Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O ratai, kaip matau, ne vientiso metalo, o dvigubi. T.y. ant metalinio rato užmauti žiedai, ar ne?
    Ten stabdziu diskai

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai turbūt 003, o ne 006.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Gal gali konkretizuoti? Kur matei, į kokią pusę važiavo?
    Greičiausiai jau esantys Lietuvoje buvo, mano nuomone, gal bandė sukabintus į sistemą.
    Taip, tu teisus, tie trys siemensai buvo tie patys esantys Lietuvoje.Pastebejau Rimku stotyje, vaziavo link Klaipedos nuo Pagegiu arba Draugystes stoties, tempesi kazkur 30-35 vagonu, siandiena buvau prie Radviliskio depo, maciau keturis siemensus, tai turbut 001, 002, 004, ir 006?
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2008.03.02, 22:54.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    ... atidarius SIEMENS lokomotyvo šonines duris iškart patenkama į mašinisto kabiną.
    Ant kitų lokomotyvų pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną.
    Nematau nieko blogo, kai pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną ...
    Žiemos sąlygomis dar geriau.
    Prisimenu, įsižiūrėjęs į Lietuvoje važinėjančius M-62, TEP-60, TE-3 ir Maskvoje pamatęs čekišką keleivinį elektrovežį ČS-8 baisiai nustebau dėl nekokio komforto mašinistui ir jo padėjėjui: kai lyg sunkvežimio šonines dureles atsidarę patendavo iškart į erdve nepasižyminčią kabiną, ją tada sulyginau su GAZ-51 kabina. Tada ČS-8 keleivinį traukinį vežė nuo Maskvos iki Viazmos, kur jį pakeitė TEP-60. Trumpam išlipęs iš traukinio, pirmiausia sulyginau abiejų lokomotyvų kabinas.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.03.05, 18:54.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O ratai, kaip matau, ne vientiso metalo, o dvigubi. T.y. ant metalinio rato užmauti žiedai, ar ne?
    Sprendžian iš nuotraukos tai kaip ir dvigubi ratai, tačiau tiksliai negaliu pasakyti. Gal kas kitas pasakys kaip ištikrųjų yra.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    O ratai, kaip matau, ne vientiso metalo, o dvigubi. T.y. ant metalinio rato užmauti žiedai, ar ne?

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Kelios SIEMENS lokomotyvo nuotraukos:[/IMG]
    [/IMG]
    Beje, atidarius SIEMENS lokomotyvo šonines duris iškart patenkama į mašinisto kabiną. Ant kitų lokomotyvų pirmiausia įeinama į tamburą, paskui iš tamburo į mašinisto kabiną.
    Paskutinis taisė K a J o t; 2008.03.01, 14:41.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Katik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys susikabine SIEMENSAI, Eimnatai ar zinojai apie juos kada atvyksta??
    Tiesiog vyko eilinis Siemensu bandymas. Yra galimybe valdyti visus 3 iš vienos kabinos, tad si galimybe ir buvo bandoma.
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.03.01, 07:55.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Katik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys susikabine SIEMENSAI, Eimnatai ar zinojai apie juos kada atvyksta??
    Gal gali konkretizuoti? Kur matei, į kokią pusę važiavo?
    Greičiausiai jau esantys Lietuvoje buvo, mano nuomone, gal bandė sukabintus į sistemą.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Katik pamaciau pro mano langus pravaziavo trys sukabinti SIEMENSAI. Eimantai, ar zinojai apie juos, kada atvyksta??
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:04.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Reiškias 006 dar neatvyko, nes greičiausiai būčiau pastojęs kelią su fotoaparatu per visą miestą pravažiuoja.
    Apie krovininius vagonus naujus gal kas gali ką pasakyti? nes spaudoje labai mažai informacijos. Kiek ir kokių pernai nupirkta buvo? Kiek ir kokių pavyks šiemet įsigyti?
    P.S. ar nesvarstoma galimybė Lietuvoje juos gaminti? Vežimėlius, pačius aširačius reikėtų importuoti (gal dar oro cilindrus), o pačias dėžes (statines) Lietuvoje lengvai suvirintų, ir ne vienoje vietoje.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    Na mintis yra tokia - du ER 20 CF lokomotyvai kartu trauks 6000 tonu. Sis "junginukas" vaziuos is Radvilisko i Klaipeda arba link Paneriu. O per Pagegius bus leidziamas ne sudvejintas Er 20 CF - trauks 3000 tonu. Atveztas ER 20 CF 006.
    Aišku, dėkui.

    Komentuoti:


  • Epass
    replied
    Na noriu tik pasakyti, kad LG turi labai ribota kieki pinigu investicijoms. Pirmiausia reikia krovininiu vagonu ir daug, antra - su kuo juos temti ir tik tada viskas kas susije su keleiviu pervezimu. Ministerija spaudzia, kad keleiviu pervezimas nebutu apleistas. Na pats keleiviu pervezimas nera ypac nuostolingas, bet yra kita problema - 'nusidevejimas". Jis nurasomas i nuostolius. Dabartiniai dyzeliai perkami tik del absoliutaus D1 nusidevejimo. Er 20 CF atvezami neiseiles, nes pvz 005 atsirado problemu surinkime ir jo paprasciausia neprieme musu specialistai. 006 - atvyko arba turi atvykti artimiausiomis savaitemis - tiksliai nezinau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    Nenoriu cia per daug reikstis, nes kol nepasirasomos sutartis - "visko gali but". Taip pat manau as labai aiskiai parasiau - keleiviniu.
    Ups...praleidau žodį keleivinių skaitydamas...

    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    Atveztas ER 20 CF 006.
    005 Vokietijoj? Kada atvežė 006?

    Komentuoti:


  • Epass
    replied
    Nenoriu cia per daug reikstis, nes kol nepasirasomos sutartys - "visko gali but". Taip pat manau as labai aiskiai parasiau - keleiviniu.
    Paskutinis taisė Epass; 2008.02.23, 21:43.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo.
    Keleivinių?

    Komentuoti:


  • Epass
    replied
    Na mintis yra tokia - du ER 20 CF lokomotyvai kartu trauks 6000 tonu. Sis "junginukas" vaziuos is Radvilisko i Klaipeda arba link Paneriu. O per Pagegius bus leidziamas ne sudvejintas Er 20 CF - trauks 3000 tonu. Atveztas ER 20 CF 006.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Epass Rodyti pranešimą
    Taigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
    Gerai, paimu gruodžio mėnesį išleistą žurnalą "Lietuvos geležinkeliai" atsiverčiu 8 puslapį, kur yra straipsnis "Naujas lokomotyvas - stipriausiems vežėjams". Cituoju: "Viename galingiausių Europoje Lietuvai pagamintame šešių ašių "ER20 CF" lokomotyve, sveriančiame 138 tonas, įmontuotas 2 tūkst. kilovatų dyzelinis variklis, kuris leidžia traukti 6 tūkst. tonų vagonų sąstatą ir pasiekti maksimalų 120 km per valandą greitį".

    Kas čia? Redaktoriaus klaida ar žaidimas skaičiais?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    O kiek jų jau atgabenta į Lietuvą (ER20)?

    Komentuoti:


  • Epass
    replied
    Taigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.

    Komentuoti:

Working...
X