Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Collapse
X
-
Nuolatinio bilieto kainą pirmiausia reikia lygint ne su automobiliu (jeigu kelionė VT, ir dar gi su nuolatiniu bilietu, brangesnė negu automobiliu - tai yra pravalas ir epic fail), o su atitinkamo vienkartinio bilieto kaina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
Beje, netgi lyginant su kelione automobiliu (pagal tavo paskaičiavimus), traukiniu pigiau gaunasi tik važiuojant 1 keleiviui. Jeigu automobiliu važiuoti dviese - tai automobiliu pigiau.
Mano manymu, LG nieko neprarastų, jeigu nuolatinius bilietus pardavinėtų ne konkrečiam maršrutui, o visai Lietuvai. Nes tų maršrutų realiai tik pusantro - tikimybė, kad nuolatinis važinėtojas maršrutu Vilnius - Kaunas dar važinės ir kitu reisu (daugiau negu atsitiktinai vieną kartą) labai nedidelė.
Tikrai neverta. LG yra pelno siekianti įmonė (nors ir valstybinė), o ne sodros filialas. Todėl LG turi pareigą (prie savivininką) dirbti efektyviai.Bilietų pardavimas internetu reikalingas, bet virkauti, kad bus atleistos kasininkės neverta. Internetu bilietus pirktų nedidelė dalis keleivių.
Internetinio pardavimo pagrindinę prasmę matau ne kelių kasininkių atleidime (jos turbūt nedaug uždirba), o jo suteikiamose galimybėse efektyviau dirbt. Nors tikimybė, kad LG tomis galimybėmis pasinaudos, nelabai didelė.Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.11.30, 09:38.
Comment
-
Bravo ! Puikus pasiūlymas kaip LG suderinti traukinių į oro uosto grafikus, kad jis spėtų kasdien paskui kiekvieną vėluojantį atskristi/išskristi lėtuvą, darbuotojus, pasitinkančiuosius, išvysktančius iš stoties kitus traukinius, autobusus, troleibusus, ir t.t. Beto kam to reikia? Užtektų suderinti grafiką konkrečiai MAN.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBravo ! Puiki koncentruota LG požiūrio į klientų poreikius parodija.
Comment
-
Patikslinau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
Mėnesinis bilietas Vilnius - Kaunas, darbo dienomis 430 lt, visomis dienomis - 440 lt.
Comment
-
Skaičiuojame toliau. Keliaudamas tarp Vilniaus ir Kauno tik VT (traukinys, miesto autobusai ar troleibusai), lyginant su asmeniniu automobiliu, kiekvieną darbo dieną papildomai sugaištama ne mažiau kaip 2 valandas (lėčiau važiuoja, dažnai stoja stotyse ir stotelėse), per kurias keleivis nei pailsi, nei užsidirba. Minimalus valandinis įkainis — ~4,6Lt (iki mokesčių). Jeigu mėnesyje vidutiniškai yra 22 darbo dienos, keleivis per mėnesį praranda dar apie 200Lt. Taip kad iš tos 'ekonomijos' ne kažin kas ir belieka.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Greitasis traukinys atvažiuoja per beveik valandą, jeigu žmogui reikia iš centro į centrą, tai su automobiliu gaunasi beveik dvigubai ilgiau, neskaitant, jei ryte/vakare į kokį kamštį papuoloma. Taip pat kuro sąnaudas reiktų skaičiuoti su važiavimu mieste, kur jos didesnės. Taip, kad gaunam per mėnesį kurui net su ekonomišku dyzeliu reiktų mažiausiai 1300 Lt.Parašė Wycka Rodyti pranešimąSkaičiuojame toliau. Keliaudamas tarp Vilniaus ir Kauno tik VT (traukinys, miesto autobusai ar troleibusai), lyginant su asmeniniu automobiliu, kiekvieną darbo dieną papildomai sugaištama ne mažiau kaip 2 valandas (lėčiau važiuoja, dažnai stoja stotyse ir stotelėse), per kurias keleivis nei pailsi, nei užsidirba. Minimalus valandinis įkainis — ~4,6Lt (iki mokesčių). Jeigu mėnesyje vidutiniškai yra 22 darbo dienos, keleivis per mėnesį praranda dar apie 200Lt. Taip kad iš tos 'ekonomijos' ne kažin kas ir belieka.
