as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu
2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
Pagrindinė 2TE10 variklio 1OD100 ypatybė yra ta, kad jo kiekvienam cilindre yra po du stūmoklius, judančius priešingomis kryptimis, taigi šis variklis turi du alkūninius velenus, sujungtus tarpusavyje.
as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu
2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...
TEP 60 variklis V formos, o pas 2TE10 - cilindrai eileje su vienas priesais kita judanciais stumokliais. 2TE10 dirbant minimaliomis apsukomis garsas primena burbuliavima, o TEP60 dusliai bumpsi
2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...
Pagrindinė 2TE10 variklio 1OD100 ypatybė yra ta, kad jo kiekvienam cilindre yra po du stūmoklius, judančius priešingomis kryptimis, taigi šis variklis turi du alkūninius velenus, sujungtus tarpusavyje.
Bet TEP70 variklis stiprokai galingesnis, jau nesnekant apie darbini turi...
Galvojau, kad SIEMENS'as turetu buti ekonomiskesnis negu TEP'ai.
O 60'ukai konstrukciskai negali alyvos nevalgyt, bet nei vienas kitas lokomotyvas neturi tokio variklio garso, net 2TE10'uku dvitakciai
2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...
TEP70 tokiam paciam sastato svoriui apie 1100 litru, BS tiek pat, kadangi varikliai vienodi... labai didelio skirtumo tarp Siemensu ir TEP'u nera, kadangi ir ten ir ten variklis yra keturtaktis, todel jo siluminis efektyvumas yra mazdaug vienodas... didesni degalu sanaudu skirtuma galima pamatyti stebint senu 2M62 varikliu ir Siemensu sanaudas, taciau jeigu lyginti 2M62M su ER20CF tai CATERPILLAR varikliai salyginiam darbui yra ekonomiskesni ir beje pasizymi beveik nulinemis alyvos sanaudomis...
o del TEP60 tai tikrai vartoja nemazai variklines alyvos, bet ir nerekiai pamirst kad
ju varikliai yra dvitakciai.
Bet TEP70 variklis stiprokai galingesnis, jau nesnekant apie darbini turi...
Galvojau, kad SIEMENS'as turetu buti ekonomiskesnis negu TEP'ai.
O 60'ukai konstrukciskai negali alyvos nevalgyt, bet nei vienas kitas lokomotyvas neturi tokio variklio garso, net 2TE10'uku dvitakciai
O TEP70 ar BS'as kiek?
TEP60 isvis turbut kartais daugiau, jau nesnekant apie tepala.
TEP70 tokiam paciam sastato svoriui apie 1100 litru, BS tiek pat, kadangi varikliai vienodi... labai didelio skirtumo tarp Siemensu ir TEP'u nera, kadangi ir ten ir ten variklis yra keturtaktis, todel jo siluminis efektyvumas yra mazdaug vienodas... didesni degalu sanaudu skirtuma galima pamatyti stebint senu 2M62 varikliu ir Siemensu sanaudas, taciau jeigu lyginti 2M62M su ER20CF tai CATERPILLAR varikliai salyginiam darbui yra ekonomiskesni ir beje pasizymi beveik nulinemis alyvos sanaudomis...
o del TEP60 tai tikrai vartoja nemazai variklines alyvos, bet ir nerekiai pamirst kad
ju varikliai yra dvitakciai.
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
nuo vilniaus iki klaipedos vezant 12 vagonu sudegina apie 1000 litru +/-
Jau kita mašina tampo keleivinį... Kai aš fotkinau buvo 019.
LT-2 keicia silumvezius priklausomai nuo to kada kokiai reikia daryti TP-3, bet kiek teko matyti keleiviniame eisme buvo 019, 033, berods dar 034 buvo.. sitas ir kaitalios matyt, nes nepatogu kaskart KLUB'a perinstaliuot keiciant paskirti
Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.
Vagonų skaičius sąstate turi įtakos kuro sąnaudoms. Kuo daugiau vagonų sąstate, tuo sąlyginai mažiau kuro sudeginama vienam vagonui traukti.
Keleivių skaičius žymios įtakos kuro sąnaudoms neturi, kadangi tuščio keleivinio vagono masė jau yra apie 62 t. ir jeigu jį užpildyti labai riebiais keleiviais, tai jo masė padidėtų gal apie 3 t.
Dėl kitų dvejų teiginių pilnai su tavimi sutinku.
Yra dar vienas veiksnys, kuris turi didelę reikšmę keleivinio lokomotyvo kuro sąnaudoms. Tai keleivių konfortui (apšvietimui, salonų kondicionavimui, šildymui) reikalinga elektros energija, kurią gamina prie vagonų aširačių prijungti elektros generatoriai arba kabeliu tiekiama iš lokomotyvo.
Šaltuoju metų laiku, tai kartais sudaro apie 30 proc. degalų sąnaudų.
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
na galiu tik pasakyti, kad er20 zenklia dali, kaip ir tep sudaro intensyvus
eismo grafikas
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
Atsakyti tiksliai ir tiesiai šviesiai negaliu, bet pagooglinęs radau keletą įdomių, nors labai besidominantiems jau ne naujų faktų. Kai kurios rastos informacijos net negaliu nurodyti konkretaus šaltinio, bet kam labai jo reikės, gali nukopijuoti pacituotą frazę ir per tą patį google susirasti.
Nuo 2007 m. Lietuvoje pradėtas atnaujinti lokomotyvų parkas — įsigyti nauji 34 Siemens Eurorunner ER20 CF lokomotyvai. Kol kas tai galingiausias ir sunkiausias dyzelinis lokomotyvas Europoje. Jo svoris 138 t, ilgis — 22,85 m, jis gali traukti iki 6 000 t sąstatą. Variklio galia — 2 000 kW. Degalų bako talpa – 7 000 l. Didžiausias greitis – 120 km/h.
2007 m. į Lietuvą atkeliavo pirmieji 4 „Eurorunner" dyzeliniai Siemens lokomotyvai „ER 20 CF". UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" modernizuoti 5 prekiniai lokomotyvai 2M62 (10 sekcijų), 1 manevrinis lokomotyvas. Modernizavus lokomotyvą, jo eksploatavimo sąnaudos sumažėja apie 30%.
Šaltinis: verslas.elta.lt
Weighing in at 138 metric tons, the ER20 CF is one of the heaviest locomotives in Europe and, in double-heading mode, can pull trains weighing as much as 6,000 metric tons. Up till now, freight locomotives operating in Lithuania could only haul 4,000 metric tons at most. And when it comes to comparing fuel consumption, the ER20 CF is 40 percent more efficient than the legacy locomotives from other vendors.
Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.
atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
Truktelejo ne del silumvezio kaltes Beje su masinistai kalbejau kurie jau vaziavo i Klaipeda su Siemensu (paciam dar neteko tai is pat pradziu nlb norejo imt. Pirmyn atgal suvazineja,padaro viena kelione ir atvaziave praso kad tik Siemensa duotu i Klaipeda Komfortas
penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
Komentuoti: