Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Sveiki. Jei kam įdomu galiu pasakyti, kad Alytuj būnant prie gel. stoties visą dieną pravažiuoja kaip minimum 3 skirtingos komplektacijos sĄstatai. Lokomotyvas dažniausiai būna tas pats . Gal žinot iki kur kursuoja tie traukiniai nuo Alytaus?
    O lokomotyvas manevrinis?

    ČME3


    Arba TEM2

    Comment


      #62
      TEM2 turėtų būti.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #63
        Alytuje važinėja ne manevrinis,o M62. Be to ant jo užrašyta keleivinis.

        Comment


          #64
          Parašė toshys Rodyti pranešimą
          Sveiki. Jei kam įdomu galiu pasakyti, kad Alytuj būnant prie gel. stoties visą dieną pravažiuoja kaip minimum 3 skirtingos komplektacijos sĄstatai. Lokomotyvas dažniausiai būna tas pats . Gal žinot iki kur kursuoja tie traukiniai nuo Alytaus?
          Alytuje siuo metu dirba M-62. Kai budavo maziau vagonu, dirbo TEM-2. Jis aptarnauja Alytu, Sestokus ir Mockava. Per pamaina (12 val.) paprastai bent viena karta atvyksta is Alytaus ir dirba Setokuose (aptarnauja kroviniu perkrovimo terminala) ir esant reikalui - Mockavoje. Brigados keiciasi Alytuje.

          Comment


            #65
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Gal reikėtų atskirų temų panaikintiems geležinkelių ruožams:
            Pabradė - Lentupis - Adutiškis - Didžiasalis
            Varėna - Alytus
            Darbėnai - Skuodas (Eimantas sukūrė temą Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai )
            Marcinkonys - Pariečė - Druskininkai

            Panaikintoms esamų ruožų stotims gal reikėtų atskiros temos pagal ruožus (atskirose temose būtų ir esamos, ir panaikintos stotys). Ruožų priskaičiavau tik 2 magistralinius ir 10 kitų. Ruožus gal reikėtų suskirstyti taip (gal yra ir geležinkelininkų kelių numeracija, galima būtų prisitaikyti):
            Magistraliniai ruožai
            Kena-Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
            Kaišiadorys-Radviliškis-Klaipėda + atšaka Palemonas-Gaižiūnai

            Kiti ruožai (juos galima išskirti vėliau)
            Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai
            Radviliškis-Tauragė-Pagėgiai
            Radviliškis-Panevėžys-Šapeliai
            Vilnius-Stasylos
            Vilnius-Švenčionėliai-Turmantas
            Lentvaris-Varėna-Marcinkonys
            Šiauliai-Joniškis
            Kužiai-Mažeikiai
            Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus (atšaka Šeštokai-Trakiszki/Trakiškiai)
            Švenčionėliai-Utena

            Nors, matant kaip sėkmingai panaikintų geležinkelių ruožų temoje diskutuojama apie manevrinius lokomotyvus, veikiančio Alytaus-Šeštokų kelio remontą ar apie Berlyno šturmą, tai turbūt sunkiai įgyvendinama.
            Kaip vasarą pamačiau (ir anksčiau esu daug metų matęs), atkarpoje Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena kilometriniai stulpeliai atstumą skaičiuoja nuo Kazlų Rūdos, tai ši geležinkelio dalis būtų kaip rodo geležinkelio linijos tęsinys nuo Kazlų Rūdos. Alytaus kryptimi kilometriniai stulpeliai (jei jie dar išlikę) prasideda nuo nulio. Sovietmečiu Kazlų Rūdos-Šeštokų-Alytaus geležinkelis tikriausiai buvo akcentuotas siekiant užslėpti nenaudojamą bet esamą geležinkelį į Lenkiją. Dar pats prisimenu, kaip sovietinių pasienio karininkų šeimų nariams kartais (gal būt po alkoholio didesnio kiekio pavartojimo) tiesiog vaidendavosi "špionai"...

            Comment


              #66
              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Kaip vasarą pamačiau (ir anksčiau esu daug metų matęs), atkarpoje Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena kilometriniai stulpeliai atstumą skaičiuoja nuo Kazlų Rūdos, tai ši geležinkelio dalis būtų kaip geležinkelio linijos tęsinys nuo Kazlų Rūdos. Alytaus kryptimi kilometriniai stulpeliai (jei jie dar išlikę) prasideda nuo nulio. Sovietmečiu Kazlų Rūdos-Šeštokų-Alytaus geležinkelis tikriausiai buvo akcentuotas siekiant užslėpti nenaudojamą bet esamą geležinkelį į Lenkiją. Dar pats prisimenu, kaip sovietinių pasienio karininkų šeimų nariams kartais (gal būt po alkoholio didesnio kiekio pavartojimo) tiesiog vaidendavosi "špionai"...
              Šią vasarą kelis kartus mačiau, kaip M62 "keleivinis" iš Šeštokų su sąstatu išvažiuoja per raudoną išėjimo šviesoforo signalą ir nuvažiuoja link Alytaus.

              Comment


                #67
                Iškėliau pranešimus apie veikiantį geležinkelį iš temos " Panaikinti geležinkelio uožai ir uždarytos stotys
                Apie neveikiantį ruožą Alytus - Varėna (arba "Olita - Orany") - senoje temoje (kol nėra išskirta atskira tema)

                Comment


                  #68
                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Vel svajones prasideda..


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Na va.. Čia dar viena foto iš Alytaus - Šešokų linijos - tikra gyvatėlė:
                  Atvaizdas
                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                  butu visai fainai pamatyti traukinuka vinguruojanti siais begiais. Graziai atrodytu
                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                  uztektu automotrisos ryte, per pietus ir vakare. O savaitgaliais dazniau.
                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Siaip tai kad ir ta motrise i Alytu aisku techniskai imanoma paleisti, tik reiketu sutvarkyti kelius, atsatatyti kelio blokuotes veikima ir t.t. Taip pat motrise (-es) reiketu nupirkti, kurios milijonus kainuoja. Visas sis reikalas pareikalautu mases pinigu, kuriu idejimas neatsipirktu niekada, o tik dar didintu nuostolius. O juos dengti nesipultu niekas turbut.. Tad tokio keleivinio marsruto atsiradima galime drasiai vadinti svajonemis, ir beje nerealiomis
                  :
                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Tikriausiai realesnis variantas kaip šiame filmuke
                  http://www.youtube.com/watch?v=IBgnJ...eature=related
                  (nuo pradžios praėjus 2:15 min.) – keleivinis vagonas prekiniame traukinyje ? O gal reikėtų vadinti "keleivinis prekių traukinys"?
                  Panašios sudėties traukinys maršrutu Alytus-Šeštokai-Alytus rytais važinėjo iki 1972 metų. ...
                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Techniskai variantas aisku imanomas, - ekonomiskai ne. Galima pamirsti apie tokiu svajoniu realizavima realybeje...
                  :
                  Parašė toshys Rodyti pranešimą
                  Alytuje važinėja ne manevrinis, o M62. Be to, ant jo užrašyta keleivinis.


                  Atrodytų, lyg realybė artėja, nors ji vadinama nerealia ...
                  Nors čia kažkiek panašu į vaikiškas svajones, kaip kažkada Kazlų Rūdos miške stebėjome iš karinio aerodromo kylančius IL-76. Ant jų uodegų buvo ne raudonos penkiakampės žvaigždės, o tuometinei civilinei aviacijai būdinga raudona vėliava. Tada vienas iš vaikų pratarė: „čia kyla ne kariniai, o keleiviniai “ .

                  Comment


                    #69
                    Alytaus stotyje 2007.XI.01


                    Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 09:16.

                    Comment


                      #70
                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      O galėtumėt patvirtinti ar paneigti, kad Da serijos šilumvežiai kurį laiką buvo eksploatuojami ir Lietuvoje?
                      Nebuvo eksploatuojami. Kiek man teko internete skaityti, didzioji ju dalis buvo priregistuota Taskente. Taip pat ir Stalinas i Potsdama vyko ne per Lietuva, tikriausiai... Siaip viskas islaptinta, gal net ne vienas marsruto variantas buvo paruostas.

                      Pirmieji Lietuvoje eksploatuoti silumveziai buvo manevriniai ВМЭ1, pagaminti Vengrijoje, Ganz-MAVAG. Eksploatuojami buvo ir su keleiviniais traukiniais...
                      Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 10:18.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Siaip idomu, ar Antrojo pasaulinio metu, Tarybinei armijai vejant vokiecius ir perzengus ikikarines TSRS sienas, gelezinkeliai buvo "persiuvami" i 1524 mm? Lenkija, Cekoslovakija, Vokietija, Austrija, Vengrija...
                        Isvaduojant is vokieciu savo (TSRS) teritorijoje tai tikrai buvo daroma ir nedelsiant.
                        ...ką tik perskaičiau straipsnį http://pda.sb.by/post/17161/ apie tai, kaip Stalinas į Potsdamo konferenciją traukiniu važiavo... Apie vagonų ar traukinio ratų keitimą nieko neužsiminta...

