Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Tiesa ar pastebėjote, kad ant kai kurių ER20CF stogų atsirado papildomi kaminai? Tai yra tos pačios problemos sprendimo būdas.

    norint efekto is pakeltu kaminu reik juos aukstai kelt, o tada gabaritai, estetika ir t.t.[/QUOTE]

    Šiuo atžvilgiu priimtas optimalus sprendimas. Sumontuoti kaminai, kurie tenkina techninius reikalavimus.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Tiesa ar pastebėjote, kad ant kai kurių ER20CF stogų atsirado papildomi kaminai? Tai yra tos pačios problemos sprendimo būdas.[/QUOTE]


    norint efekto is pakeltu kaminu reik juos aukstai kelt, o tada gabaritai, estetika ir t.t.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.
    Džiaugiuosi,kad Radviliškiečiai yra mylintys savo darbą ir gerbiantys techniką darbuotojai...
    Mąsčiau apie tokių skirtumų galimas priežastis ir neradau kitokio paaiškinimo,kaip "kiek kitokia" Vilniaus depo darbuotojų tautinė sudėtis, nes visi,tikriausiai, žinom,kad ne visos tautos yra vienodos...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.
    Savaitgalį pakelsiu bokalą už Radviliškio lokomotyvų depo mašinistus. O jeigu rimčiau, tai jei Vilnius normaliai dirbtų, tai ir Radviliškis nebūtų toks pastebėtas. Ir apskritai, didžiosios kompanijos paprastai laikosi saujelės entuziastų dėka.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Na kad matai daugelis iš mūsų to tikisi jau nuo 1991m., kai tik susikūrė LG. Bet kada gi, kada pagaliau???
    Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Reikia tikėtis, kad ateityje padėtis pagerės... Negali gi amžinai taip tęstis...
    Na kad matai daugelis iš mūsų to tikisi jau nuo 1991m., kai tik susikūrė LG. Bet kada gi, kada pagaliau???

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
    Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
    Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.

    Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.
    Reikia tikėtis, kad ateityje padėtis pagerės... Negali gi amžinai taip tęstis...

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
    Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
    Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.

    Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.
    Jauciu dar ir uzgeria kartais tose kabinose Kaimynas pasakojo kaip CCCP laikais Baisiogalos stoty buvo sustabdytas 2M62, paskui uz 2h jam uzdegta zalia sviesa o jis nejuda, radijo eteris tylus, budetojas nubega paziuret, o jie girti ant pulto miega

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
    Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
    Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.

    Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Manau, kol nepasikeis vilniškių požiūris į techniką, ER20CF šilumvežius matys kaip savo ausis.

    Pagal dabar besiklostančias tendencijas keleiviniams traukiniams po metų gali būti per daug ir turimų 8 TEP70, TEP70BS šilumvežių.
    Čia turi keistis ne vilniečių požiūris į techniką, o apskritai visi darbuotojai. Būtų didelė klaida naujausius ER20CF atiduoti LT-1.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    kiti 10 bus priklauso Vilniaus depe
    Manau, kol nepasikeis vilniškių požiūris į techniką, ER20CF šilumvežius matys kaip savo ausis.

    Pagal dabar besiklostančias tendencijas keleiviniams traukiniams po metų gali būti per daug ir turimų 8 TEP70, TEP70BS šilumvežių.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Kur jūs matėt M62 su keleiviniais? Jau šimtas metų, kai tokių nematau (tiksliau nuo 2007 m.).
    Dar 2008 rudeni maciau M62k dvitrauka su traukiniu "Jantar" Kaliningradas - Maskva, kuris i Vilniu atvyksta 18:29 atrodo

    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-12366
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 17:41.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Kur jūs matėt M62 su keleiviniais? Jau šimtas metų, kai tokių nematau (tiksliau nuo 2007 m.).
    Gali ir dabar pasitaikyti. Kaip ir TEP60 į Šeštokus.

    Beje, mačiau pernai pavasarį M62+TEP60 Kaliningradas-St.Peterburgas

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Reikia skubėti filmuoti ir fotografuoti TEP60 ir M62K su keleiviniais.
    Kur jūs matėt M62 su keleiviniais? Jau šimtas metų, kai tokių nematau (tiksliau nuo 2007 m.).

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kroviniams vežti ar galutinai išstumti TEP60 ir M62K iš keleivinio darbo?
    Reikia skubėti filmuoti ir fotografuoti TEP60 ir M62K su keleiviniais.

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    ir kroviniams ir keleiviniams

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    kiti 10 bus priklauso Vilniaus depe
    Kroviniams vežti ar galutinai išstumti TEP60 ir M62K iš keleivinio darbo?

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    kiti 10 bus priklauso Vilniaus depe

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visi 34-uri (pirmoji sutartis) jau Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šiandien. Tarpstotis Lentvaris-Paneriai.

    Super Vytautai,labai grazi nuotrauka gavosi Siemenso ER20CF-031

    Komentuoti:

Working...
X