Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip Tu tą įsivaizduoji traukinių grafikus suderinti su lėktuvų? Vilniaus oro uoste per dieną ne tik TAVO vienintelis lėtuvas nesileidžia, nekalbant apie tai, kad dažniausiai skrydžiai vėluoja ir minučių tikslumu suderinti beveik neįmanoma. Skųstis šiuo atveju turint sveiko proto galima nebent tuom, kad apskritai per retai traukinys važiuoja. Suderinamumas su tarpmiestiniais traukiniais tas pats, juk ne tik į Kauną žmonės važiuoja, plius traukinys nevažinėja kas keliolika min. Žodžiu nori, kad nuvežtų nuo durų iki durų - tam puikiai tinka taxi
    Bravo ! Puiki koncentruota LG požiūrio į klientų poreikius parodija.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
      Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
      Nuolatinio bilieto kainą pirmiausia reikia lygint ne su automobiliu (jeigu kelionė VT, ir dar gi su nuolatiniu bilietu, brangesnė negu automobiliu - tai yra pravalas ir epic fail), o su atitinkamo vienkartinio bilieto kaina.

      Beje, netgi lyginant su kelione automobiliu (pagal tavo paskaičiavimus), traukiniu pigiau gaunasi tik važiuojant 1 keleiviui. Jeigu automobiliu važiuoti dviese - tai automobiliu pigiau.

      Mano manymu, LG nieko neprarastų, jeigu nuolatinius bilietus pardavinėtų ne konkrečiam maršrutui, o visai Lietuvai. Nes tų maršrutų realiai tik pusantro - tikimybė, kad nuolatinis važinėtojas maršrutu Vilnius - Kaunas dar važinės ir kitu reisu (daugiau negu atsitiktinai vieną kartą) labai nedidelė.

      Bilietų pardavimas internetu reikalingas, bet virkauti, kad bus atleistos kasininkės neverta. Internetu bilietus pirktų nedidelė dalis keleivių.
      Tikrai neverta. LG yra pelno siekianti įmonė (nors ir valstybinė), o ne sodros filialas. Todėl LG turi pareigą (prie savivininką) dirbti efektyviai.

      Internetinio pardavimo pagrindinę prasmę matau ne kelių kasininkių atleidime (jos turbūt nedaug uždirba), o jo suteikiamose galimybėse efektyviau dirbt. Nors tikimybė, kad LG tomis galimybėmis pasinaudos, nelabai didelė.
      Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.11.30, 08:38.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Bravo ! Puiki koncentruota LG požiūrio į klientų poreikius parodija.
        Bravo ! Puikus pasiūlymas kaip LG suderinti traukinių į oro uosto grafikus, kad jis spėtų kasdien paskui kiekvieną vėluojantį atskristi/išskristi lėtuvą, darbuotojus, pasitinkančiuosius, išvysktančius iš stoties kitus traukinius, autobusus, troleibusus, ir t.t. Beto kam to reikia? Užtektų suderinti grafiką konkrečiai MAN.
        Flickr

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
          Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
          Patikslinau.
          Mėnesinis bilietas Vilnius - Kaunas, darbo dienomis 430 lt, visomis dienomis - 440 lt.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O dabar palygink, kiek pigiausiai išeitų važiuoti su automobiliu. Vilnius-Kaunas labai ekonomišku automobiliu 10 litrų į abi puses. Jei po 4,5 Lt/l, tai viena kelionė 45 Lt. Mėnesyje vidutiniškai 22 darbo dienos. Tai per mėnesį gaunasi 990 Lt. Tūkstantis. Neskaitant automobilio remonto, sąnaudinių medžiagų , draudimo ir t.t. O ir važinėjant kasdien per kelis metus bus sudrožtas naujausias automobilis.
            Žinoma, įvertinus tai, kad jei reikia tiek Vilniuje, tiek ir Kaune važiuoti VT, mėnesiniai kainuotų dar beveik 200 Lt per mėnesį. Taip kad gaunasi 300 Lt ekonomija.
            Skaičiuojame toliau. Keliaudamas tarp Vilniaus ir Kauno tik VT (traukinys, miesto autobusai ar troleibusai), lyginant su asmeniniu automobiliu, kiekvieną darbo dieną papildomai sugaištama ne mažiau kaip 2 valandas (lėčiau važiuoja, dažnai stoja stotyse ir stotelėse), per kurias keleivis nei pailsi, nei užsidirba. Minimalus valandinis įkainis — ~4,6Lt (iki mokesčių). Jeigu mėnesyje vidutiniškai yra 22 darbo dienos, keleivis per mėnesį praranda dar apie 200Lt. Taip kad iš tos 'ekonomijos' ne kažin kas ir belieka.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Jeigu žmogus dirba Kaune, gyvena Vilniuje (ar atvirkščiai), važinėja ir perka bilietus, vadinasi tam skirtos lėšos jam nėra tiek svarbios. Arba alga gera. Arba šiaip džiaugiasi darbą turėdamas.
              N N N

