Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė John
    LG = L(TSR)G
    Tokių geležinkelių nebuvo, buvo Pabaltijo su centru Rygoje.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    O kam Siemens'ui tiek pneumatikos isvedimu?

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Tikrai nekaip atrodo tas kalbų kratinys lokomotyvų prietaisų užrašuose, apgailėtina...

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    /\ nemazai ir angliskai... irgi nematau tame problemu kad keturiom kalbom parasyta...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Traukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...
    Siaip tai nematau jokios del to problemos... Kuo gi ta rusu kalba yra bloga??? Gal ziurekime is technines puses o ne is politines...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Traukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...
    Tas prietaisas rusiškas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Traukinys vokiškas, priklauso Lietuvai - užrašai rusiški. "Lietuvos" geležinkeliai ...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    idesiu siek tiek foto apie Siemens ER20 agregatus. Gal ir per daug as cia tu foto idejau... Jei bus idomu, idesiu dar foto is modernizuoto 2M-62M ir manevrinio CME-3M.



































    Paskutinis taisė LT-1; 2008.04.27, 09:54.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Šiandien 15:47 Siemens'as ER20-001 pravažiavo pro Lentvarį.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Siandien nufilmavau ER20-004 vaziuojanti is Draugystes stoties:
    Paskutinis taisė 99; 2008.04.25, 19:35.

    Komentuoti:


  • Ocelotas
    replied
    vakar pirmą kartą mačiau dirbantį eurorunerį, prasilenkėm su „bilduku“ Šateikių stotyje, variklio negirdėjau, ne kaip 2m62. Keista tokius gražuolius matyt Lietuvoje

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Man šis pernelyg modernus ir... nuobodus.
    Reiktų džiaugtis kad ne tokių pripirko kokių galima pamatyti temoje "GB. Traukiniai D.Britanijoje"

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Manau po 20-30 metų bus labai įprastas, kaip dabar M62, kuriuos ne viena karta jau mato.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Įdomiai žiūrisi pirmą kartą ER20 su sąstatu. Gal dėl to, kad nepratęs. Bet vistiek pasakysiu subjektyviai, kad 2M62 - "teplovoznaja klassika". Man šis pernelyg modernus ir... nuobodus.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Nu gražu . Būtų visai įdomu iš gelžinkeliečių sulaukti išsamaus reportažo apie Siemensų darbo pradžią Lietuvos geležinkeliuose.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rimkų - Klaipėdos tarpstotis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O kur nuotraukos?
    Kantrybės ER20-002 jau irgi dirba.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Ir šiandien mačiau ER20 su krovininiu traukiniu iš Draugystės
    O kur nuotraukos?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir šiandien mačiau ER20 su krovininiu traukiniu iš Draugystės

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiandien iki Draugystės buvo ER20 atvažiavęs su sąstatu, dar kartą įsitikinau, kad labai tylus aparatas.
    Ir geros žinios dėl pajėgumo jo, nuo Radviliškio iki Klaipėdos vienas patempia 4000-4500 tonų svorio sąstatą. (2M62- 4000 t.; 2M62M-5000 t.).

    Komentuoti:

Working...
X