Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ziurek i Lietuvos realijas.
    Na pažiūrėkim. Interneto skvarba Lietuvoje yra nemažesnė nei 50%. T.y. pusė Lietuvos gyventojų vienaip, ar kitaip naudojasi internetu. Jeigu jau pensininkai išmoko naudotis Hanzanetu, tai ir bilietą kaip nors mokės nusipirkti.

    Jei kalbėti apie jaunimą - tai ten interneto naudotojų dalis išvis lipa virš 80%. Ir kas įdomiausia - jaunimo auditorijoje skirtumo tarp miesto ir kaimo vietovių pagal skvarbą praktiškai nėra.

    Šiais laikais neigti interneto kaip bielietų pardavimo kanalo svarbą gali tik visiški stagnatoriai ir atsilikeliai. Koncertų, kino, lėktuvų, autobusų ir keltų bilietus internetu nusipirkti gali, o štai traukinio - ne. Nu negali būti, kad visi aplinkui durni, o vieni LG štai gudresni už visus.

    Dažnai tenka palėkti darbo reikalais Šiauliuosna ir Telšiuosna - tikrai susitaikyčiau su mintimi, kad pačiuose miestuose reiks važinėti taksu ir nevažiuočiau savo mašina, jei "Pajūris", ar "Baltija" turėtų:
    1. Normaliai veikiantį belaidį internetą, nes omni connect'as miškuose neveikia. Gali būti ir už papildomą kainą - susimoki SMS, arba pirkdamas bilietą. Tai reikštų, kad 6 valandas (ten atgal) aš galiu važiuodamas dirbti, o tai yra didžiulis privalumas prieš auto.
    2. Bilietų pardavimą internetu. Šiais metais teko dukart važiuoti iki Šiaulių traukiniu - abu kartus tai buvo regis sesijos pabaiga ir studentų eilės prie bilietų stoty vilnijo kaip sovietmečiu prie dešros. Nusipirkęs internetu - galėčiau dar ramiai kavos atsigert, ar žurnaliuką kokį nusipirkt, o dabar teko grumdytis ir lakstyt, kad spėčiau.
    3. Normalią I klasę. Kadaise buvo, dabar jau dingo. Tikrai ir toliau mokėčiau tuos papildomus 10-15 Lt, už truputį daugiau komforto, privatumo ir svarbiausią - tylos.

    Tai tiek. Nieko nepamanomo atrodytų.
    Paskutinis taisė vytauc; 2008.09.06, 22:28.
    Kaip po dykumą blaškiausi

    Comment


      #22
      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Vat pavažinėtum tu privatizuotais traukiniais Anglijoj.
      ...
      Iškart praeitų noras kurti konkurenciją...
      Vazinejau, uztai ir atsirado noras kurti konkurencija...

      Tikrai manai, kad būtų geriau kad pvz. šitą maršrutą į oro uostą imtų aptarnauti Arriva? Aš tai nemanau.
      As nekalbu apie konkretu marsruta, o apie aplamai gelezinkelius Lietuvoje... beja o ka tau Arriva?
      Paskutinis taisė x21; 2008.09.07, 10:28.

      Comment


        #23
        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Ne. Reikia pradeti nuo gelezinkeliu demonopolizacijos...
        xexe. įdomu kaip tu įsivaizuoji demonopolizaciją keleivių pervežime? privatininkas be valstybės dotacijų (nu gerai, su tokiom juokingom dotacijom) neis. o gal siūlai prikurti keletą valstybinių vežėjų, kad jie tarpusavyje konkuruotu?

        Parašė vytauc Rodyti pranešimą


        1. Normaliai veikiantį belaidį internetą, nes omni connect'as miškuose neveikia. Gali būti ir už papildomą kainą - susimoki SMS, arba pirkdamas bilietą. Tai reikštų, kad 6 valandas (ten atgal) aš galiu važiuodamas dirbti, o tai yra didžiulis privalumas prieš auto.
        sutinku, kad traukinio viduje pastatyti wireless stotelę yra kapeikos, tačiau kyla klausimas, o kur toliau tas ryšys nueis? omni ar bite, kaip sakei miškuose neina. laidais traukinio neprijungsi. belieka statyti stulpus ryšiui. tačiau kiek tai kainuos? .
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          #24
          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          xexe. įdomu kaip tu įsivaizuoji demonopolizaciją keleivių pervežime? privatininkas be valstybės dotacijų (nu gerai, su tokiom juokingom dotacijom) neis. o gal siūlai prikurti keletą valstybinių vežėjų, kad jie tarpusavyje konkuruotu?
          Automobilinis, oro, vandens transportai yra privatininku rankuose... o gelezinkeliai Lietuvoje negali... ar ne nonsence?

          sutinku, kad traukinio viduje pastatyti wireless stotelę yra kapeikos, tačiau kyla klausimas, o kur toliau tas ryšys nueis?
          Koks tau skirtumas kur toliau tas ryšys nueina? Kad ir kibirais tegul nesa tau tavo signala... svarbu kad kompas gaudytu Wi-Fi.

          Kazkodel estai Lietuvoje ir Latvijoje sugebejo ta padaryti savo expresse, o lietuviai nu ne kaip nesugeba:
          Paskutinis taisė x21; 2008.09.07, 11:58.

          Comment


            #25
            Jeigu LG bus privatizuoti - Lietuvos valstybės nebeliks...

            Comment


              #26
              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Jeigu LG bus privatizuoti - Lietuvos valstybės nebeliks...
              Tai kad LG su Lietuva nieko bendro neturi... jie dar Tarybu Sajungoje gyvena...
              ... o be to as sakiau tik apie traukiniu, o ne keliu privatizavima...

              Comment


                #27
                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                Automobilinis, oro, vandens transportai yra privatininku rankuose... o gelezinkeliai Lietuvoje negali... ar ne nonsence?
                valio imk paskolą, pirk traukinį ir pirmyn. kelias pagal įstatymus atviras. netgi pridėsiu, kad jei dabar užsiimsi tai vežti galesi pradėti nuo 2010 m birželio, nes į 2009 metų tvarkaraštį jau pavėlavai

                kaip manai, kodėl Lietuvoje visi nori vežti krovinius, ir niekas nenori vežti keleivių?

                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                Koks tau skirtumas kur toliau tas ryšys nueina? Kad ir kibirais tegul nesa tau tavo signala... svarbu kad kompas gaudytu Wi-Fi.

                Kazkodel estai sugebejo ta padaryti savo expresse, o lietuviai nu ne kaip nesugeba:
                o ką tu darysi su tuo pagautu Wi-Fi jei interneto vistiek nebus?

                o tamsta naudojosi internetu tame estiškame expresse? tikrai nenustebsiu, kad tas wi-fi yra tik Estijos teritorijoje, ar dar siauriau tik miestuose, tačiau estams tai netrukdo sakyti jog yra wi-fi.
                p.s. turiu patirties su vienu viešbučiu, kuris skelbiasi turintis wi-fi, o realybėje paaiškėjo, kad vienoje pusėje galima pagauti gretimo prabangaus viešbučio wi-fi ir juo naudotis
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  #28
                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                  valio imk paskolą, pirk traukinį ir pirmyn. kelias pagal įstatymus atviras. netgi pridėsiu, kad jei dabar užsiimsi tai vežti galesi pradėti nuo 2010 m birželio, nes į 2009 metų tvarkaraštį jau pavėlavai
                  Gerai, tuoj pradesiu vezti, tik pasakyk man kokie yra mokesciai? Kiek man teks moketi uz keliu ekploatacija, srautu valdyma, keleiviu aptarnavima, saugumo uztikrinima... nes nezinau kokio dydzio paskola imti...

                  kaip manai, kodėl Lietuvoje visi nori vežti krovinius, ir niekas nenori vežti keleivių?
                  Tai kodel tie visi neveza kroviniu... o vien nori vezti?

                  o tamsta naudojosi internetu tame estiškame expresse? tikrai nenustebsiu, kad tas wi-fi yra tik Estijos teritorijoje
                  Naudojau, puikiai veikia ir Lietuvoje ir Latvijoje...

                  Comment


                    #29
                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Ne. Reikia pradeti nuo gelezinkeliu demonopolizacijos...
                    Privatizacija (ir privatus monopolininkas) - dar blogiau nei valstybinis.

                    Konkurencija nera panaceja nuo visu problemu. Ryskiausias pavyzdys Lietuvoje ir ne tik - maisto produktu kokybes prastejimas. Juk visi gamintojai privatus, o kokybe tik prasteja ir prasteja. Kainos dideja.


                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                    Na pažiūrėkim. Interneto skvarba Lietuvoje yra nemažesnė nei 50%. T.y. pusė Lietuvos gyventojų vienaip, ar kitaip naudojasi internetu. Jeigu jau pensininkai išmoko naudotis Hanzanetu, tai ir bilietą kaip nors mokės nusipirkti.

                    Jei kalbėti apie jaunimą - tai ten interneto naudotojų dalis išvis lipa virš 80%. Ir kas įdomiausia - jaunimo auditorijoje skirtumo tarp miesto ir kaimo vietovių pagal skvarbą praktiškai nėra.

                    Šiais laikais neigti interneto kaip bielietų pardavimo kanalo svarbą gali tik visiški stagnatoriai ir atsilikeliai. Koncertų, kino, lėktuvų, autobusų ir keltų bilietus internetu nusipirkti gali, o štai traukinio - ne. Nu negali būti, kad visi aplinkui durni, o vieni LG štai gudresni už visus.

                    Dažnai tenka palėkti darbo reikalais Šiauliuosna ir Telšiuosna - tikrai susitaikyčiau su mintimi, kad pačiuose miestuose reiks važinėti taksu ir nevažiuočiau savo mašina, jei "Pajūris", ar "Baltija" turėtų:
                    1. Normaliai veikiantį belaidį internetą, nes omni connect'as miškuose neveikia. Gali būti ir už papildomą kainą - susimoki SMS, arba pirkdamas bilietą. Tai reikštų, kad 6 valandas (ten atgal) aš galiu važiuodamas dirbti, o tai yra didžiulis privalumas prieš auto.
                    2. Bilietų pardavimą internetu. Šiais metais teko dukart važiuoti iki Šiaulių traukiniu - abu kartus tai buvo regis sesijos pabaiga ir studentų eilės prie bilietų stoty vilnijo kaip sovietmečiu prie dešros. Nusipirkęs internetu - galėčiau dar ramiai kavos atsigert, ar žurnaliuką kokį nusipirkt, o dabar teko grumdytis ir lakstyt, kad spėčiau.
                    3. Normalią I klasę. Kadaise buvo, dabar jau dingo. Tikrai ir toliau mokėčiau tuos papildomus 10-15 Lt, už truputį daugiau komforto, privatumo ir svarbiausią - tylos.

                    Tai tiek. Nieko nepamanomo atrodytų.

                    Nu tik nereikia pasaku, kad tu nevaziuoji traukiniu vien del to, kad bilieto negali internetu nusipirkti...
                    Priezastys tikrai ne tame.


                    Tie visi skaiciukai su interneto skvarba, su pensininkais, mokanciais naudotis (o ar turinciais kompiuteti namie) kompiuteriais yra tik pompastika. Jie ne visai atitinka realijas ir neaisku, kaip skaiciuojami. Tai susije su valstybes siekiu tik parodyti, kaip Lietuvoje kuriama "ziniu" visuomene...
                    Dej jaunimo - as sutinku. Taciau jie nera pagrindiniai LG keleiviai. Ir nemanu, kad jaunimas pradetu daugiau vazineti traukiniais vien del bilietu platinimo internetu. LG ivaizdi savo turi keisti bendrai, placiu frontu, o bilietu platinimas butu tik nedidele viso to dalis. Ir tikrai ne pirmaeile.

                    Kas nuolat (kasdien ar darbo dienomis) vazineja gelezinkeliais (konkreciu marsrutu), perka menesinius bilietus. Aisku, kasose. Bet tame problemos nematau.
                    Kas retai vazineja traukiniu, gali nusipirkti ir kasoje.

                    As is viso neizvelgiu siuo metu jokiu problemu, susijusiu su traukiniu bilietu platinimu. Internetas - keliu ateinanciu metu dalykas.



                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Vazinejau, uztai ir atsirado noras kurti konkurencija...
                    Nelygint Lietuvos ir Vokietijos ar Anglijos. Anglijoje veikiancios privacios gelezinkeliu kompanijos yra didesnes nei visi Lietuvos gelezinkeliai. Gelezinkeliuose pasireiskia masto ekonomija. Ir 2 ar 4 traukinius turinti bendrove nepajegtu vykdyti veiklos.

                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                    xexe. įdomu kaip tu įsivaizuoji demonopolizaciją keleivių pervežime? privatininkas be valstybės dotacijų (nu gerai, su tokiom juokingom dotacijom) neis. o gal siūlai prikurti keletą valstybinių vežėjų, kad jie tarpusavyje konkuruotu?
                    Tegul jis bent pasidomi, kiek kainuoja keleivinis traukinys. Net nenaujas. Ir kas galetu i tokia veikla (kuri yra nuostolinga daugeliu atveju net ir Vakaruose) investuoti?



                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Automobilinis, oro, vandens transportai yra privatininku rankuose... o gelezinkeliai Lietuvoje negali... ar ne nonsence?


                    Automobilinis transportas - autobusai turima omeny. Jis yra 2/3 ar net ir daugiau savivaldybiu rankose Lietuvos mastu imant. Privatus vezejai sudaro palyginti nedidele rinkos dali kai kuriuose rajonuose. O kai kuriuose rajonuose ju is viso nera.
                    Vakaruose irgi daug vezeju autobusais yra valstybiniai.


                    Bene didziausia pervezimu vandens transportu sudaro keltai.
                    Visa kita - turistiniai, o ne reguliarus pervezimai.
                    Is reguliariu pervezimu bene didziausia dali sudaro keleiviu pervezimas keltais i Neringa. O jie yra valstybiniai.

                    Na, oro transportas privatizuotas, bent Lietuvoje. Taciau atskrenda ir valstybiniu uzsienio kompaniju lektuvai - LOT, Aeroflot... Oro transportas isskirtinai i uzsieni skirtas. Nezinau, kiek keleiviu pervezama Vilnius - Palanga reisu, bet tai mizeris.

                    O gelezinkeliu transportas ir Vakaru Europoje vis dar yra valstybes rankose daugumoje saliu. Jei ir veikia privacios kompanijos ,tai jos uzima nedidele dali rinkos. Issimtis - Anglija, kur viskas suprivatizuota deimtaji XX a. desimtmeti. Bet ir pacioje Anglijoje pripazistama, kad tai neigiamai atsiliepe visam gelezinkeliu transportui.
                    Todel privataus kapitalo atejimas i gelezinkeli kol kas nieko gero nedave net ir Vakaruose.
                    Paskutinis taisė Al1; 2008.09.07, 12:35.

                    Comment


                      #30
                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      Gerai, tuoj pradesiu vezti, tik pasakyk man kokie yra mokesciai? Kiek man teks moketi uz keliu ekploatacija, srautu valdyma, keleiviu aptarnavima, saugumo uztikrinima... nes nezinau kokio dydzio paskola imti...


                      Tai kodel tie visi neveza kroviniu... o vien nori vezti?

                      Kai paskaiciuosi savo islaidas ir pajamas ir keleiviu vezimo, tau atsoks noras tokia veikla uzsiimti.

                      O kroviniu neveza, nes yra tik norintys, o ne galintys tai daryti.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kai paskaiciuosi savo islaidas ir pajamas ir keleiviu vezimo, tau atsoks noras tokia veikla uzsiimti.
                        Manai tik tu moki skaiciuoti pinigus...?

                        O kroviniu neveza, nes yra tik norintys, o ne galintys tai daryti.
                        Nonsence.

                        Comment


                          #32
                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Gerai, tuoj pradesiu vezti, tik pasakyk man kokie yra mokesciai? Kiek man teks moketi uz keliu ekploatacija, srautu valdyma, keleiviu aptarnavima, saugumo uztikrinima... nes nezinau kokio dydzio paskola imti...
                          LG tinklapyje yra paskelbti tinklo nuostatai, ten yra viskas parašyta, ką tu turi atikti (11 punktas), kiek reikia mokėti (58 punktas) ir ką reikia daryti jei nori pradėti vežti (IV skyrius). sėkmės

                          p.s. pamiršai traukinio kaina
                          susiskaičiuosi duok įdomumo dėlei skaičiukus: kiek reikia investuoti, ir kokia turi būti bilieto kaina (už km), kad investicijos atsipirktu per 5 metus, per 10 metų, per 20 metų.

                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Tai kodel tie visi neveza kroviniu... o vien nori vezti?
                          matai visi nori ant ateiti ant gatavo - t.y.pigiai privatizuoti esamas struktūras ir toliau sėkmingai jomis naudotis. savų kurti nenori, nes tai išeina į didelį pinigą.

                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Naudojau, puikiai veikia ir Lietuvoje ir Latvijoje...
                          valio tau pasisekė, tačiau tas stabilus ryšys ne estų nuopelnas, o tiesiog GSM kompanijų, kurios pirmiausia ryšių aprūpino potencialiai mokiausias vietas . estų nuopelnas tik tame, jos nupirko už porą šimtų litų autobusui wi-fi stotelę ir sudarė sutartis su visų kertamų šalių operatoriais. kas jei būtum įdėmiai perskaitęs vytauc pranešimą didelės naudos neduotu, nes jo daug kur paprasčiausiai nebūtų
                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                          Comment


                            #33
                            Parašė aesde Rodyti pranešimą
                            ...valio tau pasisekė, tačiau tas stabilus ryšys ne estų nuopelnas
                            Estu nupelnas pateikti man neestiska interneta, lietuviai gi pateikti savo interneta nenori... ar ne paradoksas?

                            estų nuopelnas tik tame, jos nupirko už porą šimtų litų autobusui wi-fi stotelę ir sudarė sutartis su visų kertamų šalių operatoriais.
                            Tu tikrai zinai uz kiek estai kokios aparaturos prisipirke, ar siaip rasai kad teksto daugiau butu...?

                            kas jei būtum įdėmiai perskaitęs vytauc pranešimą didelės naudos neduotu, nes jo daug kur paprasčiausiai nebūtų
                            Nustok rasyti nesamones, jei niekada nenaudojai, is kur tau zinoti... as naudojau/naudoju visur Lietuvoje ir visur yra internetas... taip pat vaziuojant traukiniu, ar masina...

                            Comment


                              #34
                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              Manai tik tu moki skaiciuoti pinigus...?


                              Nonsence.
                              Kas nori vezti, tas tegul ir skaiciuoja. O as galiu is anksto pasakyti, kad atsoks noras, nes niekada neatsipirks investicijos.
                              Bent paziurek, kiek LG praso uz parduodamus senus lokomotyvus. Manai, keleivinis traukinys pigesnis?


                              Kodel nonsensas? Jei galetu, tai ir veztu. Istatymai to nedraudzia. Todel yra tik norinciu ir kalbanciu, bet ne realiai tuo uzsiimanciu. Kol kas nei viena kompanija Lietuvoje (be LG) neturi magistraliniu silumveziu, o tik manevrinius, kuriuos naudoja tik savo reikmems. Ir tik "Gargzdu gelezinkelis" teikia paslaugas kitiems, taciau tik manevriniu darbu, nes visi ju turimi silumveziai yra manevriniai TGM4.

                              Comment


                                #35
                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Estu nupelnas pateikti man neestiska interneta, lietuviai gi pateikti savo interneta nenori... ar ne paradoksas?
                                nelabai suprantu šito argumento? o aš ką ne taip parašiau? taip estai perparduoda (kaina įkalkuliuota į bilietą) kitų tiekėjų (nes abejoju, kad naudoja roumingą) internetą.

                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Tu tikrai zinai uz kiek estai kokios aparaturos prisipirke, ar siaip rasai kad teksto daugiau butu...?
                                na gal estai milijonieriai ir įsigijo milijonus kainuojančią įrangą, aš tiesiog sprendžiau pagal analogą, t.y. esu pats sau įsirengęs tokią stotelę ir dar keletui draugų įrengęs. viskas veikia kuo puikiausiai 200 m. spinduliu aplink stotelę . šiaip pats internetas yra laidinis. tačiau esmės tai nekeičiai.

                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Nustok rasyti nesamones, jei niekada nenaudojai, is kur tau zinoti... as naudojau/naudoju visur Lietuvoje ir visur yra internetas... taip pat vaziuojant traukiniu, ar masina...
                                aš taip pat važinėju daug ir žinau kur yra ryšys, o kur jo nėra. o nesamones daugiau pats rašinėjat. aš šneku apie technines galimybes, o tamsta man bando įrodyti, kad viskas įmanoma. taip įmanoma yra viskas, tačiau kartais tos galimybės kainuoja daugiau nei jų atnešama nauda.

                                p.s vilniaus - Kauno traukinys nesiskaito, nes jis važiuoja per palyginti tankiai apgyvendintas vietoves ir tai yra keletą vietų kur ryšio nėra.

                                p.p.s. kad nenukrypti labai nuo temos tai pastaba, kad važiuojant į oro uostą tamsta nespės kompo išsitraukti kai reikės išlipti.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  #36
                                  /\ Tie kas nori - iesko priemones, kas nenori - priezastis...

                                  Comment


                                    #37
                                    Butent, Anglijoje tokia John aprasyta sistema puikiai veikia. Taip, nemokamas bilietu pristatymas pastu gal ir nebutu optimaliausias resurusu vartojimas, bet pirkimas... Kai kurie is cia diskutuojanciu atrodo yra taip iprate prie puikaus sovietinio aptarnavimo kasose, kad negali isivaziduot, kad imanoma ir kitaip... Nereik ziuret i naujoves vien tik kaip i keleiviu pritraukima, galima ziuret ir kaip i ivaizdio gerinima, ir kaip i sanaudu mazinima...
                                    Didziausi keleiviu srautai LG turetu but miestuose, o juose internetu bijau kad naudojasi kiekvienas jaunesnis nei kokiu 40 metu ir gan didele dalis ir vyresniu. Niekas nekalba kad bobutes Kalnenuose pradetu ar nepradetu pirkti bilietus ir traukiniai pradetu stoti juose, bet miesto gyventojam tai neturetu buti problema. Vilnius, Kaunas, Klaipeda, Siauliai, vien tokios rinkos uztektu. O dabar as asmeniskai pirkciau bilieta autobusui internete, nei traukiniui kasose. Jau nekalbant apie tarptautinius marsrutus.
                                    Toks jausmas, kad visi aplinkui durnesni, tik ne LG. Daug ivairos veiklos kompaniju perkelia paslaugu platinima, atsiskaitymus arciau zmoniu-nuo bilietu i renginius, iki mokejimo uz telefona maximoje.
                                    Aisku, internetas vienas is saves, nieko esminio neispres. Bet kas trukdo idiegt bilietu automatus? Vien tai sutaupytu tukstancius, nes nebereiktu daug darbuotoju, patalpu ir pan, ir itariu atsipirktu per kokius metus, jei ne greiciau. Gal kas matet Milano centrineje stotyje grazu vaizda-viena stoties sale ir vien automatai, kokiu 40 turbut, kasu-3. Apie stociu, srautu skirtumus, tikiuos, kalbeti neverta...

                                    Be to, internetinis platinimas pagaliau leistu naudoti normalu marketinga pritraukt keleiviu. Vien nauji traukiniai nieko nepakeis, keleiviu savaime nepadauges, kazkaip dauguma nieko nezino apie LG ir kokia traukiniai dabar vazineja... Didele dalis besirenkanciu automobilius ar autobusus vis dar prisimena medinius suolus...
                                    Kodel visoje Europoje vyksta ivairios akcijos bilietu platinimo, pvz. bilietai po 1 svara/eura, bet negali buti bilietu po 1 Lt? Ir nereik kalbet apie nuostolius LG....

                                    Comment


                                      #38
                                      Del automatu. Sovietmeciu jie buvo Vilniuje. Turbut buvo ir Kaune. Priemiestiniu bilietus parduodavo. Stoteles buvo suskirstytos zonomis, reikejo sumetus kapeikas nuspasuti atitinkamos zonos numeri is ant automato buvusios lenteles su stoteliu pavadinimais ir zonos numeriu. Tais laikasi bilietuose nieko nerasydavo apier marsruta, net ir kasose priktais. Bilietas galiodavo berods viena valanda iki traukinio isvykimo.
                                      Tiesa, bilietai parduodami automatuos kainavo berods 2 kapeikom brangiau nei kasoje.

                                      Dar buvo paskutiniais sovietmecio metais ivesta komposteriu ir taloneliu sistema. Veike Vilniaus mazge. Reikedavo nusipirkti traukiniu talonelius, o ju buvo kekliu nominalu, ir atitinkama ju kieki (pagal bilieto kaina) pazymeti komposteriu, kurie budavo ne traukiniuose, o perone, stotyje. Visos sios sitemos buvo naudojamos tam kad sumazintu eiles prie kasu.



                                      Bilietu pardavimas internetu reikalauja investiciju. Ir ne menku. Siuo metu bilietai parduodami primityviu budu - programuojamu kasos aparatu. O duomenys apie bilietus po to isimami is juostu. Kasininkes pildo zurnalus.
                                      Tik bilietai i greituosius (Vilnius-Klaipeda) bei tarptautinius traukinius parduodami naudojant tarybine sistema "Ekspress -2". Ji siuo metu yra atnaujinta pritaikant siuolaikinius kompiuterius ir grafini vartotojo apvalkala. Taciau ji veikia tik stambiausiose stotyse, taip pat pasienio stotyse - Kenoje ir Kybartuose. Sestokuose, deja, jei neklystu, neveikia.
                                      Berods Kaune po remonto bilietai parduodami naudojant kompiuterine sistema, bet veikiancia tekstiniame rezime.

                                      Taip kad investuoti i modernia bilietu platinimo sistema sociu kasose pirmiausiai reiketu.
                                      Tik tuomet butu galima galvoti apie bilietu pardavima internetu. Tiksliau, reiketu viska is karto padaryti.

                                      Kas del automatu - jie reikalingi tik stambiausiose stotyse. Ten, kur siuo metu neveikia kasos (o kasu siemt pavasari buvo nemazai uzdaryta) ju is viso nereikia. Nes jei visiskai neveikia kasa, tai dazniausiai neveikia ir keleiviu laukimo sale. Lauke statyti automata - ismesti pinigus veltui. Mazesnese stotelese lauke automatus vandalai sugadintu labai greitai.
                                      Cia jau musu visuomenes kulturos reikalas.
                                      Nebent Vilniuje, Kaune, Klaipedoje ar Siauliuose pirmajame perone lauke butu galima juos irengti. Na dar Oro uosto stoteleje.
                                      Siaip automatas yra pakankamai brangus irenginys, kuris kainuoja su iengimu kelis simtus tukstanciu litu. Net ir didziosiose stotyse irengiant po kelis automatus, o keliose mazesnese - po viena, tai kainuotu ne viena milijona.
                                      Daugiausiai kasu veikia Vilniuje - vienu metu kartais veikia iki 10 kasu. Kaune gi veikia 1 arba 2 kasos. Baigus tunelio remonta gal veiks piko metu iki 4.
                                      Siauliuose - 2 kasos + informacijoje berods galima nusipirkti bilieta. Klaipedoje veikia dvi kasos. Klaipedoje is tiesu problematiska, nes ir kasu per mazai (eiles pries traukiniu i Vilniu isvykima) ir dar tos kvailos durys bei uzejimas po viena. Nesuprantu, kas per mudakai sugalvojo taip atitverti kasas?
                                      Visose kitose stotyse Lietuvoje veikia po viena kasa. Arba is viso nera kasos ir net laukiamoji sale uzdaryta. Taip kad automatu idiegimas leistu sutaupyti daugiausiai Vilniuje. Kaune, Klaipedoje ir Siauliuose - po viena, gal dvi darbo vientas tektu pamazinti. Gi ten, kur veikia po viena kasa, ji ir toliau butu reikalinga, nes ne visada automatai veikia, ne visada zmones turi monetu. Seni zmones nemoka naudotis automatais, kaip isspresti lengvatiniu bilietu pardavima automatu ir pazymejimo patikra??? Pensininku ir invalidu pazymejimai - laminuotos korteles. Taip pat galioja pensininku pazymejimai, kurie isduoti nepriklausomybes pradzioje - knygute kietais virseliais. Ir niekas nesiruosia ju keisti.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2008.09.07, 18:07.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė justass Rodyti pranešimą
                                        Didele dalis besirenkanciu automobilius ar autobusus vis dar prisimena medinius suolus...
                                        Tai iš esmės nuo mediniu suolų nedaug pažengta. Bilietų pardavimas internetu ir bilietų automatai yra tik mažytė dalelė viso to, kuom geležinkeliai atsilieka nuo XXI amžiaus ir elementarių kitur siulomų patogumų.
                                        Pirmiausia bent jau man kliūna, kad modernizuojant-atnaujinant vagonus/traukinius neįrengiamas toks elementarus daiktas kaip oro kondicionierius. Praktiškai betkokiam autobuse važinėjančiame tarp didžiųjų miestu toks dalykas savaime suprantamas. Kiti dalykai tai jau ne karta minėtas interneto nebuvimas, nors tai tikrai nėra labai sudėtingai pasiūloma paslauga; kavos aparatai ir pan. Tarp kitko pasigendu laikiklių dviračiams, nors traukiniai važinėja pustusčiai, bet jiems vietos vistiek neatsiranda.

                                        Comment


                                          #40
                                          Interneto traukiniuose neverta diegti, nes jis visur neveiks? Juokaujat turbūt su tokiais teiginiais. Vienas dalykas yra kelių cm dydžio omni connect kortelė, kitas imtuvai/siųstuvai dedami į traukinius ir autobusus, kurie gali būt didesni, todėl turėti normalią anteną ir tą internetą pagauti bet kur, nes padengimas nėra toks jau ir prastas Lietuvoj.

                                          Taip pat su bilietų platinimu internetu. Labai daug kainuoja? Kodėl tada kino teatrai ir kitos įstaigos laisvai gali tą daryti, o LG, kurie ir taip išleidžia didžiausias sumas negali to įpirkti. Skamba juokingai. Ir LG turėtų pardavinėti dieninius bilietus reisams, kad jei pavėluoji į vieną traukinį, gali įsėst į bet kurį kitą, kuris ten pat veža.

                                          Manau dėl šių dviejų dalykų visi keleiviai neperšoks iš autobusų į traukinius, tačiau dalis tikrai pereis. Pvz jei per tą patį laiką iš Vilniaus į Kauną galiu nuvažiuoti autobusu ir traukiniu, kaina panaši, bet traukinio bilietą galiu nusipirkt iš namų ir kelionės metu ne tik žiopsot pro langą, o naudotis internetu, tikrai rinkčiausi traukinį. Manau taip manau ir ne aš vienas.
                                          Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X