                        ...ir dar kaip Stalinas į Baku važiavo (o gal ir nevažiavo), o iš ten skrido į Teheraną http://rosvesty.ru/1938/interes/?id=1000000405

                        O čia šarvuotas Stalino vagonas sveriantis daugiau nei 80 tonų: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=242
                        Beje, kiek sveria šiuolaikinis keleivinis vagonas???
                        Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 12:16.

                        Comment


                          #72
                          48-56 tonas. Restoranas, berods, 62t. RIC turbut lengvesni.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #73
                            Parašė toshys Rodyti pranešimą
                            Alytuje važinėja ne manevrinis,o M62. Be to ant jo užrašyta keleivinis.
                            Jei ant karves sono uzrasysi "arklys", ji tikrai netaps arkliu Taip ir cia - kad yra uzrasas "keleivinis", nereiskia, kad sitas M-62 yra kazkoks ypatingas. Tiesiog kazkada jis buvo naudojamas keleiviniams traukiniams tampyti. Taciau M-62 - KROVININIS lokomotyvas.

                            Comment


                              #74
                              Šiandien į Šeštokus vėl PESA busiukas išvažiavo...

                              Comment


                                #75
                                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                Šiandien į Šeštokus vėl PESA busiukas išvažiavo...
                                Tik įdomu kaip jame tilps visi norintys važiuoti? Kiek važiavau, tai sekmadieniais net trivagonyje būdavo nemažai stovinčių

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Tik įdomu kaip jame tilps visi norintys važiuoti? Kiek važiavau, tai sekmadieniais net trivagonyje būdavo nemažai stovinčių
                                  Gtruodžio 24 ir 26 d. - švenčių dienomis, kai keleivių srautas padidėja, iš Vilniaus į Šeštokus važiavo vėl DR1A. Matyt, PESA važiuos tik darbo dienomis.
                                  Kaip buvo gruodžio 25 d., nežinau.

                                  Comment


                                    #77
                                    Vienintelė belikusi geležinkelio pervaža Alytuje
                                    (na, gal dar kur kokios įmonės teritorijoje yra, nežinau):

                                    Comment


                                      #78
                                      Sestokai


                                      1435 mm vezes LG silumvezis perstume prekinius vagonus is kelio, kuriuo vaziuos keleivinis traukinys i si kelia.



                                      Atkabinamas PKP lokomotyvas


                                      Silumvezis pervaziuoja i kita traukinio gala


                                      Masinistas islipa sukabinti silumvezio su vagonais



                                      Sukabinimas




                                      Lenku vagonai sildomi elektra

                                      Paskutinis taisė Al1; 2009.04.30, 17:01.

                                      Comment


                                        #79
                                        Baisus man tie Lenkiski traukiniai ir lokomotyvai... Gal ir graziau atrodytu naujai nudazyti bet...
                                        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                        - Rusija su Amerika kariauja.
                                        - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                        - O amerikiečiai?
                                        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                        Comment


                                          #80
                                          Kadangi mano tevas kiles is Simno, zinau nemazai info apie tu laiku keleivinius traukinius. Tikrai nera tiesa, kaip kazkada rase kazkas siame forume, jog traukiniu is Alytaus i Kauna beveik nieks nevaziuodavo. vaziuodavo ir dar kaip, o kodel? Todel, jog traukinio bilieto kaina buvo praktiskai juokinga lyginant su du kartus tiesiau ir greiciau nuvaziuodavusiu autobusu. Butent del to traukiniu is Alytaus per Kauna ten persesdami net i Vilniu vaziuodavo labai daug zmoniu, ypac studentu, nes bilietas kainuodavo kapeikas. O atkarpa tarp Simno ir Giluiciu tikrai yra nepakartojamai grazi, kai nuo kalno atsiveria net 2-ju ezeru vaizdas. Pats traukinukas tuo tarpu ispudingai atrodo vaziuodamas netoli kelio ant pylimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X