Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nenutiesti geležinkelio ruožai
Collapse
X
-
-
Parašė s@V@s Rodyti pranešimąTaip, čia tikrai yra kelias Vilnius - Utena (nuotraukoje vaizdas nuo Vilniaus pusės). Nei per kelią Vilnius - Utena ar Kaunas - Utena viadukai pagal paskirtį nenaudojami. Jais galima pereiti pėščiomis, pravažiuoti dviračiu, motociklu gal lengvuoju automobiliu, bet traukiniu - ne, nes dabar nėbėra bėgių.
Utenos siaruko galerija http://utena.lt.aha.lt/fotogalerija_12-1.htm
Komentuoti:
-
Parašė s@V@s Rodyti pranešimą...man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos. Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
Antai Latvijoje Lielupė susidaro iš sutekėjusių Mūsos (Mūšos) ir Memelės (Nemunėlio), Karaliaučiaus krašte Preglius - iš Angrapos ir Isruties, Klaipėdoje Akmena kažkaip neaiškiai pavirsta į Danę, panašiai Afrikoje yra su Nilu....Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.18, 09:17.
Komentuoti:
-
Parašė s@V@s Rodyti pranešimąTaip, čia tikrai yra kelias Vilnius - Utena (nuotraukoje vaizdas nuo Vilniaus pusės). Nei per kelią Vilnius - Utena ar Kaunas - Utena viadukai pagal paskirtį nenaudojami. Jais galima pereiti pėščiomis, pravažiuoti dviračiu, motociklu gal lengvuoju automobiliu, bet traukiniu - ne, nes dabar nėbėra bėgių.
Su Vyžuonos (Utenėlės) upeliu tai kažkokia painiava. Vienuose žemėlapiuose vienoks pavadinimas, kituose kitoks. Senesniuose žemėlapiuose pavaizduota, kad Utenėlės ir Krašuonos upelių santakoje prasideda Vyžuona. Na aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos. Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
Kad iš dviejų sutekančių upeliukų pasidaro nauja upė, pavyzdžių rasti galima daug. Antai Latvijoje Lielupė susidaro iš sutekėjusių Mūsos (Mūšos) ir Memelės (Nemunėlio), Karaliaučiaus krašte Preglius - iš Angrapos ir Isruties, Klaipėdoje Akmena kažkaip neaiškiai pavirsta į Danę, panašiai Afrikoje yra su Nilu...
Komentuoti:
-
Parašė s@V@s Rodyti pranešimąNa aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos. Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąMano supratimu, jei čia yra kelias Vilnius - Utena, tai šis tiltas yra su geležinkeliu ir yra naudojamas http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU
Su Vyžuonos (Utenėlės) upeliu tai kažkokia painiava. Vienuose žemėlapiuose vienoks pavadinimas, kituose kitoks. Senesniuose žemėlapiuose pavaizduota, kad Utenėlės ir Krašuonos upelių santakoje prasideda Vyžuona. Na aš ne specialistas, bet man atrodo, kad nelogiškai ganasi kai dviejų skirtingų pavadinimų upelių santakoje yra trečio upelio ištakos. Pagal mane tai kiekvienas upelis turi turėti ištakas na nors iš kokios balos ar ežerėlio.
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąNėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa. Ten tikrai yra kelias Vilnius - Utena. O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąVyžuonos upelis kerta minėta plentą Utenos mieste prie Šapokos gimnazijos. Taip pat kerta ir Basanavičiaus gatvę (kelias link Kauno) netoli vasaros estrados. Jei dar labiau kilsime į aukštupį pamatysime, kad tas pat Vyžuonos upelis kerta ir Utena - Pakalniai kelią. O nuo ten ir minėtas geležinkelio tiltas per, taip pat jau minėtą Vyžuonos upelį.
Kaip dabar galima suprasti, iki Krašuonos žiočių tas upelis vadinasi kitaip - Utenėlė. O gal Wikipedia klysta?
http://www.maps.lt pažymėta nuo Pakalnių pusės tekanti Utenaitė. Nesunku įžiūrėti buvusią Utenos geležinkelio stotį, kažkiek atrasti toliau nenutiesto (tiksliau – pradėto tiesti ir vėl išardyto) geležinkelio trajektoriją, Narkūnus, Piliakalnį.
