ir nevaziuos dar ilgai. iki kovo 15 dienos tikrai. kitoi traukiniai zada vaziuoti anksciau.   svarbu,kad vaziuoja, o ka veza ir kas vaziuoja nesvarbu !
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vienoks laikinas tvarkaraštis Kauno-Kazlų Rūdos-Kybartų ruože veikia iki š.m. spalio 26 dienos, kitoks veiks nuo spalio 27 d. iki 2014 m. kovo 30 d. Abiejuose traukinių į Marijampolę nėra.
Ar kovo 30-oji yra galutinė data, verta abejoti: tą dieną tvarkaraščio keitimo būtinybė iškils dėl vasaros laiko įvedimo Lietuvoje (ir jo neįvedimo Rusijoje), kai RŽD keleiviniai traukiniai traukiniai į Kaliningradą ir atgal pradės važinėti valanda vėliau nei žiemą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prasidėjus "Rail Baltica" statybos darbams ir maršrute Kazlų Rūda-Marijampolė-Šeštokai nutrūkus keleivinių traukinių eismui, du Sūduvos miestai - Marijampolė ir Kazlų Rūda - savaitgaliais buvo likę be susisiekimo. Vietinio susisiekimo autobusai šiuo maršrutu kursavo tik darbo dienomis. Nuo spalio 19 d. papildomi autobusai kursuoja šeštadieniais.
Iš Kazlų Rūdos į Marijampolę autobusas išvyksta 6:50h; 9:00h ir 12:30h,
iš Marijampolės į Kazlų Rūdą - 7:40h; 10:00h ir 13:10h.
Pirmu ir trečiu reisis abiem kryptimis autobusas užvažiuoja į Bebruliškės kaimą.
Šeštadienį po pietų ir sekmadienį tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės jokio keleivinio transporto nėra.
http://www.kazluruda.lt/index.php?-455334094
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Spėjau įsisavinti persėdimą Mauručiuose (stotyje geležinkelio ir Kauno-Marijampolės plento susikirtime). Susitaupo kažkur35 km.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer Kauną su persėdimu.
Iš Kazlų Rūdos į Ąžuolų Būdą 6 km galima nueiti pėsčiam, bet tokiems žygiams plentas nepatogus, transporto eismas intensyvus. Esu iš Kazlų Rūdos per Bebruliškę ėjęs iki Vinčų ~10 km, bet laiko gaila, ir išrausta pagelžkele nežinia kaip reiktų praeiti...
Kurgi bus dosnus, jei traukiniai per parą tebuvo keturi, o autobusų dešimt.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąLG ruozelis (24 km) nuo Kazlu iki Marijampoles tikrai nebuvo dosnus keleiviais. kazlu Rudoje isesdavo nuo 1 iki 10 keleiviu , o Bebruliskeje, Vincuose ir Budvieciuose budavo, kad niekas papildomai ir neilipa, tik islipa...
"Bereikalingų" traukinio sustojimo atvejų Bebruliškėje, Vinčuose ir ypač Būdviečiuose pastebėjau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ir jiems kelionės maršruto tęsiniu būdavo Gavaltuva, Antanavas, Pilviškiai, dar kitame Šešupės krante Tursučiai, Bebrininkai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVinčuose kiek daugiau keleivių būdavo penktadieniais ir sekmadieniais, kai studentai į ar iš Kauno, Vilniaus važiuodavo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kokių priemonių buvo imtasi, kad jų padaugėtų dar 5 ar 55-iais?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątaip daugiau, kazkur 5 keleiviais.......
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tipiškas tikriausiai geležinkelininko požiūris. Gaila, kad ir jaunos kartos žmonės tik prisitaiko ir nieko nesistengia patobulinti, kad keleivių skaičius augtų, kad būtų patogesni tvarkaraščiai. Aišku, kol kas tas ruožas suspenduotas, svarbu, kad po rekonstrukcijos vieno ar kito pločio keliu būtų stengiamasi patobulinti susisiekimą keleivių labui.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątaip daugiau, kazkur 5 keleiviais.......
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dar viena numarinta keleivine linija - si karta i Marijampole, jau nebekalbant apie Sestokus ar Alytu...Parašė Felin Rodyti pranešimąVokiško drehscheibe-forumo narys parasė elektroninį laišką Lietuvos Geležinkeliui. LG atsakė, kad iki 2015m. liepos pabaigos jokio keleivinio traukinio nevažuos tarp Šeštoku ir Kazlų Rūdos - o kad irgi nebus pakeitimo. Straipsnis rasite čia. Tikrai liudna naujiena.
Comment
 
 ebay.de
							
						


							
						
Comment