Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Как литовский локомотив Siemens гостил в Латвии (видео) (16)
    http://reporter.delfi.lv/news/witnes....d?id=37549653

    Straipsnis ir video apie ER20CF Latvijoje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    "Siemensai' pirmą kartą pabuvojo Latvijoje.
    nuotraukos
    Pirmą kartą tempiant traukinį. O pirmą kartą Latvijoje jis pabuvojo 2008 vasarį, kai Rygoje buvo paroda.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    "Siemensai' pirmą kartą pabuvojo Latvijoje.
    nuotraukos

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
    O kas su 016 atsitiko? Dar neseniai jį teko matyti pro Kaišiadoris pralekiant
    Buvo rašyta ne tik spaudoje, bet ir forume - susidūrė su autobusu.

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    O kas su 016 atsitiko? Dar neseniai jį teko matyti pro Kaišiadoris pralekiant

    Komentuoti:


  • gm61
    replied
    viena prikele dabar kitas ilsesis(016)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per avariją stipriai sugadintas vežimėlis? Ar čia naujas, ar senas po remonto gamykloje?

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Pagaliau matosi rezultatai Bent jau nestovės nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Prieš keleta savaičių pastebėti įtartini dalykai







    O rezultatas matosi čia

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    Sveiki,
    gal turit medžiagos apie SIEMENS ER20CF gaisro aptikimo ir gesinimo sistemą? Į ką reik atkreipti dėmesį atliekant techninę priežiūrą? Koks užpildas naudojamas? ir panašiai.

    Komentuoti:


  • Flywaver
    replied
    I was speaking more for the Desiro family...
    Still its nice to see Derby is still producing units... Class 379 are beginning to roll out now.

    Komentuoti:


  • Flywaver
    replied
    Parašė John
    Riiight... now I see why British Railways are a little backward (to put it mildly) compared to the French or German ones.
    Most of our Rolling stock now is made in Germany.......

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Flywaver Rodyti pranešimą
    In general do LG Drivers like driving the ER20s compared to 2M62s?
    I drive Class 170s in the UK and i find driving plastic crap so to speak..
    Nothing special... most UK drivers find modern traction dull and without character. We miss the old Locos and Slam doors... Too many computers nowadays and we are getting faults that arent there!!!

    Steam locomotive – 1st gernaration; you are seeking for crash some five minutes, but repairing takes about one hour;

    2M62 – 2nd generation; you are seeking for crash some one hour, but repairing takes about five minutes. Sometimes it happens in trip.

    ER20 – 3d generation. There is no what to repair. . .Locomotives are still new.

    Komentuoti:


  • Flywaver
    replied
    In general do LG Drivers like driving the ER20s compared to 2M62s?
    I drive Class 170s in the UK and i find driving plastic crap so to speak..
    Nothing special... most UK drivers find modern traction dull and without character. We miss the old Locos and Slam doors... Too many computers nowadays and we are getting faults that arent there!!!

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Neteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
    Štai TEP70BS šedevras http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture, labai panašūs yra ir TEP70 ir TEP60. Dešinėje dyzelis.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na kad , ir 2m62m ale biotualetai, juk maximos maiselis ekologiskas dabar,
    o turinys trasa)))



    Be keleiviniu dar turi ER20 , bet ten jau lagerio kulturistu reik but , kad
    tilptum.......
    Paskutinis taisė rakolioux; 2010.10.25, 01:40.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Neteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
    TEP60, TEP70 ir TEP70BS yra, "drenažas" iš lauko puikiai matosi, bet kiek teko girdėti, tai ten baisūs jie, nes niekas nesilaiko net minimalių tvarkos taisyklių.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Baltic Railways Magazine Nr.1/2009
    Neteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    iki nauju metu VLRD padaro ta vezima ir vazines, jei nieko ten daugiau neisdraskyta...

    Komentuoti:


  • gm61
    replied
    Kolkas tik 004 su neaiskia ateitim,nes stovi pakeltas,karts nuo karto nuima ko reik nuo jo(donoras).Visi kiti jau vaziuoja,stovinciu kaip ir ner.

    Komentuoti:

Working...
X