Comment
-
Itin retais atvejais reikia iš centro į centrą. O kas, jeigu reikia iš Vilniaus-Santariškių į Kauną-Šilainius?Parašė Lettered Rodyti pranešimąGreitasis traukinys atvažiuoja per beveik valandą, jeigu žmogui reikia iš centro į centrą, tai su automobiliu gaunasi beveik dvigubai ilgiau, neskaitant, jei ryte/vakare į kokį kamštį papuoloma. Taip pat kuro sąnaudas reiktų skaičiuoti su važiavimu mieste, kur jos didesnės. Taip, kad gaunam per mėnesį kurui net su ekonomišku dyzeliu reiktų mažiausiai 1300 Lt.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na tada greičiau aišku būtų automobiliu, bet traukiniu ir VT vis tiek gerokai pigiau. Aišku, kai kam tie sutaupyti 500 Lt nieko nereiškia.Parašė Wycka Rodyti pranešimąItin retais atvejais reikia iš centro į centrą. O kas, jeigu reikia iš Vilniaus-Santariškių į Kauną-Šilainius?
Comment
-
Turbūt kad taip. Paprastai (bent jau mano nuomone) ne savo gimtajame mieste, o apie 100 km nutolusiame mieste dirba pasiturintys žmonės, kuriems automobilis nėra jokia prabanga, juoba naudota mašina dabar kainuoja ne ką brangiau nei geresnis televizorius. Jei žmogus gauna vidutinį ar žemesnį atlyginimą, tai jam ir viešajam transportui išleidžiami 500 Lt/mėn. bus dideli pinigai.Parašė Lettered
Na tada greičiau aišku būtų automobiliu, bet traukiniu ir VT vis tiek gerokai pigiau. Aišku, kai kam tie sutaupyti 500 Lt nieko nereiškia.
Comment
-
Čia ne piniguose esmė, o patogume. Laikas principe tas pats, bet ne kiekvienas nori baranką įsikibęs dvi valandas sėdėt ir žiūrėt į priekį. Traukinyje gali atsipalaiduot (pvz. pamiegot extra valandą), veikt ką nori (tame tarpe ir dirbti), atsistot pasivaikščiot, užkast, nueit į tualetą, whatever. Be to veža iš centro į centrą, kur dauguma žmonių dirba. Aišku tiems kur reikia miesto pakraščiais bastytis tai turbūt su automobiliu greičiau. Bet patogumo atžvilgiu tai laimi traukinys.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTurbūt kad taip. Paprastai (bent jau mano nuomone) ne savo gimtajame mieste, o apie 100 km nutolusiame mieste dirba pasiturintys žmonės, kuriems automobilis nėra jokia prabanga, juoba naudota mašina dabar kainuoja ne ką brangiau nei geresnis televizorius. Jei žmogus gauna vidutinį ar žemesnį atlyginimą, tai jam ir viešajam transportui išleidžiami 500 Lt/mėn. bus dideli pinigai.
Comment
-
Manau, techniškai tas turėtų būti išsprendžiama. Sunkioji dalis - susitarimas tarp dviejų biurokratijų (LG ir savivaldybės) dėl pinigų pasidalinimo.Parašė Kootvela Rodyti pranešimąGrįžtant prie e-bilieto idėjos, kaip realiai galėtų (kada nors) būti viešojo transporto e-bilieto kortelės pritaikymas traukinių bilietui? Nusipirkti galima būtų internetu arba specialiame bilietų automate stotyje, taip pat tam tikruose taškuose mieste (ar turizmo informacijos centruose?).
Comment
-
Šiais laikais galima padaryti taip, kad visur užtektų asmens tapatybės kortelės, ką jau kalbėti apie biurakratines problemas tarp VT rūšių bilieto nesuderinamumo...Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąManau, techniškai tas turėtų būti išsprendžiama. Sunkioji dalis - susitarimas tarp dviejų biurokratijų (LG ir savivaldybės) dėl pinigų pasidalinimo.
Comment
-
Pratesiant geležinkelių nuolatinio bilieto temą, kiek jis turėtų kainuoti, kad pirktumėte?
Manyčiau logiška, kad nuolatinis bilietas skatina keliauti dažniau, todėl LG turėtų pasitempti greityje, mažinant trukmę tarp persėdimų arba organizuojant autobusą, kuriame galiotų LG bilietas, turėtų gausinti maršrutų įvairovę. Ar čia jau "drambliuko svajonės" ir mūsų šalelės perkamoji galia tokia niekinga, kad tokiai idėja nebus lemta išsipildyti?
Comment
-
Pritariu. O be to, būtų gerai, jeigu, važiuojant traukiniu miesto ribose, galiotų miesto viešojo transporto terminuotas bilietas. T.y. Su dabartiniu bilietu, kuris dabar galioja tik autobusuose ir troleibusuose, būtų galima traukiniu važiuoti, tarkim, iš Oro uosto į Naująją Vilnią.Parašė KootvelaGrįžtant prie e-bilieto idėjos, kaip realiai galėtų (kada nors) būti viešojo transporto e-bilieto kortelės pritaikymas traukinių bilietui? Nusipirkti galima būtų internetu arba specialiame bilietų automate stotyje, taip pat tam tikruose taškuose mieste (ar turizmo informacijos centruose?).
Comment

Comment