Sandorio suma - 62,1 mln. litų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Va iš čia man ir kilo įtarimas, kad tuos 0,1 mln. litų ir sudaro gabenimo išlaidos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Na jei ir sudaro - tai kas? Pats neparvaziuos.. O jei sakysim ir 100000 Lt pargabenimo islaidos - negi tai jau labai daug visame 62 mln. kontekste?Parašė Wycka Rodyti pranešimąVa iš čia man ir kilo įtarimas, kad tuos 0,1 mln. litų ir sudaro gabenimo išlaidos.
Comment
-
Man, kaip klientui, svarbiausia ne kiek traukinys ar jo pargabenimas kainuoja, o kiek tai įtakos bilieto iš Vilniaus į Kauną kainą. Kol kas LG vadai tepasakė, kad tarptautinių bilietų kainos nesikeis. Prisipažinsiu, toks nutylėjimas man, kaip klientui, kelia nerimą.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa jei ir sudaro - tai kas? Pats neparvaziuos.. O jei sakysim ir 100000 Lt pargabenimo islaidos - negi tai jau labai daug visame 62 mln. kontekste?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na, nerimas - naturalus dalykas, tik kai jo per daug buna, tai jau negerai..Parašė Wycka Rodyti pranešimąMan, kaip klientui, svarbiausia ne kiek traukinys ar jo pargabenimas kainuoja, o kiek tai įtakos bilieto iš Vilniaus į Kauną kainą. Kol kas LG vadai tepasakė, kad tarptautinių bilietų kainos nesikeis. Prisipažinsiu, toks nutylėjimas man, kaip klientui, kelia nerimą.
O siaip paslaugu (visu, ne tik gelezinkelio) brangimas (kai brangsta aplinkui viskas - tame tarpe ir naftos produktai, kyla atlyginimai) - tik laiko klausimas..
Comment
-
Brangimas pats savaime nėra blogai. Svarbiausia - konkurencingumas. Jeigu kaina (kartu su kokybe ir suteikiamu komfortu) bus konkurencinga, žmonės vis tiek važiuos, kad ir kiek "brangu" bebūtų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kad nelabai kas imasi ta konkurencija daryt.. Ne karta sakiau - kelias kitiems keleiviu vezejams laisvas, bet norinciu nera.. (ir tik nereikia kalbeti, kad LG keleiviu vezimo direkcija uzgoztu ta imonele - tam yra atitinkamos kontroliuojancios institucijos, pvz. kaip konkurencijos tarnyba).Parašė Wycka Rodyti pranešimąBrangimas pats savaime nėra blogai. Svarbiausia - konkurencingumas. Jeigu kaina (kartu su kokybe ir suteikiamu komfortu) bus konkurencinga, žmonės vis tiek važiuos, kad ir kiek "brangu" bebūtų.
Comment
-
Konkurencija šiandien - alternatyvus transportas. Tai yra privatūs automobiliai ir autobusai. Autobuso bilietas dabar brangesnis, jis "stringa" kamščiuose, bet jis konkuruoja komfortu ir kol kas nurungia traukinį reisų dažnumu.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKad nelabai kas imasi ta konkurencija daryt.. Ne karta sakiau - kelias kitiems keleiviu vezejams laisvas, bet norinciu nera.. (ir tik nereikia kalbeti, kad LG keleiviu vezimo direkcija uzgoztu ta imonele - tam yra atitinkamos kontroliuojancios institucijos, pvz. kaip konkurencijos tarnyba).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Su autobusais dar galima konkuruoti. Taciau su lengvuoju automobiliu ruoze Vilnius - Kaunas sunkiai konkuruoja tiek autobusai, tiek ir gelezinkeliai galetu konkuruoti, kad ir kiek komfortabiliai ar pigiau veztu. Pigiai, lyginant su automobliu ir dabar veza, bet zmones renkasi kelione automobliu.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKonkurencija šiandien - alternatyvus transportas. Tai yra privatūs automobiliai ir autobusai. Autobuso bilietas dabar brangesnis, jis "stringa" kamščiuose, bet jis konkuruoja komfortu ir kol kas nurungia traukinį reisų dažnumu.
Nebent nuveztu per 25-30 min, pigiai ir komfortabiliai (modernizuoto ER9M lygio manau pakaktu).
Comment
-
Visiškai nesutinku, kad autobusas konkuruoja komfortu. Traukinys dabar jau nurungia ir greičiu. ( Pvz., į Kauną, Šiaulius ).Parašė Wycka Rodyti pranešimąKonkurencija šiandien - alternatyvus transportas. Tai yra privatūs automobiliai ir autobusai. Autobuso bilietas dabar brangesnis, jis "stringa" kamščiuose, bet jis konkuruoja komfortu ir kol kas nurungia traukinį reisų dažnumu.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, vertėtų džiaugtis, kad iš viso LG perka dviaukščius traukinius, o ne bambėti, kad jų per mažai ir t.t...
kas is to,kad jie dviauksciai jei per letas tas transportas ir vien del to juo nepatogu naudotis.
