Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
uzpernai i juros svente is Radviliskio vaziavom stovedami. pamenu, paskutiniais gyvavimo metais i juros svente naktinukas veze sausakimsus 3(!) vagonus... is Kretingos zmoniu nebeeme. vadyba, matperemat...
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTraukiniais keliaukime į „Jūros šventę“
Dėl riboto vietų skaičiaus kelionės bilietus siūlome įsigyti iš anksto. Keleivinių traukinių tvarkaraščių ieškokite internetiniame tinklalapyje www.litrail.lt.
Klausimas: kodėl LG negali prikabinti papildomų vagonų jei yra vietų trūkumas? O gal tai ir ruošiasi daryti užuot leidus 3-5 vagonų traukinį? Gal šį kartą nebus nuolatinis verkšlenimas - keleivių pervežimas NUOSTOLINGAS.
Komentuoti:
-
Traukiniais keliaukime į „Jūros šventę“
2009 metais liepos 31 – rugpjūčio 2 dienomis Klaipėdoje vyks jubiliejinė Jūros šventė. Visus, norinčius šį renginį pasiekti pigiai, saugiai ir patogiai, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia keliauti traukiniais.
[...]
Dėl riboto vietų skaičiaus kelionės bilietus siūlome įsigyti iš anksto. Keleivinių traukinių tvarkaraščių ieškokite internetiniame tinklalapyje www.litrail.lt.
Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTQ!/
Klausimas: kodėl LG negali prikabinti papildomų vagonų jei yra vietų trūkumas? O gal tai ir ruošiasi daryti užuot leidus 3-5 vagonų traukinį? Gal šį kartą nebus nuolatinis verkšlenimas - keleivių pervežimas NUOSTOLINGAS.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.22, 16:58.
Komentuoti:
-
Jei taip tiksliai, savo laiku iš Darbėnų į Šventają ėjo siaurasis geležinkelis, jo ilgis buvo apie 20 km, vėliau jis buvo pakeistas plačiouoju pagal kitą trasą ,. Platusis preliminariai buvo išardytas ~ 1954 -1956 , nes tada miško planuose jau nežymimas...
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąKo gero panaši logika ir pas LG keleivių pervežimo vadus
Gal indormacija iškabinta Šiaulių ir Vilniaus GS stotyse?
Beje, geležinkelis iš Darbėnų iki Šventosios buvo nutiestas tarp 1939-1940 m. kai vokiečiai atsiėmė Klaipėdą 1939 m. Yra išlikęs sampilas (bent taip kai kurie sako, nemačiau).Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.08, 17:29.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJuk bėgiai iki Palangos nenutiesti.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąBet litrail.lt tvarkaraščių paieškoje Palangos ar "Palangos Autobusu Stotis" tarp stočių išsirinkt negalima
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKadangi tai tas pats Vilnius-Klaipėda maršrutas kelionė turėtų trukti 4:30-5:00 val. Priklausomai per kiek laiko atvažiuoja traukinys į Kretingą per 4:00 ar 4:30 val.
Komentuoti:
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąGaila neparasyta kiek laiko uztruks kelione.
Komentuoti:
-
Čia dar kitas straipsnis:
Ar Lietuvoje išnyks keleivių vežimas geležinkeliais?
Ar gali būti taip, kad XXI amžiuje Lietuvoje išnyks keleivių vežimo geležinkeliais sektorius? Toks scenarijus, kadaise atrodęs nerealus, Lietuvai įžengus į atvirą Europą, virsta realybe. Išties paradoksas, nes apie tai prabilo ir pati valstybės kontroliuojama AB “Lietuvos geležinkeliai”.
Jau ne vieneri metai vežti keleivius geležinkeliu yra nuostolinga. To neslepia nei Susisiekimo ministerija, nei “Lietuvos geležinkelių” vadovybė. Galų gale vežti keleivius Lietuvoje yra nuostolinga iš esmės bet kuriuo transportu, gal tik išskyrus taksi. Vien praėjusiais metais įmonė dėl šios veiklos deklaruoja netekusi per 122 mln. Lt, o šiemet nuostoliai gali siekti apie 180 mln. Lt.
Valstybės biudžete yra numatyta lėšų keleiviams vežti, tačiau jos kone 35 kartus mažesnės už planuojamą nuostolį ir siekia vos 5 mln. Lt. Maža to, „Lietuvos geležinkeliai“ jau stokoja lėšų keleivinių traukinių riedmenų parkui atnaujinti. Dėl sunkios finansinės padėties įmonė grasina apskritai atsisakyti nepelningos keleivių vežimo traukiniais veiklos.
Jei grasinimai išsipildytų ir keleivių vežimas geležinkeliu nutrūktų, tai būtų precedento neturintis įvykis Lietuvoje nuo pat antrojo pasaulinio karo laikų. Tiesa, toks scenarijus įmanomas teoriškai, tačiau praktiškai vargu ar būtų įgyvendintas.
Plačiau: http://www.alfa.lt/straipsnis/102802...09-07-04_16-38
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVisa kelionė iš Vilniaus į Palangą kainuos mažiau nei 50 litų.
Komentuoti:
-
Gera naujiena:
Traukiniu į Palangą - pigiau, patogiau, saugiau
AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kretingos autobusų parku dėl keleivių vežimo paslaugų maršrutu Vilnius – Palanga. [...]
Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTQ!/
Naujojo LG keleivių vežimo direkcijos vadovo iniciatyvos optimistiškai nuteikia.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.03, 13:30.
Komentuoti:
-
Parašė Brutalas Rodyti pranešimąnuotraukos vertos demesio. as turiu klausimeli, vienoje foto matosi 2 konduktoriai, vienas is ju kartais nezaidzia biliardo kiseneje budamas traukiny ir?Bet šiaip tai jie ten dinderį abudu mušė, nelabai turėjo ką veikti. Kam išvis ten dviejų reikėjo.
Eimantas, gal ir trys, galvos dabar nededu, bet keleivių tai tikrai nedaugiau nei parašiau
Komentuoti:
-
Buvo pirmadienis, traukinys iš Klaipėdos - 9.25. Žmonių neperdaugiausia, turbūt apie 25 ant keturių vagonų.
Komentuoti:
-
nuotraukos vertos demesio. as turiu klausimeli, vienoje foto matosi 2 konduktoriai, vienas is ju kartais nezaidzia biliardo kiseneje budamas traukiny ir?
Komentuoti:
-
Užsimaniau pralėkt visais Lietuvos traukinių maršrutaisPrieš kelias dienas įsimetėm dviračius į Klaipėda - Šilutė traukinį ir išvykome į Šilutę su tikslu dviračiais grįžti atgal į Klaipėdą. Buvo pirmadienis, traukinys iš Klaipėdos - 9.25. Žmonių neperdaugiausia, turbūt apie 25 ant keturių vagonų. Iš jų apie 15 bobučių išlipusių soduose. Turbūt dėl jų tas maršrutas ir yra. Tuom ir baigėsi keleivių rotacija. Šilutėje išlipo tik keli.
Šiaip tai kelionė apžiūrėti Šilutę yra gana patogi, nes traukinys po keturių valandų grįžta į Klaipėdą. O ir pats miestas tikrai vertas apžiūrėjimo. Senamiestis toks vokiško stiliaus su visokiais žymiais pastatais. Yra dvaras ir prieplauka. O jei dar išeitų nuvykti 5 km iki Macikų koncentracijos stovyklos būtų išvis super. Žodžiu, maloniai nustebino šis Mažosios Lietuvos miestas. Sakyčiau, tai vienas gražesnių Lietuvos provincijos miestų. Nusileidžia turbūt tik Kėdainiams ir Trakams, nors čia tik mano asmeninė nuomonė. Labai rekomenduoju. Po visko 60 km parmynėm pamariu į Klaipėdą. Kelios nuotraukos:
Priekulės stotis
Kukorai
Šilutės stotis
Šilutė
Minija ties Kintais
Vilhelmo kanalas ties Dreverna
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai ta nuolaida bus taikoma visiems keliaujantiems tais papildomais traukiniais ar tik turintiems Dainų šventės dalyvio pažymėjimą?
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTokia informacija patalpinta LG svetainėje.
Bendrovė bendradarbiaudama su renginio organizatoriais - Lietuvos liaudies kultūros centru - visus šventės dalyvius veš ne tik reguliariais traukiniais, bet skirs ir papildomų bei taikys net 50 proc. nuolaidą kelionės bilietams.
Komentuoti:
Komentuoti: