Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Krovinių ten jokių. Tik keleiviniai galėtų važinėti. Bet Skuode stotis miesto pakraštyje, o autobusų - mieste. Darbėnuose irgi. Ir tik šie du miestai duotų keleivių, visa kita - retai apgyvendinta teritorija. Jei nebūtų panaikinti keleiviniai ir uždarytas eismas, tai gal ir kuruostų koks vienas traukinys per parą. Ryte į Klaipėdą, vakare į Skuoda.
    Tarybiniais laikais linija irgi buvo palyginti mažai apkrauta, aišku, vietiniai pervežimai ir kroviniai tarp Lietuvos ir Latvijos, Mažeikių kroviniai į uostus (tiek Latvijos, tiek Lietuvos). O keleiviniai gyvavo dėl to, kad kursavo į Mažeikius, kas generavo srautą, ir Latviją. Grynai priemiestis Lietuvos ribose ir tais laikais nebūtų buvęs rentabiliu.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.23, 20:27.

    Comment


      Pilnas dyzeliukas iki Skuodo važiuodavo (pasak to, kas tuo metu važinėdavo). Greitis 100 km/h buvo, tai jokiems autobusams be šansų iki Klaipėdos greičiau nuvažiuoti, vien kol Kretingą ir nuo Kretingos iki Klaipėdos nuvažiuoti. Be to Darbėnuose galima ir papildomą stotelę įrengti kitame miesto pakraštyje.

      Skuode sąlyginai nedidelis elevatorius yra, tai krovinių nebūtų nulis, dar atsirastų iškart ir anglis bei skalda, gal dar kas. Iki Darbėnų ir dabar važiuojama. Aš apskritai pasisakau už tos linijos sujungimą Lietuvos teritorija su Lūšės stotimi. Tada automatiškai atsirastų bent po kelias poras krovininių ir padidėtų pralaidumas (patikimumas) Klaipėdos mazgo ir likusios šalies jungtyje
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Viena, kas buvo anksčiau, ir visai kas kita dabar. Per tą laiką daugelis automobilizavosi. Gyventojų sumažėjo. Taigi, dabar atidarius liniją, ja jau nebevažiuotų daug keleivių. Keleiviai išlieka ten, kur geležinkelis veikia, o kai būna kurį laiką uždarytas, po to sugrąžinti keleivius yra labai sunku. Mažeikiai tą puikiai parodo. Nedaug ten važinėja traukiniais, deja. Tarybiniais laikais dalis keleivių važinėjo į Latviją, ir kroviniai, atitinkamai, buvo vežami į Latviją ir iš jos. Jei linija tais laikais būtų buvusi tik iki Skuodo, tai krovinių būtų buvę nedaug, keleivių irgi kur kas mažiau. Optimaliausiais variantas būtų sujungti su Mažeikiais, bet niekas to nedarys.

        Comment


          Kas čia per tiltas ir kas čia parašyta?



          ebay.de

          Comment


            Tiltas per Darbą Darbėnuose. Ir vandens bokštas tiesiog ant tilto. Matyt greitai tiesė geležinkelį ir pylimo per Darbos slėnį nepylė. Pylimą tikriausiai supylė vėliau, už metų dviejų.

            Comment


              Čia parašyta (pabandžiu pažodžiui išversti): Karo geležinkelis Bajorai - Priekule prie Liepojos. Darbos tiltas prie Darbėnų kartu su vandens stotis lokomotyvų/garvežių tiekimui.

              Comment


                Paskutinį į rudenį užsitęsusios vasaros savaitgalį buvau Palangoje, tai turėjau galimybę "pašokti" iki Darbėnų. Bėgiai nuo Darbėnų link Skuodo atrodo apgailėtinai. Tarp pabėgių auga eglutės (Darbėnų ir aplinkinių vietovių gyventojams Kalėdoms eglučių pirkti tur būt nereikės...)... Ar yra vilčių, kad nauja LG valdžia imsis priemonių šios geležinkelio linijos tvarkymui?
                Taip pat susidarė įspūdis, kad nebūtų didelių sunkumų atstatyti tarpukaryje buvusią atšaką Darbėnai-Šventoji (sankasa yra, netgi išlikęs geležinkelio tiltas per upę Šventąją, sankasa eina žvyrkelis. Kiek įsitikinau Palangoje ir kažkiek Šventojoje, poilsiautojus tiesiog būtina skatinti atvykti ne nuosavais automobiliais, o visuomeniniu transportu.
                Kitų metų vasarą į Šventąją, Darbėnus ir aplinkines vietoves tikriausiai nuvažiuosiu kelis kartus.

