Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nenutiesti geležinkelio ruožai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycka
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    gal kas turit ziniu apie nenutiesta plataus gelezinkelio ruoza Utena - Panevezys?
    Anyksciu rajone, kazkur apie Cekonis, pravaziuojant, tevas rode, kur buvo ketinama tiesti placiaja veze. sake, kazkur ir pylimas supiltas, ruosiantis statyti tilta per Sventosios upe.
    ar vistik buvo ketinama persiuti siauruka i platuji?
    Mano nuomone, yra tikslinga atstatyti reguliarųjį susisiekimą traukiniais ruože Panevėžys-Rubikiai, bei atstatyti siaurąją vėžę nuo Rubikių iki Utenos. Panašu, kad Anykščiai, gavę kurortinės teritorijos statusą nesustos ir anksčiau ar vėliau gaus kurorto statusą. O Anykščiuose tikrai daug ką yra pamatyti, tik nepakenks daugiau investicijų į pramogas (pvz.: naktiniai klubai, plaukimas baidarėmis Šventosios upe, skrydžiai oro balionu ir t.t.). Tada bus reguliarus ir nemažas keleivių srautas į Anykščius iš Panevėžio ir Utenos. Su persėdimu traukiniu galės atvykti žmonės net iš Šiaulių, Radviliškio, Kupiškio, Rokiškio, Pabradės, Švenčionėlių, gal net Vilniaus. Kai kurie važiuotų ne dėl Anykščių, o dėl pačio siauruko. Priminsiu, kad reguliarus susisiekimas šiuo siauruku nutrauktas 2001m. kovo 24d., bet kaip tik tada prasidėjo ekonomikos kilimas. Šią vasarą su žmona važiavome siauruku, bet buvom paskutiniai, kuriems dar pavyko nusipirkti bilietus (po mūsų stovėję jau nebegavo), o važiavo penki vagonai po 38 žmones kiekviename. Žinoma, pirmiausia reikia bent nežymiai padidinti greitį, nes važiavome vidutiniškai 12 km/h greičiu (turistams toks greitis pats tas).

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė s@V@s Rodyti pranešimą
    Taip, čia tikrai yra kelias Vilnius - Utena (nuotraukoje vaizdas nuo Vilniaus pusės). Nei per kelią Vilnius - Utena ar Kaunas - Utena viadukai pagal paskirtį nenaudojami. Jais galima pereiti pėščiomis, pravažiuoti dviračiu, motociklu gal lengvuoju automobiliu, bet traukiniu - ne, nes dabar nėbėra bėgių.
    Kažką praleidau ir nesuprantu... Kur tas geležinkelis vedė? Ačiū.

    Utenos siaruko galerija http://utena.lt.aha.lt/fotogalerija_12-1.htm

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė s@V@s Rodyti pranešimą
    ...man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos . Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
    Atsiprašau, kad ne į temą. Pasidomėkite, kur yra Priegliaus upės (Kaliningrado sritis) pradžia, arba "ištakos".

    Antai Latvijoje Lielupė susidaro iš sutekėjusių Mūsos (Mūšos) ir Memelės (Nemunėlio), Karaliaučiaus krašte Preglius - iš Angrapos ir Isruties, Klaipėdoje Akmena kažkaip neaiškiai pavirsta į Danę, panašiai Afrikoje yra su Nilu....
    Kaip matau, jau atsakyta. Tada papildysiu, kad upės susilieja ties Černiachovsko miestu, lietuviškai Įsrutis (liet. įsilieja, įsrovena). Dar kartą sorry už offtopic'ą.
    Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.18, 09:17.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė s@V@s Rodyti pranešimą
    Taip, čia tikrai yra kelias Vilnius - Utena (nuotraukoje vaizdas nuo Vilniaus pusės). Nei per kelią Vilnius - Utena ar Kaunas - Utena viadukai pagal paskirtį nenaudojami. Jais galima pereiti pėščiomis, pravažiuoti dviračiu, motociklu gal lengvuoju automobiliu, bet traukiniu - ne, nes dabar nėbėra bėgių.

    Su Vyžuonos (Utenėlės) upeliu tai kažkokia painiava. Vienuose žemėlapiuose vienoks pavadinimas, kituose kitoks. Senesniuose žemėlapiuose pavaizduota, kad Utenėlės ir Krašuonos upelių santakoje prasideda Vyžuona. Na aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos . Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
    Tema čia (žinoma) ne apie upes, svarbiausia - upelį nustatėme. Gal Utenoje kažkas dėmesį atkreips į tokius turistinius objektus, susijusius tiek su išnykusiu siauruku, tiek su nenutiestu plačiuoju, Gal kažkas jau padaryta, nors (kiek žinau) buvusi siauruko geležinkelio stotis Utenoje apleista.
    Kad iš dviejų sutekančių upeliukų pasidaro nauja upė, pavyzdžių rasti galima daug. Antai Latvijoje Lielupė susidaro iš sutekėjusių Mūsos (Mūšos) ir Memelės (Nemunėlio), Karaliaučiaus krašte Preglius - iš Angrapos ir Isruties, Klaipėdoje Akmena kažkaip neaiškiai pavirsta į Danę, panašiai Afrikoje yra su Nilu...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė s@V@s Rodyti pranešimą
    Na aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos . Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
    Čia kaip su gatvėm - primaišo tų pavadinimų... Viena gatvė keičia pavadinimą net kelis kartus...

    Komentuoti:


  • s@V@s
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Mano supratimu, jei čia yra kelias Vilnius - Utena, tai šis tiltas yra su geležinkeliu ir yra naudojamas http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU
    Taip, čia tikrai yra kelias Vilnius - Utena (nuotraukoje vaizdas nuo Vilniaus pusės). Nei per kelią Vilnius - Utena ar Kaunas - Utena viadukai pagal paskirtį nenaudojami. Jais galima pereiti pėščiomis, pravažiuoti dviračiu, motociklu gal lengvuoju automobiliu, bet traukiniu - ne, nes dabar nėbėra bėgių.

    Su Vyžuonos (Utenėlės) upeliu tai kažkokia painiava. Vienuose žemėlapiuose vienoks pavadinimas, kituose kitoks. Senesniuose žemėlapiuose pavaizduota, kad Utenėlės ir Krašuonos upelių santakoje prasideda Vyžuona. Na aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos . Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Nėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa. Ten tikrai yra kelias Vilnius - Utena. O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.
    Mano supratimu, jei čia yra kelias Vilnius - Utena, tai šis tiltas yra su geležinkeliu ir yra naudojamas http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Vyžuonos upelis kerta minėta plentą Utenos mieste prie Šapokos gimnazijos. Taip pat kerta ir Basanavičiaus gatvę (kelias link Kauno) netoli vasaros estrados. Jei dar labiau kilsime į aukštupį pamatysime, kad tas pat Vyžuonos upelis kerta ir Utena - Pakalniai kelią. O nuo ten ir minėtas geležinkelio tiltas per, taip pat jau minėtą Vyžuonos upelį.
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Vy%C5%BEuona_(up%C4%97) rašo: Vyžuona - upė Utenos rajone, Šventosios kairysis intakas. Upės pradžia laikoma Krašuonos ir Utenėlės santaka Utenos mieste.
    Kaip dabar galima suprasti, iki Krašuonos žiočių tas upelis vadinasi kitaip - Utenėlė. O gal Wikipedia klysta?
    http://www.maps.lt pažymėta nuo Pakalnių pusės tekanti Utenaitė. Nesunku įžiūrėti buvusią Utenos geležinkelio stotį, kažkiek atrasti toliau nenutiesto (tiksliau – pradėto tiesti ir vėl išardyto) geležinkelio trajektoriją, Narkūnus, Piliakalnį.
    Bendromis jėgomis atradome dar vieną turistinį objektą. Tai jau ne pirmas atrastas nenutiesto geležinkelio tiltas.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Vyžuonos upelis kerta minėta plentą Utenos mieste prie Šapokos gimnazijos. Taip pat kerta ir Basanavičiaus gatvę (kelias link Kauno) netoli vasaros estrados. Jei dar labiau kilsime į aukštupį pamatysime, kad tas pat Vyžuonos upelis kerta ir Utena - Pakalniai kelią. O nuo ten ir minėtas geležinkelio tiltas per, taip pat jau minėtą Vyžuonos upelį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Nėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa ... O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.
    Vyžuonos upelis nuo Utenos vinguriuoja dešine plento Utena-Kupiškis puse ir ties Vyžuonomis įteka į Šventąją. Bent jau pagal http://www.maps.lt taip Siaurukas geležinkelis ėjo kita minėto plento puse, platusis pradėtas tiesti ta pačia kaip siaurukas. Kaip gali būti geležinkelio tiltas per Vyžuoną?

