Kužių - Telšių geležinkelis nutiestas 1926 m., o Telšių - Kretingos - 1932 metais.
Tikėtina kad tai dabartinio kelio Nr 4603 Telšiai - Alsėdžiai pervaža
Kalbame apie laiką po traukinio, nes jie realybėje kyla ir nusileidžia skirtingais tempais.
Po traukinio labai priklauso, kur yra išvažiavimo iš pervažos zonos riba, paprastai ji būna netoli ir gana greitai išsijungia (nepamenu, kad būtų buvęs koks reikalavimas dėl laiko). Todėl tas skirtumas dažnai priklauso nuo pačių keisčiausių dalykų: pvz kur papuolė bėgio sandūra (kad nepjaustyti bereikalo bėgių) arba nuo esamos šviesoforo vietos (nereikia papildomai izoliuotų sandūrų). bet jis tikrai nebus drastiškai skirtingas.
Jei diskutuojama žiūrint į tą filmuką, kur moteriškė pervažiavo pervažą per raudoną, tai ten yra įdomus, netgi sakyčiau labai retas, sutapimas, kai dvikeliame ruože, vienas traukinys išvažiavo iš pervažos zonos (ir šviesoforas išsijungė), o kitas, kitu keliu, įvažiavo į zoną (šviesoforas vėl įsijungė) praktiškai tuo pačiu metu (atstumo prasme - tai tarp traukinių jaučiu koks kilometras buvo). Todėl netgi susidaro įspūdis, kad šviesoforas nebuvo išsijungęs. bet įsivaizduojant, kad šviesoforai nebuvo išsijungę, susidaro įspūdis, kad užkardai "keistai" suveikė, nors praktiškai viskas įvyko pagal klasikinę schema: išsijungė šviesoforas, ir užkardai pasikėlė, o nusileido praėjus tam tikram delslaikiui po naujai įsijungusio šviesoforo.
apie šviesoforų pervažoje įsižiebimą ir vairuotojų laukimo laiką.
tai skaičiuojama. laikas nuo šviesoforo įsižiebimo iki traukinio pasirodymo turi būti toks, kad ilgiausia Lietuvoje leidžiama mašina (berods 24 metrai), spėtų išvažiuoti iš pilnai iš pervažos važiuodama 8km/h greičiu. techniškai nieko baisaus, bet skaičiuojamas maksimalus leistinas traukinio greitis, kuriuo paprastai važiuoja keleiviniai traukiniai, o va jei važiuoja gerokai lėtesnis prekinis traukinys - laukti tenka gerokai ilgiau.
Na tiesiog maniau, kad seki temą... prieš tai konfliktinė situacija buvo aprašyta #183
Sakei, kad sistema veikia panašiai... todėl ir komentaras apie pritempinėjimą buvo, bet ne esmė. Dar pažiūrėjau Prancūzija, kaip Vokietija Trespass at Beau-Marais Railway Crossing, Hauts-de-France, Austrijoje kaip pas mus...
Tiesiog man labiau patiktų vokiškas variantas, kur nėra palikta net teorinės galimybės padaryti nusižengimą pravažiavus traukiniui...
Pradžioje perskaitęs, supratau kad buvo kalba jog šviesoforas išsijungia tik x sekundžių po užtvaro pakėlimo Mano klaida.
Šiaip sakyčiau pas mus labai logiškai ir tvarkingai viskas įrengta, galima sakyti net pavyzdingai, kai šviesoforas užgęsta tik pakilus užtvarui ir praktiškai iškart.
Tik man nesuprantamas traktavimas, kad reikia naikinti galimybes padaryti pažeidimą. Gal tiesiog reikia nesirauti į tą pervažą dar judant užtvarui? Pakilo ir važiuoji, nes lygiagrečiai ir užgęsta tas šviesoforas. Jeigu būtų kaip Nyderlanduose, kai pakilo ir dar žybsi ten keletą sekundžių, gal ir būtų galima sakyti, kad be reikalo žybsi ir neapdairiai žmogus tiesiog suklydo.
Turbūt todėl, kad komentuojate dalį, kur kiti video irgi buvo minėtame straipsnyje.
Kur šviesaforai akivaizdžiai ilgą laiką neužgęsta net ir jau pilnai pakilus užtvarui ir nebesant jokių antrų važiuojančių traukinių arti.
Neužgęsta, nes žr. mano ankstesnį komentarą.
Įprastinėmis sąlygomis veikia taip: Geležinkelio pervaža: dažna vairuotojų klaida | Video | 15min.lt
T.y. šviesoforas užgęsta per ~1s kai užtvaras pasiekia galutinį savo tašką. Užtvaro judėjimo momento negalima pavadinti "užtvaras jau pasikėlė".
Man dar vistiek neaišku kaip yra kitur ES su incidentų skaičiais?
