Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
    Atsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
    Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
    http://img156.imageshack.us/img156/5272/rokga9.png
    Pagal tą žemėlapį išvis atrodo, kad nors organizuok automotrisės ar net dyzelinių traukinių eismą po miestą. Kad ir iš Švenčionių gatvės ar Aleksoto, o gal dar iš čia nematomos Partizanų gatvės. Bet pavaikštinėjęs tomis pagelžkelėmis įspūdį susidarai kitą.
    Tie bėgiai labiausiai apleisti ten kur žemėlapyje yra "žalia" palej Nemuną. Žinoma, patvarkyti dar galima (juk panašiai iki 1990 metų atrodė geležinkelis nuo Mockavos iki Lenkijos sienos). Tunelis uždarytas bus pilnas dvi vasaras, gal tos Šančių apylankos prireiks rimtai...
    Paskutinis taisė Romas; 2008.11.23, 11:49. Priežastis: Nebūtina prieš tai buvusio pranešimo cituoti su žemėlapiu

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Ne, negalima. Esant uzdarytam tuneliui, vagonai, skirti kaunui, bus vezami is palemono per rokus..
    O zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Bet taigi šančiuose yra likę visi bėgiai, tik prie pat tunelio dalis jų jau pasidengę plonu žemės sluoksniu

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
    Tunelio rytiniame gale tas Šančių aplinkelis prieš įsijungimą į pagrindinį geležinkelį kažkuo užpiltas. Kuo, įsitikinti neįmanoma: neprisiei... Nes ten draudžiama zona, joje susistatę savo automobilius "karaliauja" tunelio apsauginiai.
    Aplamai, tą kelią per Šančius galėjo ne užpilti, o atidaryti bet šilumvežiams iš Šančių depo į Palemono stotį praleisti, nes dabar jie važiuoja aplinkiniu keliu per senąją Kauno stotį, Jiesią, Rokus, Kauno hidroelektrinę. Du kartus (prie tunelio ir Jiesioje) keičia važiavimo kryptį.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 12:07.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
    Ne, negalima. Esant uzdarytam tuneliui, vagonai, skirti kaunui, bus vezami is palemono per rokus, jiesia - maurucius (juose lokomotyvas pervaziuos i kita satato puse). Tai itin neparanku, bet ka darysi...
    Zinau, kad pvz is vilniaus i panerius galima nuvaziuoti privaziuojamaisiais keliais.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Ar liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ruože Klaipėda-Šilutė uždarė keleivinį susisiekimą praktiškai meluojant. Iš pradžių sakė, kad laikinai nutraukė dėl viaduko virš Liepų gatvės rekonstrukcijos. Ten buvo pastatytas laikinas metalinis, ir krovininiai traukiniai važiavo kaip važiavę. O perstačius senąjį (iš esmės pastatė naują) viaduką, dyzelinio traukinio taip ir nepaleido.

    Komentuoti:


  • Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Pro Alytų ėjo linija Varėna - Suvalkai, lenkams užgrobus Vilniaus kraštą, Lietuvoje liko tik ruoželis Šeštokai - Senoji Varėna, bet jis buvo nefunkcionalus, be to po I Pasaulinio karo Alytuj per Nemuną buvo atstatytas tik medinis tiltas, greitai pasidaręs pavojingu, be to nebuvo kur per jį važiuoti. Taigi iki 1924 metų šis geležinkelis neveikė, kol buvo nutiesta linija Šeštokai - Kazlų Rūda ir taip jis buvo prijungtas prie Lietuvos geležinkelių sistemos.
    Kiek zinau sovietmeciu buvo planai sia linija atstatyti. Is planu net ir siandien si galimybe nera isbraukta, bet kaskodel viskas stovi vietoje. Dar yra svarstoma sujungti Druskininkus su Vilnius - Varena - Marcinkonys linija.
Working...
X