                Comment


                  Pirmojo pasaulinio karo metais Vokietijos kaizerio kariuomenė nutiesė bėgius iš Bajorų į Priekulę (dabar Latvija) per Skuodą ir Darbėnus. Atšaka pastatyta per 1915 m. vasarą: darbai prasidėjo birželį-liepą, o pirmasis traukinys link Skuodo pajudėjo rugsėjo 20 d. Darbams vadovavo Vokietijos specialistai, dirbo iš pradžių rusų belaisviai, nuo rugpjūčio priverstinai dirbti buvo varomi Kretingos apskrities gyventojai. Iš viso prie statybos dirbo daugiau nei 5000 žmonių. Už darbą buvo mokama: vyrams – 2 markės, moterims – 0,5, paaugliams – 1 markė. https://lt.wikipedia.org/wiki/Bajor%...Jwy19rLvWboY3E

                  delcampe.net

                  Comment


                    Pirmojo pasaulinio karo metais Vokietijos kaizerio kareiviai tiesia geležinkelį iš Bajorų į Priekulę (dabar Latvija) per Skuodą ir Darbėnus. 1915 m.

                    delcampe.net

                    Comment


                      Bajorų - Priekulės (dabar Latvija) geležinkelio tiltas per Tenžę prie Darbėnų, 1915 m.

                      delcampe.net

                      Comment


                        Bajorų - Priekulės (Latvija) geležinkelio tiltas prie Dimitravo, 1915 m.

                        ebay.de

                        Comment


                          Tiltas turbūt per Juodupį. Dabar čia sankasa ir nedidelė pralaida.

                          Comment


                            Užsakytas (čarterinis) traukinys važiuoja iš Kretingos į Darbėnus https://www.instarix.net/media/1767325311383855471

                            Comment


                              Čia spėju sena kelionė, tik nuotraukos dabar sudėtos.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Čia spėju sena kelionė, tik nuotraukos dabar sudėtos.
                                "
                                1 year ago"

                                Comment


                                  Pamenu vaikystėje tekdavo vakarais be vėjo girdėti už miško riedančius traukinius, dabar kilo mintis iki jų nubėgti nuo mano kaimo, kuriame leidau vaikystės vasaras. Pataikiau tiesiai ties Medininkų buvusia stotimi ir pervaža, kur eina linija Darbėnai-Skuodas. Nors nenaudojama ne taip ir seniai, tačiau apžėlusi stipriai, nors pati sankąsa atrodo stipri ir pabėgiai yra betoniniai. Gaila žiūrėti - vizualiai atrodo nenaudojama kelis dešimtmečius.

                                  Comment


                                    Sveiki, jo šitas ruožas man kelia didele nostalgija nes dabar pats gyvenu Palangoj o gimtine Skuodo r Žalgiriu kaimas, kuris nutoles keli km nuo to geležinkelio ruožo tai dar pamenu kaip girdedavau nors gan retai tuos traukinius bet budavo idomu klausyt. Tas tiltas per Šventosios upe tarp Skuodo-Darbenu irgi pamenu iš vaikystes kai dar nebuvo nei po apacia apzele ten nei ka tvarkinga ten budavo vežiu tai gaudydavom laika leisdavom ir tik girdi traukinys pardunda budavo atrakcija siokia tokia..O ir pačiam ne karta teko vykti tuo maršrutu i kaima tik išlipdavom Medininku stoti kurios deja dabar nebera.. Ištikro jaučiu begaline nostalgija tam ruožui dar prieš menesi kažkur važienejau ten ties Medininku apylinkem tai begiai jau visiškai apauge o tiltas per Sventaja realiai irgi kritines bukles apie medzio pabegius net nebekalbu..Tad manau veikiantis jis liks tik prisiminimuos. O ir planuoju visa žygi daryt Darbenai-Skuodas visu tuo ruožu tad idesiu manau ir nuotrauku ir visko

                                    Comment


                                      Comment


                                        Pavasari, kai nutirps sniegas pabandysiu prasilėkti visu maršrutu ir apžvelgti dabartinį vaizdą.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X