Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    beja geležinkeliečiai iš esmės teisūs - pervaža jie nesinaudoja, ji jiems nereikalinga. tuo tikrai turėtų rūpintis savivaldybė ar autokelininkai, (..)
    Kaip tai "nesinaudoja" - pervažos juk kerta bėgius, ir tiesiogiai įtakoja geležinkelio eismą. Kalbėti apie "greitąjį traukinį", o nei žodžio neparašyti apie vieno lygio pervažų panaikinimo galimybes - nelogiška.

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Kaip tai "nesinaudoja" - pervažos juk kerta bėgius, ir tiesiogiai įtakoja geležinkelio eismą. Kalbėti apie "greitąjį traukinį", o nei žodžio neparašyti apie vieno lygio pervažų panaikinimo galimybes - nelogiška.
      Bet pirmenybė pervažoje visada traukiniui. Nebent yra koks nors nurodymas, kad pervaža negali būti uždaryta ilgiau, nei tarkim 20 min. arba greičio važiuojant per pervažą apribojimai. Tokiu atveju tu teisus.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        Bet pirmenybė pervažoje visada traukiniui. Nebent yra koks nors nurodymas, kad pervaža negali būti uždaryta ilgiau, nei tarkim 20 min. arba greičio važiuojant per pervažą apribojimai. Tokiu atveju tu teisus.
        Geležinkelių subforume buvo rašyta, kad greitis vieno lygio pervažose ribojamas iki 100km/h, taigi tai įtakoja tik greituosius keleivinius traukinius. Nors praktiškai ir krovininiai dažnai sulėtina greitį stotyse ir pervažose
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Geležinkelių subforume buvo rašyta, kad greitis vieno lygio pervažose ribojamas iki 100km/h, taigi tai įtakoja tik greituosius keleivinius traukinius. Nors praktiškai ir krovininiai dažnai sulėtina greitį stotyse ir pervažose
          Greičio ribojimas pervažose, matyt, yra sąlygotas nedrausmingų vairuotojų elgesio ir nelaimių statistikos. Kiek pastebėjau, Olandijoj ties pervažom greitis stabilus.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Ka reiskia stabilus? Koks traukinio greitis? Pas mus irgi traukinys pries pervaza greicio neletina, jei vaziuoja, pavyzdziui, 60 km/h.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Kaip tai "nesinaudoja" - pervažos juk kerta bėgius, ir tiesiogiai įtakoja geležinkelio eismą. Kalbėti apie "greitąjį traukinį", o nei žodžio neparašyti apie vieno lygio pervažų panaikinimo galimybes - nelogiška.
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Geležinkelių subforume buvo rašyta, kad greitis vieno lygio pervažose ribojamas iki 100km/h, taigi tai įtakoja tik greituosius keleivinius traukinius. Nors praktiškai ir krovininiai dažnai sulėtina greitį stotyse ir pervažose
              nu ir kas kad kerta, traukinių eismui tai jokios įtakos nedaro (na nebent kokį asilą ar vištą sumaitoja).

              ir beje jokių greičių apribojimo traukiniams pervažose nėra. nuo traukinių greičio priklauso tik privalomos saugos įrangos kiekis
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ka reiskia stabilus? Koks traukinio greitis? Pas mus irgi traukinys pries pervaza greicio neletina, jei vaziuoja, pavyzdziui, 60 km/h.
                Kiek buvo žiūrėta su GPS, tai 120-140. Kartais greitis būna mažesnis, bet tai priklauso nuo eismo linijose padėties, nes kaip pastebėjau dažnai vis ten zbitkos kokios įvyksta ir per pusę šalies bastytis turi.
                Greitųjų traukinių linija atskira eina, tai ten jokio sąlyčio su kitu rūšių transportu nėra. Greitis Olandijoj iki 300, klausiau Thalys mašinisto, kai Amsterdame sustojo.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Ar seniai šitas jau http://www.litrail.lt?

                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Reportažas apie problematišką Lentvario geležinkelio pervažą iš laidos "Žurnalisto tyrimas"

                    Milijardai keliams ir geležinkeliams, tačiau ši industrija tarnauja kroviniui, o ne žmogui. Tuo dar kartą įsitikino Lentvario gyventojai, kurių namus jau antrą šimtmetį drebina traukiniai. Vis greitesni ir didesni. Rekonstravus geležinkelio ruožą tarp Vilniaus ir Kauno, ketinama juo paleisti traukinius, lekiančius 160 kilometrų per valandą greičiu. Milijardinės vertės investiciniame projekte numatytos saugios perėjos per geležinkelį gyvūnams – net pelėms ir varlėms, o žmonėms – nesuprojektuota. Nors kitos tokios progos – milijardo iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo daugiau nebus. Kaip gyvena žmonės, tapę geležinkelio įkaitais, namuose, kur neįmanoma užmigti, o vibracijos pasekmes patiria net vaikai, apie tai Rūtos Sinkevičienės parengtas siužetas.
                    Nuoroda į video
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Gegužės mėnesį dėl kelio darbų beveik kiekvieną dieną kitoks tvarkaraštis. Tai atskiri traukiniai nevažiuoja, tai važiuoja pakeistu tvarkaraščiu...
                      Prieš kiekvieną kelionę traukiniu tarp Kauno ir Vilniaus tikslinga pasiskambinti informacijos tarnybai ir pasiklausti, ar išrinktasis traukinys tikrai bus.
                      Žinoma, ir www.litrail.lt viskas nurodyta.

