Čia dar nieko Šveicarijoj eiliniame (lygtais) traukinyje teko matyti su baltomis staltiesėmis, ant laisvų staliukų išdėliotais metaliniais įrankiais, taurėmis. Vat tik kažkaip fotografuoti valgančius kažkaip nepatogu buvo (be blico būtų šviesos neužtekę), o ir važiavau tik vieną stotelę vos kelias minutes.
Šiandien grupė Šiaulių universiteto studentų (24 keleiviai) vyko pasižvalgyti kas naujo Vilniuje. Aišku kelionė vyko traukiniu Klaipėda-Vilnius-Klaipėda. Ta proga aplankėme Valdovų rūmus ir Katedros požemius.
Kelionė traukiniu nepakartojama. Ryte buvo 5 vagonai, o vakare 10 + vagonas-restoranas. Užildymas pakankamas.
Keletas akimirkų iš šios puikios kelionės. Šiauliai-Vilnius
į Vilnių atvykome "pasiruošę" gripo pandemijai
Vilniaus geležinkelio stotyje
Kupini gerų įspūdžių, puikios nuotaikos grįžome į Šiaulius
Taigi, geros ir nuotaikingos kelionės tik traukiniu. Ačiū LG už galimybe važiuoti traukiniu.
planuojama tuneli atidaryti rugsejo 15 diena
nors bus ir nedabaigtas remontas
bet pagrindiniai darbai jau padaryti
vienas is diziausiu darbu liko kontaktinio tinklo tiesimas
jei viskas bus gerai tai spes nutiesti
toliau darbai vyks po traukiniais (gelezinkelieciai suprato )ir eismo pertrauku metu
Vasarą naudinga daugiau laiko leisti gamtoje (ne prie televizoriaus ar interneto, ne prie laikraščių), tai nenuostabu, kad apie kažką sužinai pavėluotai...
Kiek laiko beužsitęstų tunelio atidarymas, važiavimas traukiniu per Kauno HES įspūdingiausias vasarą, kai Kauno marių akvatorija būna pilna įvairių tipų laivelių. Spalio mėnesį vaizdas bus jau niūresnis...
Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau.
Smarkiai klysti. Tokie pranešimai buvo daugumoje žiniasklaidos priemonių, o taip pat ir Kauno apskrities viešojo transporto tinklapyje:
Finišuoja Kaune esančio tunelio atnaujinimo darbai. Raudonomis plytomis jau pasipuošė šio tunelio angų portalai, atkūrus jų istorinį vaizdą prieš 150 metų, kai tunelis buvo pastatytas.
Geležinkelio tunelį galutinai suremontuoti numatoma iki spalio 15 dienos.
Jau tik mėnuo (jei tikrai taip) lieka iki galimybės nuo Kauno hidroelektrinės užtvanmos pro traukinio langą pasigrožėti Kauno mariomis. Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau. Aišku, Rusijos traukiniai per ten važinės. Baltarusijos trauknys Gomelis-Kaliningradas ir Ukrainos Charkovas-Kaliningradas turėtų važinėti per Kauną (bent iki tunelio uždarymo šie traukiniai Kaune stodavo). Kita vertus, iš "kupe" ar "plackartinio" vagono "kaliūzės" vaizdeliai į Kauno marias ir kitoje pusėje gražiai matomą miestrą Kauną jau ne tokie efektingi kaip iš DR1A vagono. Toks traukinys per Kauno hidroelektrinę dar važinėja maršrutu Vilnius-Šeštokai (sustodamas Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje).
Nuo rugsėjo vidurio turėtų pasidaryti populiarūs pasivažinėjimai iš Kauno stoties pasidairyti į renovuotą Kauno tunelį. Iki kur? Vieni traukiniai gal stos dabartinėje laikinojoje Kauno stotyje Kaunas1 (apie tai pranašauta buvo), kiti stoja Amaliuose, dar kitiems pirmas sustojimas Palemone...
Tamsta vakar praleidote pranešimą, kuriame nurodoma, kad tunelis bus atidarytas spalio 15 d.
Jau tik mėnuo (jei tikrai taip) lieka iki galimybės nuo Kauno hidroelektrinės užtvanmos pro traukinio langą pasigrožėti Kauno mariomis. Kiek žinau, tunelio renovacija turėtų pasibaigti rugsėjo 15 d., apie pratęsimą tolesniam laikui pranešimų neradau. Aišku, Rusijos traukiniai per ten važinės. Baltarusijos trauknys Gomelis-Kaliningradas ir Ukrainos Charkovas-Kaliningradas turėtų važinėti per Kauną (bent iki tunelio uždarymo šie traukiniai Kaune stodavo). Kita vertus, iš "kupe" ar "plackartinio" vagono "kaliūzės" vaizdeliai į Kauno marias ir kitoje pusėje gražiai matomą miestrą Kauną jau ne tokie efektingi kaip iš DR1A vagono. Toks traukinys per Kauno hidroelektrinę dar važinėja maršrutu Vilnius-Šeštokai (sustodamas Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje).
Nuo rugsėjo vidurio turėtų pasidaryti populiarūs pasivažinėjimai iš Kauno stoties pasidairyti į renovuotą Kauno tunelį. Iki kur? Vieni traukiniai gal stos dabartinėje laikinojoje Kauno stotyje Kaunas1 (apie tai pranašauta buvo), kiti stoja Amaliuose, dar kitiems pirmas sustojimas Palemone...
Pagal mane dabar dviračius visais traukiniais galima vežti.
Nors tiesą sakant pats seniai to nedariau - automobiliu į pajūrį iš Kauno dvigubai greičiau, o į kokius Druskininkus ar Birštoną traukiniu visai nenuvažiuosi. Gal reiktų imt ir pasidomėt kaip ten su dviračių takais Ignalinoj
As neretai i kaima vaziuoju dviraciais traukiniais (20km nuo Sestoku). Kiek vaziavau Vilnius-Kaunas (1) ir po to Kaunas-Sestokai, net ir "medinuke" dyzeliuke jokiu problemu, na nebent tai, jog kaina vezimo dviracio beveik kaip naujo bilieto, kas yra visiskas absurdas vasaros laiku... Traukiniu i Ignalina neretai daug turistu vezasi sia transporto priemone, tuo labiau Klaipedos kryptimi. Tad tikrai nebijok ir neabejok - dvirati po ranka ir traukiniu i sauniausias Lietuvos (o gal ir ne tik) vietas
Pagal mane dabar dviračius visais traukiniais galima vežti.
Nors tiesą sakant pats seniai to nedariau - automobiliu į pajūrį iš Kauno dvigubai greičiau, o į kokius Druskininkus ar Birštoną traukiniu visai nenuvažiuosi. Gal reiktų imt ir pasidomėt kaip ten su dviračių takais Ignalinoj
Kilo čia toks klausimas (gal į jį jau buvo atsakyta, bet manau, kad padėtis keičiasi, tai gal nušviesit apie dabartinę padėtį): kokios yra keliavimo traukiniais galimybės vežantis dviratį? Yra 2 mintelės: 1) nukakti iš Kauno į Ignalinos rajoną (Palūšė/Meironys ir apylinkės) maršrutu KUN-VNO + VNO-Ignalina; 2) Kaunas -- pajūris maršrutu KUN -- Kaišiadorys + Kaišiadorys -- Kretinga. Ar įmanoma šiais maršrutais persigabenti dviratį? Ar reikia tarpinėse stotelėse pirkti atskirus bilietus, o gal jau galima pradinėje stotelėje pirkti bilietą iki galutinio taško (Kaunas - Ignalina, Kaunas - Kretinga)?
Komentuoti: