Как литовский локомотив Siemens гостил в Латвии (видео) (16)
http://reporter.delfi.lv/news/witnes....d?id=37549653
Straipsnis ir video apie ER20CF Latvijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą"Siemensai' pirmą kartą pabuvojo Latvijoje.
nuotraukosO pirmą kartą Latvijoje jis pabuvojo 2008 vasarį, kai Rygoje buvo paroda.
Komentuoti:
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąO kas su 016 atsitiko? Dar neseniai jį teko matyti pro Kaišiadoris pralekiant
Komentuoti:
-
O kas su 016 atsitiko? Dar neseniai jį teko matyti pro Kaišiadoris pralekiant
Komentuoti:
-
Per avariją stipriai sugadintas vežimėlis? Ar čia naujas, ar senas po remonto gamykloje?
Komentuoti:
-
Sveiki,
gal turit medžiagos apie SIEMENS ER20CF gaisro aptikimo ir gesinimo sistemą? Į ką reik atkreipti dėmesį atliekant techninę priežiūrą? Koks užpildas naudojamas? ir panašiai.
Komentuoti:
-
I was speaking more for the Desiro family...
Still its nice to see Derby is still producing units... Class 379 are beginning to roll out now.
Komentuoti:
-
Parašė JohnRiiight... now I see why British Railways are a little backward (to put it mildly) compared to the French or German ones.
Komentuoti:
-
Parašė Flywaver Rodyti pranešimąIn general do LG Drivers like driving the ER20s compared to 2M62s?
I drive Class 170s in the UK and i find driving plastic crap so to speak..
Nothing special... most UK drivers find modern traction dull and without character. We miss the old Locos and Slam doors... Too many computers nowadays and we are getting faults that arent there!!!
Steam locomotive – 1st gernaration; you are seeking for crash some five minutes, but repairing takes about one hour;
2M62 – 2nd generation; you are seeking for crash some one hour, but repairing takes about five minutes. Sometimes it happens in trip.
ER20 – 3d generation. There is no what to repair. . .Locomotives are still new.
Komentuoti:
-
In general do LG Drivers like driving the ER20s compared to 2M62s?
I drive Class 170s in the UK and i find driving plastic crap so to speak..
Nothing special... most UK drivers find modern traction dull and without character. We miss the old Locos and Slam doors... Too many computers nowadays and we are getting faults that arent there!!!
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNeteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNeteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBaltic Railways Magazine Nr.1/2009)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
Komentuoti:
-
iki nauju metu VLRD padaro ta vezima ir vazines, jei nieko ten daugiau neisdraskyta...
Komentuoti:
-
Kolkas tik 004 su neaiskia ateitim,nes stovi pakeltas,karts nuo karto nuima ko reik nuo jo(donoras).Visi kiti jau vaziuoja,stovinciu kaip ir ner.
Komentuoti:
Komentuoti: