turbut nesiruosia specialistas siulyti gryzt i akmens amziu, besirupindamas ekologija?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Gaila, kad forume turime tokiu idiotiskai mastanciu "specialistu". Kaip zmogus dirbantis gelezinkeliuose gali kalbeti tokias nesamones?? Tai tik dar karta irodo apgailetina LG ir ju darbuotoju poziuri. Ir visiskai nebijau pasakyti, jog zinute galima traktuot kaip asmenine. Niekad nesuprasiu tokiu komentaru, kaip "linijos nurinkimas - pozityvus vertinimas". Manau kad dviauksciu irgi nereikia, juk jie migruojancioms varlems kelia didesni pavoju, negu vienaaukstis traukinys...Parašė specialistas Rodyti pranešimąNemanau, kad Mažeikių- Rengės geležinkelio linijos uždarymas sukeltų kažkam papildomų rūpesčių. Vertinčiau tik pozityviai - sumažėjo traukinių keliamas triukšmas, tarša ir kt.Paskutinis taisė statyba; 2009.07.27, 23:38.
Comment
-
Juk jau prieš porą mėnesių sakiau, kad juos tik nupirktus galima pjaustyti į metalo laužą.Parašė statyba Rodyti pranešimąManau kad dviauksciu irgi nereikia, juk jie migruojancioms varlems kelia didesni pavoju, negu vienaaukstis traukinys...
Comment
-
Tu pats taip manai ar oficialią nuomonę pareiškę? Didesnės nesąmonės nebuvo galima pasakyt. Matai, sumažėjo keliamas triukšmas, tarša. Tai gal tada nuardo geležinkelį per Lentvarį, tai nereikės ten žmonėm pastopviai prie pervažos stovėt, nebus triukšmo.Parašė specialistas Rodyti pranešimąLabai gaila, tačiau tu viską sumaišei. Susiejai visiškai nesietinus dalykus.
Tarp kitko LG pakilimas prasidėjo atėjus vadovauti stipriai asmenybei (konservatoriui) gerbiamam Jonui Biržiškiui, o dabartinė vadovybė tik tesią jo laikais sudarytą strategiją.
Siaurukas yra VĮ ir jo išgyvenimu turi rūpintis ne LG, o valstybė. Nemanau, kad Mažeikių- Rengės geležinkelio linijos uždarymas sukeltų kažkam papildomų rūpesčių. Vertinčiau tik pozityviai - sumažėjo traukinių keliamas triukšmas, tarša ir kt.
Labiau nusišnekėt matyt nebuvo galima.
"Siauruko išgyvenimu turi rūpintis valstybė.." - o ką LG ten pridirbo su tais tais neekploatuojamais ruožais turbūt neteko girdėt. Čia galima paklausti - o kodėl siauruko turi rūpintis tik VĮ, o ne LG? Ot gerai - atiduoti nustekentą infrastruktūrą, kurios nepižiūrėjai ir daryk su ja ką nori. Tai net jei ir perduodama VĮ, tai turi būti kažkokia sutartis, pagal kurią įsipareigojama kažkuo padėti (finansisškai, darbais, medžiagomis (pabėgiais ir pan.).
Comment
-
pukiai pasaket, kolega. Man dar siandien kumsciai niezti uz vakaryksti komentara... kaip kazkam taip gali pasiverst liezuvis. O jeigu tai tikrai oficiali LG pozicija, tai jau mieliau gyvenciau Latvijoj naudodamasis LDZ paslaugomis...Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTu pats taip manai ar oficialią nuomonę pareiškę? Didesnės nesąmonės nebuvo galima pasakyt. Matai, sumažėjo keliamas triukšmas, tarša. Tai gal tada nuardo geležinkelį per Lentvarį, tai nereikės ten žmonėm pastopviai prie pervažos stovėt, nebus triukšmo.
Labiau nusišnekėt matyt nebuvo galima.
"Siauruko išgyvenimu turi rūpintis valstybė.." - o ką LG ten pridirbo su tais tais neekploatuojamais ruožais turbūt neteko girdėt. Čia galima paklausti - o kodėl siauruko turi rūpintis tik VĮ, o ne LG? Ot gerai - atiduoti nustekentą infrastruktūrą, kurios nepižiūrėjai ir daryk su ja ką nori. Tai net jei ir perduodama VĮ, tai turi būti kažkokia sutartis, pagal kurią įsipareigojama kažkuo padėti (finansisškai, darbais, medžiagomis (pabėgiais ir pan.).
Comment
-
Lietuvoje suvarytas oro transportas, dabar eile gelezinkeliams...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
deja, "taciau ta didzioji dalis cia besilankanciu tiesiog traukiniu fanu" kazkodel sugeba mastyti gerokai racionaliau, nei siltose vietose sedintys LG "specialistai". Jeigu jau tokie, kuriems "is esmes idomu tik paspoksot i vaziuojanti traukini ar karta kita pavaziuot keleiviniu" gali pasiulyti 128 variantus, kaip keleiviu vezima padaryti maziau nuostolingu, suderinti tvarkarascius arba rasti dar N variantu, kai "specialistai" tegali argumentuoti, jog "nurinkus begius bus maziau tarsos" tai ka ir bekalbeti... Kol tokie sedes LG nieks ir nesikeis. Is kitos puses - greiciau braliukai rastu kitu variantu ir paliktu su kroviniais LG ant ledo, va tada gal kazkas ir pajudetu...Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPritariu tiek specialistui tiek LT-1. Disizioji dalis cia besilankanciu yra tiesiog traukiniu fanai, kuriem is esmes idomu tik paspoksot i vaziuojanti traukini ar karta kita pavaziuot keleiviniu.. Patiriami milijoniniai nuostoliai nusispjaut, kazkas kitas tegul sumoka.. Deja tiesa..
Comment
-
/\ Galvojau nekomentuoti, bet kad jau kiti ryžosi, tai ir aš neatsiliksiu. Grupelė entuziastų (railfanų) įkūrė "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis", nes LG dėl nuostolingo keleivių pervežimo uždarė siaurąjį geležinkelį 2001m. Šiandien ASG nuostolingumas tik 50proc. ir po truputį vis mažėja, o Lietuvos plačiųjų — net 80proc.. Ne be reikalo siauruko darbuotojai ir railfanai LG vadybininkus vadina mankurtais. Ką čia bepridurti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taip, be abejo, LG patirs nuostolių, jei bus atgaivinta linija Mažeikiai - Renge, nes per LT teritoriją tada reikės važiuoti ne 140 km, bet 18 km. Atstačius šią liniją, galimas net toks variantas, kaip, kad naftos kroviniai visiškai nebevažiuoja per Lietuvos teritoriją, o važiuoja maršrutu Daugpilis - Jelgava - Mažeikiai. Bet vis tik norėtųsi grįžti atgal į temą.Paskutinis taisė udrius; 2009.07.29, 10:02.
Comment
-
Galbūt dalinai dėl tokių LG veiksmų ir krovinių vežimas smuko net trečdaliu, tuo metu kai Latvijoje liko toks pat...Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, be abejo, LG patirs nuostolių, jei bus atgaivinta linija Mažeikiai - Renge, nes per LT teritoriją tada reikės važiuoti ne 140 km, bet 18 km. Atstačius šią liniją, galimas net toks variantas, kaip, kad naftos kroviniai visiškai nebevažiuoja per Lietuvos teritoriją, o važiuoja maršrutu Daugpilis - Jelgava - Mažeikiai. Bet vis tik norėtųsi grįžti atgal į temą.
Comment
-
Taip, galimi ivairus variantai, bet jeigu taip butu, tai LG gautu maziau pajamu, o nuo to blogiau deja butu ne Kroviniu vezimo, O Keleiviu vezimo direkcijai, kurios nuostoliams padengti butu maziau lesu.Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, be abejo, LG patirs nuostolių, jei bus atgaivinta linija Mažeikiai - Renge, nes per LT teritoriją tada reikės važiuoti ne 140 km, bet 18 km. Atstačius šią liniją, galimas net toks variantas, kaip, kad naftos kroviniai visiškai nebevažiuoja per Lietuvos teritoriją, o važiuoja maršrutu Daugpilis - Jelgava - Mažeikiai. Bet vis tik norėtųsi grįžti atgal į temą.
Kaip sako Discovery kanale - zadumajtes
Comment
-
/\ Daug teisybės pasakyta, tik nutylėta, kad per Klaipėdą eksportuoja ne tik rusai, bet ir baltarusiai, kiek mažiau ukrainiečiai. O dar sava pramonė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kelionė į renginį Latvijos geležinkelių muziejuje Rygoje
Šiandien dalyvavau Latvijos geležinkelio muziejuje vykusiame renginyje.
Į Jelgavą atvykau autobusu Šiauliai-Ryga, iš Jelgavos kelionę tęsiau dyzeliniu traukiniu Liepoja-Ryga (šį kartą buvo traukinys "Dinaburga"). Traukinys modernizuotas, DR1A, vagonuose yra 2 televizoriai, kavos jau senokai nebeparduoda. Vietos numeruotos, kiekviename vagone yra po palydovą. Galioja ir mėnesiniai bilietai (kiek supratau ruožui Jelgava-Ryga), tačiau reikia primokėti skirtumą 0,50 LVL už greitį. Kadangi autobusas vėlavo - bilietą teko pirkti pas vagono palydovą (kaina Jelgava-Ryga - 1,85 LVL, priemoka 0,30 LVL http://www.miestai.net/forumas/showt...673#post362673).
Traukinys buvo pustuštis, nemažai keleivių įlipo Jelgavoje. Kelionė trūko apie 40 min, trauknio nekratė. Tarp ruože Jelgavos ir Rygos gretimame kelyje mačiau ilgabėgius (gal po kokis 800 m).
Traukinys Liepoja-Ryga atvykęs į Rygos geležinkelio stotį
Vagono vidus išlipant paskutiniams keleiviams (pirmos nuotraukos galutinis)
Jame buvo prezentuota nauja spaustuvės dažais kvepianti knyga "Geležinkeliai Latvijoje" (autoriai T. Altbergs, K. Augustane, I. Petersone; 20 LVL - po prezentacijos kaina kils), kurioje aprašoma visų geležinkelių linijų, stočių istorija, jų likimai, kada kursavo paskutinis traukinys, kada uždarytos stotys. Knyga bus išversta į anglų kalbą. Joje gausu iliustracijų (nuotraukų, tam tikrų ruožų bilietų pavyzdžiai), įdėti tarpukario laikų, dabartinis bei aprašomų ruožų žemėlapiai geležinkelių žemėlapiai. Ši knyga beveik kelionių vadovas (formatas kiek didesnis nei A4, kietu viršeliu) po Latvijos geležinkelius. Deja, iš daugelio linijų teliko tik istorija ir ši knyga. Joje raisme mums nemažai vertingos informacijos, nes geležinkelio linijos jungė, bet ne skyrė žmones bei valstybes.
Tai jau antras tokio pobūdžio leidinys (apie kitas dvi jau rašiau anksčiau) šiais metais (http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=151). Latviai pasisiūlė parašyti už mus knygas apie mūsų geležinkelių istoriją, techniką, nes jau savo baigia ištirti.
Ima šviesus pavydas kaimynams latviams, kad jie gali pasigirti tokia leidinių gausa.
Knygos viršelis

Vyko vokų su pašto ženklais žymėjimas jubiliejiniu LDZ-90 metų anstpaudu.
Toliau muziejuje vyko šventiniai renginiai. Buvo apdovanoti konkurso "Nuotykių žaidimas" dalyviai - ir užfiksuok 24 kontrolės punktus (tikriausiai stotis). Konkurse dalyvavo 9096 komandos po 4 žmones - iš viso 1500 dalyvių. Ir 20 komandų aplankė 24 kontrolės punktus. Pirmosios vietos nugalėtojai laimėjo kelionę traukinių į Paryžių (http://www.ldz.lv/?object_id=4137).
Kito konkurso dalyviai "Apkeliauk Latviją geležinkeliais" fotografavo geležinkelio stotis. Nuotraukos buvo talpinamos portale www.draugiem.lv (lietuviškas būtų www.frype.lt).
Žaidime "geležinkelio puzle" per portalą www.draugiem.lv dalyvavo 4,5 tūkst. dalyvių.
Vyko ir kitų atrakcijų, kurių nebevardinsiu.
Nepakenktų ir "LG" padaryti panašių atrakcijų savo ištikimiems keleiviams, jaunimui ir visiems kitiems.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.05, 23:37.
Comment
-
Sovijus sako:
Tai va, kad latviai gali pasigirti turintys gerų Latvijos geležinkelių istorijos tyrinėtojų. O pas mus kas? Gerbiamas Liubomiras Žeimantas, kuris baigia savo amželį nugyventi ir kažin, ar jau išleis bent kokią knygą? Tai va, Sovijau, esi jaunas, entuziastingas, tad pirmyn, gali pradėti imtis šio darbo.Ima šviesus pavydas kaimynams latviams, kad jie gali pasigirti tokia leidinių gausa.
Tada ir mes galėsim girtis lietuviškom geležinkelių knygom.
Comment
-
Kartais tenka su juo kalbėt. Šiai jau nerealu, kad išleis dar vieną knygą, nes doc. Liubomiras Žeimantas jau nevaikšto. Kvietėm jį į vieną parodą, žmogus labai norėjo atvykti, bet nebuvo galimybės neįgaliesiems pakilt į 4-ą aukštą...Parašė robertas Rodyti pranešimąGerbiamas Liubomiras Žeimantas, kuris baigia savo amželį nugyventi ir kažin, ar jau išleis bent kokią knygą?
Comment

.jpg)
Comment