                      Comment


                        Pajudėjo reikalai dėl Lentvario pervažos
                        2010-05-18

                        Susisiekimo ministro 2010 m. gegužės 12 d. įsakymu Nr. 3-312 sudaryta darbo grupė 2 –jų lygių sankryžos per geležinkelį Lentvaryje įrengimo klausimams spręsti. Darbo grupės pirmininkas – susisiekimo viceministras Arūnas Štaras. Darbo grupėje dalyvauja seimo narys Jaroslav Narkevič, Trakų rajono savivaldybės administracijai atstovauja administracijos direktorius Rimantas Kulys, Lentvario seniūnijos seniūnas Jonas Kietavičius ir Architektūros skyriaus vyriausiasis specialistas Jonas Kriaučiūnas.

                        Šių metų gegužės 18 d. Susisiekimo ministerijoje įvyko pirmasis darbo grupės posėdis. Nutarta šiais metais atlikti galimybių studiją dėl dviejų lygių sankryžos per geležinkelį įrengimo.

                        Sekantį darbo grupės posėdį numatoma surengti šių metų birželio 1 dieną.

                        Jonas Kriaučiūnas, savivaldybės administracijos architektūros skyriaus specialistas
                        http://www.trakai.lt/index.php?2404438732

                        Comment


                          2010-05-24 „Žalgirio“ aistruoliams – specialus traukinys iš Vilniaus

                          Matydami milžinišką Kauno „Žalgirio“ ekipos aistruolių susidomėjimą lemiamomis septintosiomis Lietuvos krepšinio lygos (LKL) finalo serijos rungtynėmis su Vilniaus „Lietuvos rytu“, prie krepšinio šventės nusprendė prisidėti ir „Lietuvos geležinkeliai“. Kauniečiai po rungtynių į Kauną galės grįžti specialiu traukiniu.

                          Šiuo metu didžiajame LKL finale – pusiausvyra 3:3. Tad būtent šį vakarą paaiškės naujasis LKL čempionas. „Lietuvos geležinkeliai“ visiems krepšinio gerbėjams dovanoja specialų traukinį iš Vilniaus į Kauną, kuris iš sostinės geležinkelio stoties laikinosios sostinės link pajudės lygiai 23.00 val. Kelionės trukmė – 1.11 val.

                          Bilieto kaina – nuo 15 iki 17 litų. Bilietus rekomenduojama įsigyti iš anksto.

                          „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia „Žalgirio“ aistruolius į Vilnių vykti ir reguliariais reisais. Išsamesnė informacija ir tvarkaraščiai kelionei iš Kauno į Vilnių – oficialiame „Lietuvos geležinkelių“ tinklalapyje www.litrail.lt.

                          Informacija: www.zalgiris.lt

                          Comment


                            Parašė statyba Rodyti pranešimą
                            2010-05-24 „Žalgirio“ aistruoliams – specialus traukinys iš Vilniaus
                            Pavyzdys, kaip turėtų būti daroma. Bent jau kryptis teisinga.

                            Comment


                              Gal kas fiksuos, kaip tai atrodys ?

                              Comment


                                Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                                Gal kas fiksuos, kaip tai atrodys ?
                                manau neatrdys niekaip. 300-400 isvaziavo su autobusais, ,kita dalis masinomis Jei traukiniu vaziuos iki 50 zmoniu bus labai gerai. O be to tokius dalykus skelbti reikia pries duagiau laiko.
                                KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                                Comment


                                  Sunku įsivaizduot 3000 sirgalių su savo automobiliais, kurie promogaut važiuoja, priprognozuot visko galima. Įdomu, kaip ištikro bus.

                                  Comment


                                    Jei teisingai supratau, nuo gegužės 30 d. (naujo tvarkaraščio įsigaliojimo dienos) pastoviai važinės trys dviaukščiai elektriniai traukiniai.
                                    Antai " 2 klasė" parašyta prie išvykimo iš Vilniaus laikų 5:05; 6:20 ir 7:20 h, tai traukinių reikia tikrai trijų. Kitas 2 klasės reisas išv. 10:20h, juo važiuoti gali į Vilnių grįžęs iš antro reiso (grįžęs iš anksčiausio reiso bus grąžinamas į Naująją Vilnią).
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.25, 21:13.

                                    Comment


                                      Taip tai teisingai supratai. Kiek būdavau Kauno GS tai daug paprastų elektrinių ER9M pakeitė dviaukščiai.





                                      GS-geležinkelio stotis

                                      Comment


                                        Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                        Taip tai teisingai supratai. Kiek būdavau Kauno GS tai daug paprastų elektrinių ER9M pakeitė dviaukščiai.




                                        Atvaizdas

                                        GS-geležinkelio stotis
                                        Per daugiau kaip mėnesį, kai galioja nauajs tvarkaraštis, spėjau daug ką prazonduoti praktiškai. Taip, dviaukščiai traukiniai reisų Vilnius-Kaunas aptarnauja daug. Tik nelabai jiems tinka (bent mano nuomonė tokia, bet jai radau pritarimų) dažni sustojimai. Kaip antai - iš Kauno išvažiavus 9:11 ir 13:40 h.
                                        Kadangi kitose geležinkelio linijose (iš Vilniaus į Ignaliną, Marcinkonis) kai kuriems dyzeliniams traukiniams sustojimų kiekiai paretinti, verta pagalvoti apie liniją Vilnius-Kaunas (kurioje traukiniai važinėja pakankamai dažnai), ar neperdaug traukinių stoja Sausiuose, Baltamiškyje, Kaugonyse, Pagiriuose, Pamieryje, taip pat - ar ne perdaug dviaukščių stoja Pravieniškėse?

                                        Comment


                                          Pravieniškėse keleivių būna. Bet Sausiuose, Klaugonyse, Pamieryje, Baltamiškyje jų tikrai labai nedaug.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X