukeliauti 18.15h. ... butent todel su nuoskauda ir prisimena traukini, vykdavusi po 9-os valandos vakare link Alytaus.

                                      Comment


                                        #99
                                        Foto 2009.06
                                        1. Pervaža ties S.Radiškės kaimu
                                        Čia - tik europinė 1435 mm vėžė

                                        Kelias nuo Lenkijos pusės


                                        Bėgiai į Lenkijos pusę


                                        Bėgiai į Šeštokų pusę




                                        Pervaža iš kitos pusės



                                        2. Pervaža ties Šeštokais
                                        Dviejų vėžių geležinkelis (rusiško 1520 mm ir europietiško 1435 mm)
                                        Į stoties pusę


                                        Į Mockavos pusę



                                        3. Pervaža ties geležinkelių atsišakojimu


                                        Kadangi neturėjau trikojo, teko fotografuoti padėjus aparatą ant grindinio ir ant bėgio


                                        Comment


                                          Man keista, kad pabėgiai mediniai. O dar sako, kad kiti geležinkelių ruožai avariniai (pvz., Mažeikiai-Priekulė-Kretinga ir Mažeikiai-Rengė).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X