Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Žinia gera. Būkit geri, paaiškinkite man (nemokšai), kodėl nevienodai mažinami infrastruktūros mokesčiai. Na suprantu, kad elektriniams reikia mokėti brangiau, nes dėvisi ne tik bėgiai, bet ir kontaktinis tinklas. O koks skirtumas tarp keleivinių dyzeliniių ir keleivinių traukinių su lokomotyvais???
    o gal jie nevienodi ir buvo?
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
      o gal jie nevienodi ir buvo?
      Manau, kad taip
      Tada vėl klausimas: kodėl jie buvo nevienodi?
      Ir senasis klausimas: kodėl mažinami nevienodai?
      Ir naujas klausimas: kokie mokesčių tarifų skirtumai po sumažinimo? Ar po sumažinimo tarifai apsilygino ar dar labiau išsidiferencijavo?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        ES komisija patvirtino, kad antrojo geležinkelio Skrīveri-Krustpils kelio statybai skirs 65,55 mln. EUR (70%). Iki 2013 m. ketinama baigti darbus - nutiesti kelią, rekonstruoti Skrīveri, Aizkraukle, Koknese, Pļaviņas ir Krustpils stotis, pastatyti 2 naujus tiltus per Aiviekstę un Pērsę, rekonstruotos pralaidas, viadukus, modernizuoti telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas.
        Šiuo metu ruožas Rīga-Krustpils išnaudojamas maksimaliai - 97 proc. viso pajėgumo, sudaro 22,4 mln. tonų į metus, todėl šis vienkelis yra išnaudojamas visų pajėgumu. Taip pat šiuo ruožu vyksta keleivinių elektrinių, dyzelinių bei tarptautinių traukinių judėjimas. Esama signalizacijos, elektros tiekimo, blokavimo sistemos yra moraliai ir fiziškai pasenusios, o rekontruoti esamą vienkelį ruožą esant tokiai didelei apkrovai praktiškai neįmanoma.
        Ruože tarp Rīgos ir Skrīverių yra įrengtas dvikelis.
        Visas projektas kainuos 93,41 mln. EUR, kurių 27,86 mln. dengs LDZ.
        Realizavus šį projektą padidės ruožo pralaidumas, keleivinių bei prekinių traukinių greitis.

        Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4249
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.26, 09:56.

        Comment


          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          ES komisija patvirtino, kad antrojo geležinkelio Skrīveri-Krustpils kelio statybai skirs 65,55 mln. EUR (70%). Iki 2013 m. ketinama baigti darbus - nutiesti kelią, rekonstruoti Skrīveri, Aizkraukle, Koknese, Pļaviņas ir Krustpils stotis, pastatyti 2 naujus tiltus per Aiviekstę un Pērsę, rekonstruotos pralaidas, viadukus, modernizuoti telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas.
          Šiuo metu ruožas Rīga-Krustpils išnaudojamas maksimaliai - 97 proc. viso pajėgumo, sudaro 22,4 mln. tonų į metus, todėl šis vienkelis yra išnaudojamas visų pajėgumu. Taip pat šiuo ruožu vyksta keleivinių elektrinių, dyzelinių bei tarptautinių traukinių judėjimas. Esama signalizacijos, elektros tiekimo, blokavimo sistemos yra moraliai ir fiziškai pasenusios, o rekontruoti esamą vienkelį ruožą esant tokiai didelei apkrovai praktiškai neįmanoma.
          Ruože tarp Rīgos ir Skrīverių yra įrengtas dvikelis.
          Visas projektas kainuos 93,41 mln. EUR, kurių 27,86 mln. dengs LDZ.
          Realizavus šį projektą padidės ruožo pralaidumas, keleivinių bei prekinių traukinių greitis.

          Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4249
          Nereikėjo nurinkti 2-ojo kelio, nebūtų reikėję atstatinėti... Įdomu, ar mums irgi ES skirs pinigų 2-ojo kelio N. Vilnia - Turmantas atstatymui?

          P.S. geležinkelio tiltas virš kelio Ryga - Daugpilis ruože Krustpils - Jelgava kažkur prieš 3 savaites baigtas rekonstruot
          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.11.29, 14:26.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Antrasis kelias buvo nuteriotas Antrojo pasaulinio karo metais.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Antrasis kelias buvo nuteriotas Antrojo pasaulinio karo metais.
              Bet SSRS geležinkelių atlase 1990 m. leidime pavaizduotas kaip magistralinis
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Bet SSRS geležinkelių atlase 1990 m. leidime pavaizduotas kaip magistralinis
                O kaip tai susiję su antruoju keliu?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Gal kas žinote daugiau apie Ryga-Maskva-Ryga traukinio Nr. 2/1 sąstate buvusį vagoną "Livonija serviss"? Štai nuotrauka (pirmas vagonas už lokomotyvo):
                  http://trains-worldexpresses.com/500/513.htm

                  Comment


                    Parašė fow Rodyti pranešimą
                    Gal kas žinote daugiau apie Ryga-Maskva-Ryga traukinio Nr. 2/1 sąstate buvusį vagoną "Livonija serviss"? Štai nuotrauka (pirmas vagonas už lokomotyvo):
                    http://trains-worldexpresses.com/500/513.htm
                    All cars LGDz, blue/yellow, only "Livoniya Serviss" dark blue, "Livoniya" maroon/cream/black/red line, locomotive orange/cream/brown.
                    O ne antras vagonas nuo priekio?

                    Comment


                      Gal abu - nes ant pirmo šono irgi užrašyta Livonija. Visgi kas tai per vagonas - niekur daugiau internete nerandu.

                      Comment


                        Parašė John
                        Galima įtarti, kad rusiško šlamšto, kurio užsipirko mūsiškiai, jie tikrai nepirks.
                        Galima įtarti, kad pirks latvišką, kurį patys ir gamina/gamins
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Galima įtarti, kad pirks latvišką, kurį patys ir gamina/gamins
                          Arba perfrazavus tai yra tas pats, apie ką Jonas parašė
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Girdėjau, kad jie tikrai ruošiasi duoti užsakymą RVR gamyklai.

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Girdėjau, kad jie tikrai ruošiasi duoti užsakymą RVR gamyklai.
                              O ar neturi prieš tai būti skelbiamas konkursas?
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                O ar neturi prieš tai būti skelbiamas konkursas?
                                Nežinau, Tik dalinuosi nuogirdom...

                                Comment


                                  Taigi, kaip buvo sklebta anksciau. LDz skelbia aukciona naudotiems begiams, iešmų, tiltų kontrukcijų dalims parduoti.
                                  Tikriausiai, nuo siais metais nurinktu liniju.
                                  Parduodami 12.5 m ilgio begiai. Minimali kaina uz tona - 90 LVL. Viso parduodama apie 5 500 t begiu.

                                  Saltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4258
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.13, 11:14.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Nežinau, Tik dalinuosi nuogirdom...
                                    Jokios cia nuogridos - apie tai buvo rasyta oficialioje LV SM svetaineje - zr. pranesima auksciau.
                                    Aisku, tai tik planai atkurti gamyba (greiciau surinkima) RVR. Nes dabar visai uzdaryta - zmones atleisti arba isleisti nemokamu.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.04, 19:51.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Mano supratimu, jei prašoma ES pinigų, bus ir normalus konkursas. Nemanau, kad numelžę kelis šimtus milijonų € latviai išsisuktų su viso pyrago atidavimu savo RVR kledarų gamyklai, kuri vėliau, ko gero, visvien bankrutuotų... arba matys jie ES pinigus kaip savo ausis. :
                                      Na, nebūčiau toks kategoriškas. Jau kiek metų, bet električkos vis dar važiuoja visoje buvusioje TSRS.

                                      Yra tekę „palaipioti“ po ICE, TGV ir dar kažkokius (nepamenu). Stebuklų nepamačiau. Aišku, jei RVR pagamintų traukinius, neatitinkančius laiko dvasiai (valdymo kompiuterizacija, degalų sąnaudų mažinimas, vagonų svorio mažinimas), būtų sunkiai suprantama ir tokia gamykla turėtų bankrutuoti. Bet tokie menkniekiai yra nesunkiai patvarkomi.
                                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Mano supratimu, jei prašoma ES pinigų, bus ir normalus konkursas. Nemanau, kad numelžę kelis šimtus milijonų € latviai išsisuktų su viso pyrago atidavimu savo RVR kledarų gamyklai, kuri vėliau, ko gero, visvien bankrutuotų... arba matys jie ES pinigus kaip savo ausis.

                                        Estai taip pat perka 18 elektrinių ir 10 dyzelinių traukinių. Skelbtas konkursas, kuriame dalyvauja Alstom, CAF, Stadler ir PESA. Gautas ES finansavimas.

                                        Ir visgi įdomu, kodėl LG neskelbia konkurso ir neprašo ES pinigų? Kažkas man čia neaišku... ar keleivių vežimas mums yra TIEK nesvarbus?
                                        Pinigus iš ES fondų galima skirti ir gamybos skatinimui. Jeigu tokie planai - manau viskas tiksliai apgalvota iki smulkmenų. Tačiau kiek supratau ten būtų tik surinkinėjami pagal nusipirktą licenziją - naujų juk neišradinės.
                                        Beje, kaip ir planuojama atkurti mikroautobusų gamybą Jelgavos RAF - t. y. surinkinėti pagal olandiškus prototipus (per Latvijos TV Panoramą kalbėjo).
                                        Bet kokia iniciatyva skatinti gamybą yra gerai.
                                        Ir toji RVR nėra kledarų gamykla - didžioji dalis priemiestinių traukinių po šiai dienai važinėja. O naujieji Lietuvos pirkiniai pradėjo griūti vos ne pirmą dieną.
                                        Kaip ten bus Latvijoje iš tikrųjų pamatysime artimiausiu metu.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.06, 13:26.

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Na, nebūčiau toks kategoriškas. Jau kiek metų, bet električkos vis dar važiuoja visoje buvusioje TSRS.

                                          Yra tekę „palaipioti“ po ICE, TGV ir dar kažkokius (nepamenu). Stebuklų nepamačiau. Aišku, jei RVR pagamintų traukinius, neatitinkančius laiko dvasiai (valdymo kompiuterizacija, degalų sąnaudų mažinimas, vagonų svorio mažinimas), būtų sunkiai suprantama ir tokia gamykla turėtų bankrutuoti. Bet tokie menkniekiai yra nesunkiai patvarkomi.
                                          ne tik TSRS, forume jau buvo nuotrauku su traukiniais is buvusios Jugoslavijos. ten taipat RVR traukiniu yra.
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X