Bendromis jėgomis atradome dar vieną turistinį objektą. Tai jau ne pirmas atrastas nenutiesto geležinkelio tiltas.
Komentuoti:
-
Vyžuonos upelis kerta minėta plentą Utenos mieste prie Šapokos gimnazijos. Taip pat kerta ir Basanavičiaus gatvę (kelias link Kauno) netoli vasaros estrados. Jei dar labiau kilsime į aukštupį pamatysime, kad tas pat Vyžuonos upelis kerta ir Utena - Pakalniai kelią. O nuo ten ir minėtas geležinkelio tiltas per, taip pat jau minėtą Vyžuonos upelį.
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąNėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa ... O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.
Komentuoti:
-
Nėra čia ko nesuprast. Viskas tose noutraukose yra tikra tiesa. Ten tikrai yra kelias Vilnius - Utena. O tiltas per Vyžuoną yra visai šalia Narkūnų piliakalnio. Sankasa galima nueiti iki pat geležinkelio stoties.
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąO šito nesuprantu:
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąUtenos geležinkelio stotis (jau tikriausiai neveikianti) yra toje vietoje, kur tariamai būsimasis geležinkelis (pažymėtas raudonai) atsiskiria nuo esamo (pažymėto juodai). Tas esamas anksčiau tebuvo privažiavimo kelias nuo Utenos stoties (kaip dabar tikriausiai tokiu yra visa Švenčionėlių-Utenos atkarpa).
Tas platusis geelžinkelis iš Utenos link Anykščių tiesti pradėtas buvo. Jei važiuosime Kauno-Utenos plentu, tai jau Utenai artėjant (tarp Leliūnų ir Utenos) pamatysime viršum einantį viaduką. Užlipę ant viršaus, nustebsime, kad ten nieko nėra. O kažkada (bent iki 1991 metų) buvo plačiojo geležinkelio bėgiai. Buvo dar pervaža kelyje Utena-Pakalniai...
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14915&LNG=RU
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14916&LNG=RU
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14914&LNG=RU
O šito nesuprantu:
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=14917&LNG=RU
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Tas platusis geelžinkelis iš Utenos link Anykščių tiesti pradėtas buvo. Jei važiuosime Kauno-Utenos plentu, tai jau Utenai artėjant (tarp Leliūnų ir Utenos) pamatysime viršum einantį viaduką. Užlipę ant viršaus, nustebsime, kad ten nieko nėra. O kažkada (bent iki 1991 metų) buvo plačiojo geležinkelio bėgiai. Buvo dar pervaža kelyje Utena-Pakalniai...
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimąBerods Utenos apskrities bendrajame plane yra parodyta būsimos geležinkelio linijos Utena-Panevėžys trasa. Ji eitu nuo Utenos iki Subačiaus, o po to jau esamu keliu Rokiškis-Panevėžys.
Komentuoti:
-
Berods Utenos apskrities bendrajame plane yra parodyta būsimos geležinkelio linijos Utena-Panevėžys trasa. Ji eitu nuo Utenos iki Subačiaus, o po to jau esamu keliu Rokiškis-Panevėžys.
Komentuoti:
-
gal kas turit ziniu apie nenutiesta plataus gelezinkelio ruoza Utena - Panevezys?
Anyksciu rajone, kazkur apie Cekonis, pravaziuojant, tevas rode, kur buvo ketinama tiesti placiaja veze. sake, kazkur ir pylimas supiltas, ruosiantis statyti tilta per Sventosios upe.
ar vistik buvo ketinama persiuti siauruka i platuji?
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąKai buvo išardytas ruožas nuo Druskininkų iki sienos mane ištiko legvas šokas. Kurorto meras pareiškė kažką panašaus, kad traukiniai neturi ateities. Tuo tarpu aš manau, kad dabar greitas ir patogus susisiekimas su šiuo kurortu būtų labai reikalingas ir perspektyvus. Šiek tiek gaila, kad perono vietoje - kempingas ir kada nors nutiesus geležinkelį vėl, nauja stotis būtų mažiau patogioje vietoje poilsiautojams
Lietuvos geležinkelio tinklo analizėje taip pat užsimenama apie naują Druskininkų ir Varėnos jungtį http://www.transport.vgtu.lt/upload/..._rezgaitis.pdf
Kazkokiam kempinga iskelti nereikia milzinisku investiciju.
Komentuoti:
Komentuoti: