Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Štai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.
Comment
-
Ir tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių.Parašė ehnaton Rodyti pranešimąVat tame ir esme,traukiniai yra,zmoniu lukesciai tai pat,o permainu maza.Gi ten maximum gprs kaip matavo 122km/h vaziuoja,tai daugelyje ruozu nei tiek nera,o iki 160km/h dar toli.kaip?
Comment
-
Geltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai kaip suderinti tvarkaraščiai Kaune. Raudona spalva - visiškai nesuderinti, traukinys atvyksta, o kita būna ką tik išvykęs arba persėdimas beveik neįmanomas dėl 1-2 min..
Geltona - per mažai laiko persėdimui neskubant.
Pilkai pažymėjau traukinį į Kybartus. Na, galbūt tokiu metu nelabai kas iš Vilniaus į Kybartus ir važiuoja. O kas važiuoja, gali palaukti valandą.
Atvaizdas
Bet aišku padaryti patogų tvarkaraštį pagal dabartines sąlygas lengviau nei pakeist požiūrį į tvarkaščio laikymąsi (bent man susidarė įspūdis, kad 5 min vėlavimai be jokios akivaizdžios priežasties - kasdienybė).kaip?
Comment
-
persedimui reikia laiko rezervo - nes, kaip cia jau pamineta, dabar 5min velavimas pasidare iprastas. manyciau, kad traukinio koziris turetu buti punktualumas, paskui greitis. kazin, ar didelis skirtumas, kai is Vilniaus centro nuvyksti i Kauno centra per 59min, ar per 1h 5min? uztat butum garantuotas, kad minute ilgiau pastovejes tarpineje stoteleje, traukinys i galine vistiek atvyks laiku. dabar del greicio vaikymosi grafikas tiek itemptas, kad net menko uzlaikymo nebeimanoma atitaisyt. vaziuodamas toliau negali nieko planuot- "o jei traukinys ir vel paveluos?".
Comment
-
Na bet,esme juk ir greitis reikalingas.Kuos jis didesnis tuo traukinius gali rinktis zmones,kuriems jis svarbiausias.Verslo zmones ir kasdien siuo marsrutu keliaujantis tikrai rinktusi traukinius.Parašė alm Rodyti pranešimąIr tų 120 km/h pilnai užtenka. Čia kažkada šiemet buvo žinutė, kad už 300 mln. Lt Europos pinigų kažkurį ruožą rekonstruos ir didins greitį iki 160 km/h. Mano nuomone tai nesąmonė, pinigų švaistymas - už tiek pinigų galima daug svarbesnių dalykų padaryt, kas labiau keleivius pritrauktų, kad ir gerokai padidinti reisų skaičių."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Ar gali skaičiavimus pateikti? Viskas priklauso nuo prielaidų, tad tokie kategoriški ir neargumentuoti pasisakymai neverti viešumo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVerslo zmones tarp Vilniaus ir Kauno nesirinks traukiniu niekada. Per mazas atstumas tarp miestu. Tai kas, kad per valanda nuves. O iki stoties reikia nusigauti, is stoties taip pat.
Comment
-
Jei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.Paskutinis taisė Al1; 2009.11.15, 16:29.
Comment
-
Čia visų pirma reikia pradėti nuo mentaliteto. Jei į parduotuvę už 200 metrų važiuojama mašina, tai apie ką kalbėti. Jei jau įsikalė į galvą, kad važiuoti visuomeniniu transportu ne fasonas, tai nors ir pačią patogiausią ir moderniausią transporto priemonę pateik, vargu ar tokį iš ubago ponu virtusį ten įsodinsi. Po prievartinio kolektyvizmo pas mus įsivyravo absoliutus individualizmas, turi praeiti kažkiek laiko, kad įsivyrautų pusiausvyra tarp šių principų. Čia ko gero psichologai, o ne transporto specialistai galėtų geriausiai paaiškinti šį fenomeną.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei eilinis studentas, darbininkelis ar tarnautojelis cypia - "as neisivaizduoju, kaip gyvenciau be automobilio", "viesasis transportas -kosmaras", tai ka jau kalbeti apie verslininkus. Net jei dviaukstis traukinys nuvaziuotu tarp dvieju sostiniu per 30 min., vargu ar tai paskatintu verslinnkus rinktis kelione gelezinkeliu. Na, nebent jo verslo reikalai yra stoties rajone ir pats jis vyksta is stoties rajono, na, dar Senamiescio. Taciau tam reikia ne tik komfortabilaus ir greto traukinio. Reikia, kad jie kursuotu daznai. Reikia parkingo salia stoties tiek Vilniuje, tiek ir Kaune. Dar reikia keisti visa Lietuvos transporto politika, nes nei patys gelezinkeliai, nei miestu valdzios pacios nieko nepadarys. Vat ir prasideda... Stebint i tai, kaip ir kas vyksta Lietuvoje, tokiu pokyciu tiketis neverta. Todel as ir sakau - niekada.
Comment
-
Šito pasekoje savo (kol kas retom) kelionėm į Vilnių naudosiuosi traukiniais. Atrodo, tai reiškia, kad LG pasiekė savo? Galima bent jau pasidžiaugti tuo, kad matosi, jog kažkas yra daroma, ir yra dirbama link to, kad būtų pritraukiami nauji klientai. Ir pasiklausius to, ką kalba mano draugai ir pažįstami, kai kurie išvis tik pirmą kartą sužinojo apie tai, kad traukiniu gana greitai galima pasiekti Vilnių, ir sugrįžti atgal į Kauną. O kai kurie ir paseka mano pėdom. Reiškia, sistema veikia(!).
Comment
-
Savaitgalį teko pavažinėt traukiniais Vokietijoj. Iš 6 važiuotų segmentų gal tik kokiuose 2 nebuvo vėluojama. Persėdimams dažniausiai buvo 10-15 min, bet vienoje stoty persėdimas vyko beveik bėgteParašė alm Rodyti pranešimąGeltoni variantai - kultūros klausimas. Man pasirodė, kad Vokietijoje vietiniai traukiniai derinami vienas prie kito maždaug tokios trukmės persėdimais. Bet ten jie stengiasi laiku važiuot, o jau porą minučių vėluodamas mašinistas per garsiakalbį pranešinėja apie tai, atsiprašo ir nurodo priežastį kodėl. Na, aišku, ir bilietų kiekvieną kart prieš įlipant į kiekvieną traukinį ten pirkti nereikia.
Gerai, kad stotelė buvo nedidelė ir viskas vyko tame pačiame perone.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Svarbu tai, kad ten traukiniai yra suderinti, t.y. jeigu vienas vėluoja, kitas jo turi laukti, tai jeigu vienas užvėluoja, vėluoja ir visa grandinė. Ne itin didelėse stotyse persėdimas organizuojamas dažniausiai tame pačiame perone. Bet jeigu ir reikia bėgti į kitą peroną, beveik visada laiko tam yra pakankamai. Traukinys pajuda tik gavęs signalą iš stoties budėtojo arba traukinio palydovo-kontrolieriaus, kurie įsitikina, kad visi bėgantys/skubantys jau įlipo.Parašė Tomas Rodyti pranešimąSavaitgalį teko pavažinėt traukiniais Vokietijoj. Iš 6 važiuotų segmentų gal tik kokiuose 2 nebuvo vėluojama. Persėdimams dažniausiai buvo 10-15 min, bet vienoje stoty persėdimas vyko beveik bėgte
Gerai, kad stotelė buvo nedidelė ir viskas vyko tame pačiame perone.
Comment
-
Net Lenkijoje, kaip suprantu, veikia toks suderinimas. Kai važiavau iš Austrijos į Lietuvą, lenkų konduktorius prieš Varšuvą susirado lietuvius ir perspėjo, kad vėluojam ir teks paskubėti persėdant, nes mūsų lauks Suvalkų traukinys. Tai su visu lagaminu teko pabėgėti truputį.Parašė satrebla Rodyti pranešimąSvarbu tai, kad ten traukiniai yra suderinti, t.y. jeigu vienas vėluoja, kitas jo turi laukti, tai jeigu vienas užvėluoja, vėluoja ir visa grandinė. Ne itin didelėse stotyse persėdimas organizuojamas dažniausiai tame pačiame perone. Bet jeigu ir reikia bėgti į kitą peroną, beveik visada laiko tam yra pakankamai. Traukinys pajuda tik gavęs signalą iš stoties budėtojo arba traukinio palydovo-kontrolieriaus, kurie įsitikina, kad visi bėgantys/skubantys jau įlipo.
Tiesa, su lenkų konduktoriais be proto sunku susikalbėti, nemokant lenkiškai. Arba tiesiog toks pasitaikė...
Comment
-
Na kai teko vaziuoti i Maskva, tai vaziavom is Klaipedos i Vilniu greituoju traukiniu, o uz ~30min turejome persesti i traukini Vilnius - Maskva. Del neaiskiu priezasciu musu traukinys velavo gal 20-25 min, tai palydove prie kiekvieno priejo ir paklause ar vykstate kas i Maskva. Musu vagone be musu buvo dar 2 zmones, tai ji mus nuramino ir pasake, jog be musu traukinys i Maskva tikrai nepajudes
Comment
Comment