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Skaičiuojame toliau. Keliaudamas tarp Vilniaus ir Kauno tik VT (traukinys, miesto autobusai ar troleibusai), lyginant su asmeniniu automobiliu, kiekvieną darbo dieną papildomai sugaištama ne mažiau kaip 2 valandas (lėčiau važiuoja, dažnai stoja stotyse ir stotelėse), per kurias keleivis nei pailsi, nei užsidirba. Minimalus valandinis įkainis — ~4,6Lt (iki mokesčių). Jeigu mėnesyje vidutiniškai yra 22 darbo dienos, keleivis per mėnesį praranda dar apie 200Lt. Taip kad iš tos 'ekonomijos' ne kažin kas ir belieka.
                Greitasis traukinys atvažiuoja per beveik valandą, jeigu žmogui reikia iš centro į centrą, tai su automobiliu gaunasi beveik dvigubai ilgiau, neskaitant, jei ryte/vakare į kokį kamštį papuoloma. Taip pat kuro sąnaudas reiktų skaičiuoti su važiavimu mieste, kur jos didesnės. Taip, kad gaunam per mėnesį kurui net su ekonomišku dyzeliu reiktų mažiausiai 1300 Lt.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Greitasis traukinys atvažiuoja per beveik valandą, jeigu žmogui reikia iš centro į centrą, tai su automobiliu gaunasi beveik dvigubai ilgiau, neskaitant, jei ryte/vakare į kokį kamštį papuoloma. Taip pat kuro sąnaudas reiktų skaičiuoti su važiavimu mieste, kur jos didesnės. Taip, kad gaunam per mėnesį kurui net su ekonomišku dyzeliu reiktų mažiausiai 1300 Lt.
                  Itin retais atvejais reikia iš centro į centrą. O kas, jeigu reikia iš Vilniaus-Santariškių į Kauną-Šilainius?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Itin retais atvejais reikia iš centro į centrą. O kas, jeigu reikia iš Vilniaus-Santariškių į Kauną-Šilainius?
                    Na tada greičiau aišku būtų automobiliu, bet traukiniu ir VT vis tiek gerokai pigiau. Aišku, kai kam tie sutaupyti 500 Lt nieko nereiškia.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered

                      Na tada greičiau aišku būtų automobiliu, bet traukiniu ir VT vis tiek gerokai pigiau. Aišku, kai kam tie sutaupyti 500 Lt nieko nereiškia.
                      Turbūt kad taip. Paprastai (bent jau mano nuomone) ne savo gimtajame mieste, o apie 100 km nutolusiame mieste dirba pasiturintys žmonės, kuriems automobilis nėra jokia prabanga, juoba naudota mašina dabar kainuoja ne ką brangiau nei geresnis televizorius. Jei žmogus gauna vidutinį ar žemesnį atlyginimą, tai jam ir viešajam transportui išleidžiami 500 Lt/mėn. bus dideli pinigai.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Turbūt kad taip. Paprastai (bent jau mano nuomone) ne savo gimtajame mieste, o apie 100 km nutolusiame mieste dirba pasiturintys žmonės, kuriems automobilis nėra jokia prabanga, juoba naudota mašina dabar kainuoja ne ką brangiau nei geresnis televizorius. Jei žmogus gauna vidutinį ar žemesnį atlyginimą, tai jam ir viešajam transportui išleidžiami 500 Lt/mėn. bus dideli pinigai.
                        Čia ne piniguose esmė, o patogume. Laikas principe tas pats, bet ne kiekvienas nori baranką įsikibęs dvi valandas sėdėt ir žiūrėt į priekį. Traukinyje gali atsipalaiduot (pvz. pamiegot extra valandą), veikt ką nori (tame tarpe ir dirbti), atsistot pasivaikščiot, užkast, nueit į tualetą, whatever. Be to veža iš centro į centrą, kur dauguma žmonių dirba. Aišku tiems kur reikia miesto pakraščiais bastytis tai turbūt su automobiliu greičiau. Bet patogumo atžvilgiu tai laimi traukinys.

                        Comment


                          Grįžtant prie e-bilieto idėjos, kaip realiai galėtų (kada nors) būti viešojo transporto e-bilieto kortelės pritaikymas traukinių bilietui? Nusipirkti galima būtų internetu arba specialiame bilietų automate stotyje, taip pat tam tikruose taškuose mieste (ar turizmo informacijos centruose?).

                          Comment


                            Kada nors galėtų būti. Bet kol kas...

                            Comment


                              Parašė Kootvela Rodyti pranešimą
                              Grįžtant prie e-bilieto idėjos, kaip realiai galėtų (kada nors) būti viešojo transporto e-bilieto kortelės pritaikymas traukinių bilietui? Nusipirkti galima būtų internetu arba specialiame bilietų automate stotyje, taip pat tam tikruose taškuose mieste (ar turizmo informacijos centruose?).
                              Manau, techniškai tas turėtų būti išsprendžiama. Sunkioji dalis - susitarimas tarp dviejų biurokratijų (LG ir savivaldybės) dėl pinigų pasidalinimo.

                              Comment


                                Techniškai tai tikrai išsprendžiama. Mačiau net Taline tokį variantą padaryta.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Manau, techniškai tas turėtų būti išsprendžiama. Sunkioji dalis - susitarimas tarp dviejų biurokratijų (LG ir savivaldybės) dėl pinigų pasidalinimo.
                                  Šiais laikais galima padaryti taip, kad visur užtektų asmens tapatybės kortelės, ką jau kalbėti apie biurakratines problemas tarp VT rūšių bilieto nesuderinamumo...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Pratesiant geležinkelių nuolatinio bilieto temą, kiek jis turėtų kainuoti, kad pirktumėte?

                                    Manyčiau logiška, kad nuolatinis bilietas skatina keliauti dažniau, todėl LG turėtų pasitempti greityje, mažinant trukmę tarp persėdimų arba organizuojant autobusą, kuriame galiotų LG bilietas, turėtų gausinti maršrutų įvairovę. Ar čia jau "drambliuko svajonės" ir mūsų šalelės perkamoji galia tokia niekinga, kad tokiai idėja nebus lemta išsipildyti?

                                    Comment


                                      Parašė Kootvela
                                      Grįžtant prie e-bilieto idėjos, kaip realiai galėtų (kada nors) būti viešojo transporto e-bilieto kortelės pritaikymas traukinių bilietui? Nusipirkti galima būtų internetu arba specialiame bilietų automate stotyje, taip pat tam tikruose taškuose mieste (ar turizmo informacijos centruose?).
                                      Pritariu. O be to, būtų gerai, jeigu, važiuojant traukiniu miesto ribose, galiotų miesto viešojo transporto terminuotas bilietas. T.y. Su dabartiniu bilietu, kuris dabar galioja tik autobusuose ir troleibusuose, būtų galima traukiniu važiuoti, tarkim, iš Oro uosto į Naująją Vilnią.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Taip, tada traukinys pataptų kažkiek ir miesto viešuoju transportu. Čia visai kaip Europoje būtų

                                        Comment


                                          Visgi žiūrint kaip Vilniuje diegiamas e-bilietas, rankos nusvyra, galva irgi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X