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Nėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa. Ten tikrai yra kelias Vilnius - Utena. O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Iš nuotraukos tai į Vilnius - Utena kelią nelabai panašu.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Utenos geležinkelio stotis (jau tikriausiai neveikianti) yra toje vietoje, kur tariamai būsimasis geležinkelis (pažymėtas raudonai) atsiskiria nuo esamo (pažymėto juodai). Tas esamas anksčiau tebuvo privažiavimo kelias nuo Utenos stoties (kaip dabar tikriausiai tokiu yra visa Švenčionėlių-Utenos atkarpa).
    Tas platusis geelžinkelis iš Utenos link Anykščių tiesti pradėtas buvo. Jei važiuosime Kauno-Utenos plentu, tai jau Utenai artėjant (tarp Leliūnų ir Utenos) pamatysime viršum einantį viaduką. Užlipę ant viršaus, nustebsime, kad ten nieko nėra. O kažkada (bent iki 1991 metų) buvo plačiojo geležinkelio bėgiai. Buvo dar pervaža kelyje Utena-Pakalniai...
    Ar čia tai apie ką kalbama?
    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14915&LNG=RU
    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14916&LNG=RU
    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14914&LNG=RU

    O šito nesuprantu:
    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Įdedu nuorodą su bendrojo plano žemėlapiu.

    http://www.utena.aps.lt/stotisFiles/...ai_arealai.jpg
    Utenos geležinkelio stotis (jau tikriausiai neveikianti) yra toje vietoje, kur tariamai būsimasis geležinkelis (pažymėtas raudonai) atsiskiria nuo esamo (pažymėto juodai). Tas esamas anksčiau tebuvo privažiavimo kelias nuo Utenos stoties (kaip dabar tikriausiai tokiu yra visa Švenčionėlių-Utenos atkarpa).
    Tas platusis geelžinkelis iš Utenos link Anykščių tiesti pradėtas buvo. Jei važiuosime Kauno-Utenos plentu, tai jau Utenai artėjant (tarp Leliūnų ir Utenos) pamatysime viršum einantį viaduką. Užlipę ant viršaus, nustebsime, kad ten nieko nėra. O kažkada (bent iki 1991 metų) buvo plačiojo geležinkelio bėgiai. Buvo dar pervaža kelyje Utena-Pakalniai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Įdedu nuorodą su bendrojo plano žemėlapiu.

    http://www.utena.aps.lt/stotisFiles/...ai_arealai.jpg
    Kas tokius planus sudarineja? Velgi jokios perspektyvos keleiviniam susisiekimui, nes gelezinkelis aplenkia miesta. Tik kroviniams vezti tokia linija.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Įdedu nuorodą su bendrojo plano žemėlapiu.

    http://www.utena.aps.lt/stotisFiles/...ai_arealai.jpg

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Berods Utenos apskrities bendrajame plane yra parodyta būsimos geležinkelio linijos Utena-Panevėžys trasa. Ji eitu nuo Utenos iki Subačiaus, o po to jau esamu keliu Rokiškis-Panevėžys.
    gal turi koki zemelapi, ar nuoroda i koki puslapeli apie tai?

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Berods Utenos apskrities bendrajame plane yra parodyta būsimos geležinkelio linijos Utena-Panevėžys trasa. Ji eitu nuo Utenos iki Subačiaus, o po to jau esamu keliu Rokiškis-Panevėžys.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    gal kas turit ziniu apie nenutiesta plataus gelezinkelio ruoza Utena - Panevezys?
    Anyksciu rajone, kazkur apie Cekonis, pravaziuojant, tevas rode, kur buvo ketinama tiesti placiaja veze. sake, kazkur ir pylimas supiltas, ruosiantis statyti tilta per Sventosios upe.
    ar vistik buvo ketinama persiuti siauruka i platuji?
    Paskutinis taisė dariuks; 2008.10.15, 05:12. Priežastis: gramatine klaida

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Kai buvo išardytas ruožas nuo Druskininkų iki sienos mane ištiko legvas šokas. Kurorto meras pareiškė kažką panašaus, kad traukiniai neturi ateities. Tuo tarpu aš manau, kad dabar greitas ir patogus susisiekimas su šiuo kurortu būtų labai reikalingas ir perspektyvus. Šiek tiek gaila, kad perono vietoje - kempingas ir kada nors nutiesus geležinkelį vėl, nauja stotis būtų mažiau patogioje vietoje poilsiautojams

    Lietuvos geležinkelio tinklo analizėje taip pat užsimenama apie naują Druskininkų ir Varėnos jungtį http://www.transport.vgtu.lt/upload/..._rezgaitis.pdf
    Vel nutiesus gelezinkeli, stotis galetu buti ir senojoje vietoje. Jei buves pylimas, kuriuo su maziausiomis sanaudomis butu galima vel nutiesti begius, nebus uzstatytas.
    Kazkokiam kempinga iskelti nereikia milzinisku investiciju.

    Komentuoti:

Working...
X