Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Palyginimui ASG 1 klasės vagonas-restoranas:

    Atvaizdas
    Čia dar nieko Šveicarijoj eiliniame (lygtais) traukinyje teko matyti su baltomis staltiesėmis, ant laisvų staliukų išdėliotais metaliniais įrankiais, taurėmis. Vat tik kažkaip fotografuoti valgančius kažkaip nepatogu buvo (be blico būtų šviesos neužtekę), o ir važiavau tik vieną stotelę vos kelias minutes.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Palyginimui ASG 1 klasės vagonas-restoranas:

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Kažkaip tikėjaus prabangesnio restorano-vagono. O čia toks sovietinę virtuvelę primenantis
    Tokio?
    (atsiprašau, nuotraukos truputį išplaukę)


    Paskutinis taisė alm; 2009.11.16, 20:53.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Kažkaip tikėjaus prabangesnio restorano-vagono. O čia toks sovietinę virtuvelę primenantis

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tarp Kretingos ir Plungės dar yra Kūlupėnai ir Šateikiai.
    Taip, tačiau Klaipėda-Vilnius jose nestoja, todėl tiksliau nurodyti negaliu

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tarp Kretingos ir Plungės dar yra Kūlupėnai ir Šateikiai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė martenas Rodyti pranešimą
    o gal būtų galima kokia nuotrauką restorano pamatyt labai jau knieti išvyst kaip ten jis atrodo!
    Gal ne pati geriausia, kitos kažkur dingo. Už lango — Kretingos-Plungės tarpstotis:

    Komentuoti:


  • martenas
    replied
    o gal būtų galima kokia nuotrauką restorano pamatyt labai jau knieti išvyst kaip ten jis atrodo!

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nejau jie rimtai devejo tas kaukes?
    jeigu jau kazkas sugalvojo tas kaukes uzdet, tai jauciu po keliu dienu greit paplis sita "mada"...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nejau jie rimtai devejo tas kaukes?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien grupė Šiaulių universiteto studentų (24 keleiviai) vyko pasižvalgyti kas naujo Vilniuje. Aišku kelionė vyko traukiniu Klaipėda-Vilnius-Klaipėda. Ta proga aplankėme Valdovų rūmus ir Katedros požemius.
    Kelionė traukiniu nepakartojama. Ryte buvo 5 vagonai, o vakare 10 + vagonas-restoranas. Užildymas pakankamas.
    Keletas akimirkų iš šios puikios kelionės.
    Šiauliai-Vilnius




    į Vilnių atvykome "pasiruošę" gripo pandemijai


    Vilniaus geležinkelio stotyje


    Kupini gerų įspūdžių, puikios nuotaikos grįžome į Šiaulius


    Taigi, geros ir nuotaikingos kelionės tik traukiniu. Ačiū LG už galimybe važiuoti traukiniu.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.14, 16:01.

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    http://www.balsas.lt/naujiena/315291...nimas-keliones

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    planuojama tuneli atidaryti rugsejo 15 diena
    nors bus ir nedabaigtas remontas
    bet pagrindiniai darbai jau padaryti
    vienas is diziausiu darbu liko kontaktinio tinklo tiesimas
    jei viskas bus gerai tai spes nutiesti
    toliau darbai vyks po traukiniais (gelezinkelieciai suprato )ir eismo pertrauku metu

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Smarkiai klysti. Tokie pranešimai buvo daugumoje žiniasklaidos priemonių, o taip pat ir Kauno apskrities viešojo transporto tinklapyje:


    Šaltinis
    Vasarą naudinga daugiau laiko leisti gamtoje (ne prie televizoriaus ar interneto, ne prie laikraščių), tai nenuostabu, kad apie kažką sužinai pavėluotai...
    Kiek laiko beužsitęstų tunelio atidarymas, važiavimas traukiniu per Kauno HES įspūdingiausias vasarą, kai Kauno marių akvatorija būna pilna įvairių tipų laivelių. Spalio mėnesį vaizdas bus jau niūresnis...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau.
    Smarkiai klysti. Tokie pranešimai buvo daugumoje žiniasklaidos priemonių, o taip pat ir Kauno apskrities viešojo transporto tinklapyje:

    Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.

    Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.
    Šaltinis

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Jau tik mėnuo (jei tikrai taip) lieka iki galimybės nuo Kauno hidroelektrinės užtvanmos pro traukinio langą pasigrožėti Kauno mariomis. Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau. Aišku, Rusijos traukiniai per ten važinės. Baltarusijos trauknys Gomelis-Kaliningradas ir Ukrainos Charkovas-Kaliningradas turėtų važinėti per Kauną (bent iki tunelio uždarymo šie traukiniai Kaune stodavo). Kita vertus, iš "kupe" ar "plackartinio" vagono "kaliūzės" vaizdeliai į Kauno marias ir kitoje pusėje gražiai matomą miestrą Kauną jau ne tokie efektingi kaip iš DR1A vagono. Toks traukinys per Kauno hidroelektrinę dar važinėja maršrutu Vilnius-Šeštokai (sustodamas Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje).

    Nuo rugsėjo vidurio turėtų pasidaryti populiarūs pasivažinėjimai iš Kauno stoties pasidairyti į renovuotą Kauno tunelį. Iki kur? Vieni traukiniai gal stos dabartinėje laikinojoje Kauno stotyje Kaunas1 (apie tai pranašauta buvo), kiti stoja Amaliuose, dar kitiems pirmas sustojimas Palemone...
    Tamsta vakar praleidote pranešimą, kuriame nurodoma, kad tunelis bus atidarytas spalio 15 d.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tunelio atidarymas netaip toli...

    Jau tik mėnuo (jei tikrai taip) lieka iki galimybės nuo Kauno hidroelektrinės užtvanmos pro traukinio langą pasigrožėti Kauno mariomis. Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau. Aišku, Rusijos traukiniai per ten važinės. Baltarusijos trauknys Gomelis-Kaliningradas ir Ukrainos Charkovas-Kaliningradas turėtų važinėti per Kauną (bent iki tunelio uždarymo šie traukiniai Kaune stodavo). Kita vertus, iš "kupe" ar "plackartinio" vagono "kaliūzės" vaizdeliai į Kauno marias ir kitoje pusėje gražiai matomą miestrą Kauną jau ne tokie efektingi kaip iš DR1A vagono. Toks traukinys per Kauno hidroelektrinę dar važinėja maršrutu Vilnius-Šeštokai (sustodamas Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje).

    Nuo rugsėjo vidurio turėtų pasidaryti populiarūs pasivažinėjimai iš Kauno stoties pasidairyti į renovuotą Kauno tunelį. Iki kur? Vieni traukiniai gal stos dabartinėje laikinojoje Kauno stotyje Kaunas1 (apie tai pranašauta buvo), kiti stoja Amaliuose, dar kitiems pirmas sustojimas Palemone...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Pagal mane dabar dviračius visais traukiniais galima vežti.

    Nors tiesą sakant pats seniai to nedariau - automobiliu į pajūrį iš Kauno dvigubai greičiau, o į kokius Druskininkus ar Birštoną traukiniu visai nenuvažiuosi. Gal reiktų imt ir pasidomėt kaip ten su dviračių takais Ignalinoj
    As neretai i kaima vaziuoju dviraciais traukiniais (20km nuo Sestoku). Kiek vaziavau Vilnius-Kaunas (1) ir po to Kaunas-Sestokai, net ir "medinuke" dyzeliuke jokiu problemu, na nebent tai, jog kaina vezimo dviracio beveik kaip naujo bilieto, kas yra visiskas absurdas vasaros laiku... Traukiniu i Ignalina neretai daug turistu vezasi sia transporto priemone, tuo labiau Klaipedos kryptimi. Tad tikrai nebijok ir neabejok - dvirati po ranka ir traukiniu i sauniausias Lietuvos (o gal ir ne tik) vietas

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Pagal mane dabar dviračius visais traukiniais galima vežti.

    Nors tiesą sakant pats seniai to nedariau - automobiliu į pajūrį iš Kauno dvigubai greičiau, o į kokius Druskininkus ar Birštoną traukiniu visai nenuvažiuosi. Gal reiktų imt ir pasidomėt kaip ten su dviračių takais Ignalinoj

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Kilo čia toks klausimas (gal į jį jau buvo atsakyta, bet manau, kad padėtis keičiasi, tai gal nušviesit apie dabartinę padėtį): kokios yra keliavimo traukiniais galimybės vežantis dviratį? Yra 2 mintelės: 1) nukakti iš Kauno į Ignalinos rajoną (Palūšė/Meironys ir apylinkės) maršrutu KUN-VNO + VNO-Ignalina; 2) Kaunas -- pajūris maršrutu KUN -- Kaišiadorys + Kaišiadorys -- Kretinga. Ar įmanoma šiais maršrutais persigabenti dviratį? Ar reikia tarpinėse stotelėse pirkti atskirus bilietus, o gal jau galima pradinėje stotelėje pirkti bilietą iki galutinio taško (Kaunas - Ignalina, Kaunas - Kretinga)?

    Komentuoti:

Working...
X