Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei viskas eisis sėkmingai
    O to 99% garantuoju nebus

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Buvo ten kažkoks remontas. Ir kas keisčiausia, kad tiesiant RailBalticą, Marijampolėje visas keynas bent jau prie stoties bus iš esmės pakeistas. Pirmi du ar trys keliai bus 1435 mm vėžės, o tolimesni bus 1520 mm vėžės.
      Aš girdėjau priešingai: 1435mm vėžės bėgiai stotyje ir už jos ribų Kazlų Rūdos kryptimi eis pakraščiu prie Sasnavos gatvės (t.y.- toliau nuo stoties pastato), o kelyno pabaigoje (tuoj pat už Gedimino gatvės pervažos, kuri turės būti rekonstruota į viaduką) 1435 mm bėgiai kirs platesniuosius 1520 mm ir toliau link Kalvarijos eis pakraščiu prie geležinkelio gatvės. Girdėjau ne bobutes plepant, o vieną trečiadienį Marijampolės geležinkelio stotyje "Rail Baltica" direkcijos surengtame marijampoliečių priėmime taip pasakojo projektuotojas.
      Žinoma, projektas gali bet kada pasikeisti, tai tikėtis galima visko...
      Kaip ir kažkada girdėtų pranešimų, kad "Rali Baltica" eis tarp Simno ir Žuvinto ežerų.
      Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.12, 16:24.

      Comment


        Tai kad jau yra gatavi projektai. Pagal juos 1435 mm vėžė bus Marijampolėje arčiau stoties.

        Comment


          Kazlų Rūda: pertvarkomos linijos

          Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
          Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...

          Comment


            Parašė Traff Rodyti pranešimą
            Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
            Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...
            Kol nuties, dar daug laiko gali praeiti, jei apskritai nuties. O stoties rekonstrukcijos darbai susiję su MPC diegimu Kauno regione.

            Comment


              MPC? Galima detalesnį pavadinimą?

              Comment


                Parašė Traff Rodyti pranešimą
                MPC? Galima detalesnį pavadinimą?
                Mikroprocesorinė centralizacija. Liaudiškai kalbant, kompiuterinis iešmų ir signalizacijos įrenginių valdymas.

                Comment


                  Ai šitas, tai žinau, jau pernai metais keitė viską po šaknų, visus laidus, šviesoforus, Bet prie ko čia bėgiai...

                  Comment


                    Fotoreportažas iš Marijampolės. Kai 2010 m. "tyrinėjau" liniją nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų (ir toliau), Marijampolėje ilgai neužtrukai. Visgi teko surasti laiko ir Marijampolės stočiai, nes greitai čia viskas iš esmės pasikeis dėl "RailBalticos".

                    Pradėjau nuo stoties.



                    Įdomu, kokia šio pastato pirminė paskirtis? Tualetas?



                    Nuo perono pietvakarinio stoties galo link.



                    Buvo remontuojami stoties keliai





                    Namelis pirmojo perono gale.



                    Šiemet pastatytas vagonas paminklas. Keistas vagonas. Kam tokiam vagonui dviašiai vežimėliai? Žiūrėjau po vagonu, neatrodo, kad būtų perdarytas iš dviašio.



                    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:37.

                    Comment


                      Vaizdai nuo antrojo perono (kita diena). Šeštokų link.



                      Kazlų Rūdos link.



                      Vaizdas nuo pirmojo perono galo Kazlų Rūdos link.

                      Comment


                        Einu Kazlų Rūdos link. Pakhauzas.







                        Netoli elevatoriaus geležinkelio pietrytinių vartų.



                        Ten pat. Vaizdas atgal.



                        Žvilgsnis pro elevatoriaus vartus.



                        Ties elevatoriumi, vaizdas Kazlų Rūdos link.



                        Paėjus dešiniau.



                        Ten pat, vaizdas atgal.

                        Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:46.

                        Comment


                          Perėjus į kitą kelyno pusę, vaizdas Kazlų Rūdos link.



                          Palei Sasnavos g. einantis kelias kerta Sasnavos gatvę ir veda į pramoninę teritoriją. Nuotraukos iš ten bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



                          Grįžtu atgal prie elevatoriaus tvoros. Pagrindinis kelias. Stoties link. Tolumoje grįžtantis iš Šeštokų DR1A.



                          Pravažiavus traukiniui, žvilgsnis kairiau.



                          Kiek paėjus toliau nuo pagrindinio kelio. Žvilgsnis Kazlų Rūdos. Nuvažiuojantis į Kauną DR1A.



                          Akmens anglies aikštelė



                          Kairėje birių krovinių iškrovimo aikštelė.

                          Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:56.

                          Comment


                            Stovint ant pagrindinio kelio, Kazlų rūdos link.



                            Kiek paėjus į priekį.



                            Dar kiek paėjus. Žvilgsnis dešiniau.



                            Paeinu į kairę.



                            Ten pat, vaizdas atgal.



                            Vaizdas Kazlų Rūdos pusėn stovint ant privažiuojamųjų kelių. Už nugaros šiaurės vakarinis įvažiavimas į elevatorių (žr. nuotraukas žemiau).



                            Ten pat. Elevatoriaus vartai. Kelias dešinėn veda į pramoninę teritoriją tarp Stoties ir Draugystės gatvių. Iš ten nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



                            Ties elevatoriaus vartais. Po stogu matosi TGM23.



                            Tęsinys bus.
                            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 12:04.

                            Comment


                              Namelis pirmojo perono gale.

                              Atvaizdas


                              Šitas namelis buvo tualetas

                              Comment


                                Tęsiu toliau.
                                Stoties kelyno pabaiga. Vaizdas Kazlų Rūdos link. Kairėje lygiagrečiai magistraliniam keliui eina privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją. Nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



                                Vaizdas atgal. Dešinėn nusuka neilga atšaka į kažkokią įmonę.



                                Akmens anglies iškrovimo estakada nuo žvelgiant pervažos.



                                Grįžtų prie stoties pastato kita Sasnavos gatve.



                                Darbai vyksta...







                                Vaizdas stoties link nuo Gedimino g. pervažos.



                                Tipinis namas šalia pervažos.



                                Kitoje pervažos pusėje. Vaizdas Kalvarijos link.

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.12.10, 20:16.

                                Comment


                                  Toliau kelios nuotraukos, darytos tarp Marijampolės stoties ir cukraus fabriko.

                                  Ties Saulės g. pervaža. Marijampolės stoties link.



                                  Ten pat, cukraus fabriko link.



                                  Už maždaug 400 m nuo Saulės g. pervažos yra pralaida, pro kurią teka Jevonis.



                                  Kiek paėjus cukraus fabriko link.



                                  Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



                                  Dar kiek paėjus cukraus fabriko link.



                                  ir vėl vaizdas atgal.



                                  Dar arčiau cukraus fabriko. Atsišakoja kelias į cukraus fabriką.



                                  Ištempimo kelias.



                                  Pabaiga.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.12.10, 20:24.

                                  Comment


                                    Nuo šito 61 pranešimo pradedant ir iki 67 pranešimo apie Marijampolės privažiuojamuosius kelius (išskyrus cukraus fabriko).
                                    http://www.miestai.net/forumas/showt...294#post697294

                                    Comment


                                      Kelios nuotraukos iš Šeštokų. Jei "RailBalticos" konkursai sklandžiai įvyks, tai kitais metais stotyje vaizdas ims keistis...

                                      1520 mm kelyno pusė.



                                      1520 mm Mockavos link.



                                      Peronas bus nugriautas.



                                      1435 mm pusė Mockavos link.



                                      1435 mm į Kalvarijos pusę.



                                      Nuo perono galo Kalvarijos/Alytaus link.

                                      Comment


                                        Class 66 (66173) Mockava 2013.03.24.




                                        Netoli Trakiškių:


                                        Paskutinis taisė vytautas8; 2015.03.30, 11:44.

                                        Comment


                                          DB Schenker Rail (UK), before 2009 known as English, Welsh and Scottish Railway (EWS). Štai iš kur jis.

                                          Štai čia jo nuotraukos Anglijoje. Dabar permestas į Lenkijos DB Schenker Rail Polska padalinį.

                                          http://www.railpictures.net/showphot...d_number=66173

                                          Bazuojasi tikriausiai Bialystoke, nes jį ar kitą šios serijos šilumvežį kelsi kartus teko matyti prie Suvalkų, stotyje Las Suwalski, kuri aptarnauja skaldos karjerą netoli Suvalkų.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2013.03.24, 18:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X