Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    iš neoficialių pokalbių - greičiausia geležinkelio Mažeikiai - Skuodas - Klaipėda nebus, nes geriau bus vamzdis nei bėgiai...

    Su vamzdžiu ir ne taip paprastai viskas ten. Noras gal ir yra, bet ant kiek tai realu, tai klausimas.

    Comment


      Vamzdžių irgi nebus, nes tai nenaudinga LG.
      Kita vertus pakloti naftotiekį nauja trasa nemažai apribojimų.

      Comment


        Vamzdis reikalingas tada kai gelezinkelis nebepaveza del labai didelio transportuojamo kieko. Jei uztenka gelezinkelio, vamzdis - nerentabilus.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Berods čia dar nebuvo skelbta

          Darbuotojų į Klaipėdą atvežtų traukinys

          Comment


            Iš ten pat.

            2010 me­tais "Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­lių" už­sa­ky­mu kom­pa­ni­ja "Ei­sen­bahn und Baup­la­nungs­ge­sells­chaft mbH Er­furt" at­li­ko re­gio­ni­nių ke­lių re­kons­tra­vi­mo stu­di­ją ir pa­tei­kė ke­lis pa­siū­ly­mus, ką to­liau da­ry­ti.

            Pa­gal eko­no­mi­nius kri­te­ri­jus pri­im­ti­niau­sias pa­si­ro­dė tas, ku­ris siū­lė li­ni­ją re­kons­truo­ti nuo Kre­tin­gos sto­ties iki Dar­bė­nų, o ruo­žą iki Skuo­do - de­mon­tuo­ti.

            Jei­gu rei­kė­tų at­nau­jin­ti trau­ki­nių eis­mą ruo­že Dar­bė­nai-Skuo­das iki vals­ty­bės sie­nos, tai kai­nuo­tų, pre­li­mi­na­riais bend­ro­vės skai­čia­vi­mais, maž­daug 110,7 mln. li­tų. Ta­čiau trans­por­ti­nin­kai pa­žy­mi, kad pers­pek­ty­vo­je at­si­ra­dus kro­vi­nių ir ke­lei­vių srau­tams bei fi­nan­sa­vi­mo šal­ti­niui "Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai" ga­lė­tų svars­ty­ti ga­li­my­bę Skuo­do li­ni­ją re­kons­truo­ti.
            Kadangi vokiečiai įrodė, kad ekonomiškai apsimoka nuo Darbėnų iki sienos su Latvija išardyti, tai taip ir bus padaryta. Anksčiau ar vėliau.

            O tas "argumentas", kad atsirastų krovinių ir keleivių yra juokingas. Jų niekada neatsiras, jei geležinkelis neveiks.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Iš ten pat.



              Kadangi vokiečiai įrodė, kad ekonomiškai apsimoka nuo Darbėnų iki sienos su Latvija išardyti, tai taip ir bus padaryta. Anksčiau ar vėliau.

              O tas "argumentas", kad atsirastų krovinių ir keleivių yra juokingas. Jų niekada neatsiras, jei geležinkelis neveiks.
              Pagal tą pačią programą numatyta rekonstruoti ir Šeštokai - Alytus, Švenčionėliai - Utena ir tt. Gal ir bus padaryta, bet ko gero tikrai ne anksčiau, o vėliau.

              Comment


                Pastarieji du ruožai bent jau naudojami kroviniams vežti, o miestai (Alytus, Utena) turi pramonę ir perspektyvą, kad ji augs. O ką turi Skuodas? Manau, kad Skuodui turėti geležinkelį įmanoma tik sujungus Skuodą su Lūše ir nukreipus per tą liniją dalį naftos produktų srauto.

                Comment


                  Visą naftos produktų srautą galima nukeipti, dar pridėti Akmenės cemento produkciją. Taip pat vietinę krovą Skuode (grūdai, trąšos, akmens anglis, skalda kokia jei kelių remontai ar žvyrkelių asfaltavimai), ir gan didelį keleivi srautą.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Pastarieji du ruožai bent jau naudojami kroviniams vežti, o miestai (Alytus, Utena) turi pramonę ir perspektyvą, kad ji augs. O ką turi Skuodas? Manau, kad Skuodui turėti geležinkelį įmanoma tik sujungus Skuodą su Lūše ir nukreipus per tą liniją dalį naftos produktų srauto.
                    Na jei sudėtinga dėl žemės nuosavybės klausimo ištiesinti kreives aktualiame RailBaltica ruože tai naujos linijos tiesimas ruože Skuodas-Lūšė utopija.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Skuodas nereikalingas, nes yra Tauragė.
                      Mažeikių naftos produkcijai gabent?
                      Pralinskminai Labai konkurencingi produkcijos kaštai gaunasi.

                      Comment


                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Mažeikių naftos produkcijai gabent?
                        Pralinskminai
                        Ne, kroviniams iš rytų. O Mažeikius kaip nors per Telšius prastumsim.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Darbėnai-Skuodas

                          2013 08





                          Iškirsti krūmai pakelės, sužymėtos vietos kur buvo pavogti tvirtinimo elementai.
                          Šioje vietoje bent dalis pabėgių 197. m, o bėgiai 1988 metų gamybos (Tagilo kombinato).
                          Paskutinis taisė digital; 2024.02.12, 20:03. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            kokiu tikslu kertamos pakelės?
                            Не мы такиe, жизнь такaя...

                            Comment


                              Tikriausiai pradės demontažą.

                              Comment


                                Pirmasis Skuodo stoties pastatas Pirmojo pasaulinio metais.

                                Comment


                                  Naudoti bėgius vien tam kad naudoti? Tuo labiau kad geležinkelis - tai ne tik bėgiai, bet taip pat pabėgiai ir sankasa.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    70 km nuo uosto, yra geležinkelis, galima rasti darbuotojų.

                                    Užtektų nedidelio paskatinimo, galėtų kokia pramonė kurtis. Jei ne dabar, tai po 10 metų. Kokia Ukmergė neturi geležinkelio, ir panašu, kad niekada neturės.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Naudoti bėgius vien tam kad naudoti? Tuo labiau kad geležinkelis - tai ne tik bėgiai, bet taip pat pabėgiai ir sankasa.
                                      Iki Marcinkonių juk naudoja, Iki Turmanto irgi.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Iki Marcinkonių juk naudoja, Iki Turmanto irgi.
                                        Nes nuolatinė priežiūra yra pigiau nei - kelis metus be priežiūros, o po to tvarkymas.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Nes nuolatinė priežiūra yra pigiau nei - kelis metus be priežiūros, o po to tvarkymas.
                                          Todėl ir gėda. Kai nuardo Vilniuje Algirdo gatvėje bėgius tai supranti, kad evoliucija, pramonę spaudžia gyvenamieji ir biurai. Pramonė traukiasi į pakraščius.

                                          Bet čia taip apsileisti...

                                          Jei staiga reiktų nutiesti kur bėgius, Vilnius-Ukmergė, ar Jonava (nuo posūkio)-Ukmergė, tai 5 metus žemę teisme išpirkinėtų, o čia minimaliai palaikyti, kad ir 30 km/h lygyje, matai, neužtenka proto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X