Comment
-
girtis reiketu tuo,kad sakykim traukinio greitis bus ne maziau 160 km/h , i kauna nuvaziuosite per puse val ir pan. tada bus patrauklus ir vienaaukstis traukinukas. o dabar jie giriasi kad nusipirko dviauksti. kas is to ,jei keliai (begiai) netvarkyti ir jis vis tiek tures sliauzti visa kelia.gal tai nelabai aktualu kokiam krovininiam sastatui,nes tas gali vaziuoti ir per nakti,bet keleiviniam tai netinka.Parašė dariusn Rodyti pranešimąLG piaras:
Dviaukštis traukinys į Kauną – iki Kalėdų
Comment
-
Nereikia visko šitaip suabsoliutinti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu autobusais dar galima konkuruoti. Taciau su lengvuoju automobiliu ruoze Vilnius - Kaunas sunkiai konkuruoja tiek autobusai, tiek ir gelezinkeliai galetu konkuruoti, kad ir kiek komfortabiliai ar pigiau veztu. Pigiai, lyginant su automobliu ir dabar veza, bet zmones renkasi kelione automobliu.
VISADA bus važiuojančių automobiliu, nesvarbu koks geras būtų viešasis transportas. Ir VISADA bus važiuojančių viešuoju transportu, nesvarbu koks jis būtų blogas.
Mes kalbame apie racionalių žmonių daugumą - kuriems reikia nuvykti iš taško A į tašką B, ir jie renkasi iš galimų kelionės būdų pagal jiems svarbius kriterijus (kaina, greitis, patogumas ir t.t.).
p.s.: forumo valdžiai siūlau bendras diskusijas apie keleivių vežimą geležinkeliais iškelti į atskirą temą
Comment
-
LT-1 su sypsena pasiskaitys, bet komentarus pasiliks sau.. Kam zirnius i siena metyti..Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDabar ateis LT-1 ir sudirbs visus į miltus...
Comment
-
Manau ne tai kad per lėtas, bet per retai važinėja. Jei traukinio reikia laukti pusvalandį ar valandą tai tas jo greičio pranašumas (kurį jis turi prieš autobusą) ir išgaruoja.Parašė praeivis Rodyti pranešimąkas is to,kad jie dviauksciai jei per letas tas transportas ir vien del to juo nepatogu naudotis.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Taigi, 2Pack, dziaukis, kad krovinius LG veza, is uzdirbto pelno didele dali skirdami keleiviu vezimams.. Privacios imones milijonus issinestu, keleiviniams nepalikdami nei cento..Parašė 2PackTaigi, LT-1, kelias privatiems keleivių vežėjams atviras. Tada krovinių vežėjams taip pat. Tai kodėl tada ir privačių krovinių vežėjų nėra daug? O ir esantys yra nedideli ir jokiu būdu negali ir negalės konkuruoti su LG. Nenuostabu, LG nusistato tokius mokesčius (pvz., infrasturktūros), kad atkirnta noras konkuruoti. Dar kartą pasikartosiu, labai tikiuosi, kad netolimoje ateityje infrastruktūra bus galų gale atskirta nuo vežimų. Ir nešnekėkim, kad faktiškai dabar taip ir yra. Nes ta pati įmonė valdo viską.
LG savo milijoniniu pajamu labai didele dali skiria infrastrukturai pletoti, kas maziausiai rupetu privatininkui, tad nereikia kaip uzsikirtusiai plokestelei savu teoriju varyti..
Yra ir dabar vezeju, turinciu licencijas kroviniams vezti, bet kazkodel visi vis dar naudojasi LG paslaugomis, nors galetu vezti savais lokomotyvais..
Konkurencinguma stebi atitinkamos valstybines institucijos, tad jei verslininkams kas nors nepatiktu, seniai teismai butu visokiais ieskiniais uzversti..
Tad gal irgi tik nesnekek, susidares nuomone tik is nuogirdu..
Comment
-
bene turbut pirma karta Lietuvoje gali ivykti precedento neturintis (na bent jau musu tevyneje) dalykas. kaip zinia 10.15 diena, Kaune, Lietuvos futbolo rinktine susitiks su Fareru salu rinktine atrankos ciklo macui i pasaulio cempo finalini etapa. ta progra LFF organizuoja uzsakomaji traukinio marsruta Vilnius-Kaunas/Kaunas-Vilnius. informacija nera patvirtinta, bet labai didele tikimybe kad taip ir nutiks.negalejau susilaikyti po to ziniu.
Comment
Comment