Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Laikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
      Keliolikai valandų...
      9:00 atnaujintas judėjimas.
      http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=42042288

      Comment


        Ne keliolikai, nes kol visi užstrigę traukiniai pasieks savo kelionės tikslą, praeis dar para.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ne keliolikai, nes kol visi užstrigę traukiniai pasieks savo kelionės tikslą, praeis dar para.
          Organizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Tiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
              Tai rezervinio keleivinio Ryga-Minskas išsprendė - paleido per Jelgavą-Vilnių.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.10, 23:40.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Laikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
                Believe me, it is cheaper.

                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Organizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.
                I agree completely.
                Paskutinis taisė sciff; 2012.01.10, 23:11.

                Comment


                  Skryverių-Aizkrauklės geležinkelio atkarpoje 14:20 val. prie bėgių aptikus sprogmenų sustabdytas traukinių judėjimas.

                  http://www.delfi.lv/news/national/no....d?id=42052410

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
                    Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
                    Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.

                    Comment


                      O krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.
                        Įvykus avarijai visi prekiniai traukiniai buvo praleisti aplinkiniais maršrutais, dalis ir pro Lietuvą.

                        Comment


                          Kiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Kiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?
                            Dabar esu namie ir negaliu tiksliai atsakyti. Reikėtų paskaičiuoti.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
                              Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
                              Turistinis ar keleivinis?

                              Comment


                                AS "Pasažieru vilciens" keleivių pervežimai dyzeliniais ir elektriniais traukiniais pastarąjį dešimtmetį.
                                http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32903#p32903

                                Comment


                                  Apibendrinti LDZ rezultatai už 2011 m.
                                  Iš viso pervežta 59, 4 milj. tonų krovinių. Didžiąją jų dalį sudaro nafta ir naftos produktai - 34,5% ir anglys — 34,4%. Daugiausia krovinių pervežta iš Rusijos — 67,5% visų krovinių. Antra vieta tenka Balatarusijai - 21,3%, o trečioji vieta Lietuvai - 3,7%. Per Rygos uostą transportuota - 53,4%, Ventspilio uostą — 41,8%, Liepojos uostą — 4,8% visų krovinių.
                                  Tarptautiniais keleiviniais maršrutais: Ryga — Maskva, Ryga — Sankt Peterburgas ir Ryga — Minskas pervežta 335 000 keleivių. Tai yra apie 1 proc. mažiau nei pernai kai keleivių skaičius siekė 338 000. 48 000 keleivių važiavo tranzitu, į Latviją įvažiavo - 145 000, išvažiavo - 142 000.

                                  Pernai liko nerealizuotas latvių ir estų bandymas atkurti uždarytą maršrutą Ryga-Talinas-Sankt Peterburgas dėl Estijos operatoriaus ribotų galimybių, o Latvijos pusei šis projektas vienai būtų nuostolingas.

                                  Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4877
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2012.02.29, 10:08.

                                  Comment


                                    Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
                                    http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278

                                    Comment


                                      Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                                      Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
                                      http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
                                      Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus
                                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                      Comment


                                        Parašė Taut. Rodyti pranešimą
                                        Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus
                                        O kokius Metrovagonmašo gaminius LG perka? Yra 4 RA2, bet jie jau seniai važinėja, o apie naujus negirdėjau.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Specelystai žyno gereu uš tavia, ka ryaykia pyrkty.
                                          RA yra patys geriausi traukiniai LG parke. Niekas negali jų pralenkti pagal eksploatacijos ekonomiškumą. Stovi sau depuose ir vargo nemato. Nei kuro išlaidų ir nusidėvėjimas mažas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X