Pabandžiau surasti kažką, bet Eurostat'e yra tik absoliutūs skaičiai, nekoreguoti traukinių važiavimo kiekiui, o traukinių važiavimo kiekio statistikose arba trūksta duomenų daugumai šalių, arba kažkokios nesamonės (nulis šansų kad Moldovoje daugiausia traukinių o Vokietijoje mažiausiai važiuoja)
Matai, geležinkelis yra šiek tiek daugiau saugumo reikalaujanti vieta nei tiesiog sankryža. Ir dažnu atveju taisyklės ten rašytos krauju.
Better safe than sorry.
Tai manau tarpą nukėlus iki pradedant jo pakėlimą gautum automatiškai daugiau saugumo tame procese, dar geresnio rezultato norint? Laikotarpis sekundžių išeitų identiškas, tiems kur tai pvz pažeista ar kokiems avariniams atvejams, o tiesiog užlaikymą darant ilgesniu iki kylant užtvarai, vietoj dabartinio tarpo po užtvaros pakėlimo.
Man dar vistiek neaišku kaip yra kitur ES su incidentų skaičiais?
Matai, geležinkelis yra šiek tiek daugiau saugumo reikalaujanti vieta nei tiesiog sankryža. Ir dažnu atveju taisyklės ten rašytos krauju.
Better safe than sorry.
Tai ir pas mus panašiai viekianti sistema. Įprastai tie šviesoforai pilnai pasikėlus užtvarui užgesta. Reikėtų gal pažiūrėti ne per kiek pakėlus užtvarą užgesta šviesoforo signalas, o kiek prieš nusileidžiant užtvarams jis įsijungia.
Kur šviesaforai akivaizdžiai ilgą laiką neužgęsta net ir jau pilnai pakilus užtvarui ir nebesant jokių antrų važiuojančių traukinių arti.
Tai prie ko tada komentaras į mano pusę, kad aš kažką pritempinėju, jei tamsta analizuoja kažkokį kitą video, kurio nei aš mačiau, nei kažką komentavau dėl jo? Aptariame konkrečią situaciją, kur vairuotoja akivaizdžiai neteisi ir elgėsi pavojingai. Kaip tik bandymai pateisinti jos elgesį kažkokiais užtvaro judėjimo sistemingumais yra pritempinėjimas.
Na tiesiog maniau, kad seki temą... prieš tai konfliktinė situacija buvo aprašyta #183
Sakei, kad sistema veikia panašiai... todėl ir komentaras apie pritempinėjimą buvo, bet ne esmė. Dar pažiūrėjau Prancūzija, kaip Vokietija Trespass at Beau-Marais Railway Crossing, Hauts-de-France, Austrijoje kaip pas mus...
Tiesiog man labiau patiktų vokiškas variantas, kur nėra palikta net teorinės galimybės padaryti nusižengimą pravažiavus traukiniui...
Tamsta atidžiau skaityk... apie ankstesnį video prieš šitą aptariamą
Tai prie ko tada komentaras į mano pusę, kad aš kažką pritempinėju, jei tamsta analizuoja kažkokį kitą video, kurio nei aš mačiau, nei kažką komentavau dėl jo? Aptariame konkrečią situaciją, kur vairuotoja akivaizdžiai neteisi ir elgėsi pavojingai. Kaip tik bandymai pateisinti jos elgesį kažkokiais užtvaro judėjimo sistemingumais yra pritempinėjimas.
Kažkokia manija bent tris kartus per dieną prisiminti mane, net jei nedalyvauju diskusijoje.
Ir iš kur pas patį tas idiotiškas įprotis dėti kitiems į burną tai, ko nebuvo sakyta.
Čia mes tą patį video žiūrėjom? Ten šviesoforas po jokių 11 s neužgeso, o po 14 s nuo užtvaro atsidarymo jis vėl užsidarė dėl kita kryptimi važiuojančio traukinio. Nelabai žinau tada apie kokį video tamsta kalba.
Tamsta atidžiau skaityk... apie ankstesnį video prieš šitą aptariamą
Na nereik pritempinėti.... palyginus su ankstesniu buvusio straipsnio video skirtumas akivaizdus... pateiktose Vokietijos pervažose šviesoforas užgęsta po 1-2 sekundžių nuo kilimo pradžios, pas mus užgeso tik po 11 sek. Tai tikrai ne panašiai
Vairuojant pagal KET teoriškai ir avarijos neturėtų vykti, bet kažkodėl papildomai diegiama daugybė saugumą didinančių sprendinių. Mano pateikti pavyzdžai rodo kad ne tik pas mus daroma tokia klaida. Niekas neteisina tokio važiavimo per raudoną, bet užuot tarkavę pagal pilną programą, apsiribotų bauda ir paleistų šviečiamųjų video per spaudą apie daromą klaidą. Bet juk lengviau bausti.... padaryti kaip Vokietijoje net nereik tikėtis... juk reljefas ne toks....8D
Čia mes tą patį video žiūrėjom? Ten šviesoforas po jokių 11 s neužgeso, o po 14 s nuo užtvaro atsidarymo jis vėl užsidarė dėl kita kryptimi važiuojančio traukinio. Nelabai žinau tada apie kokį video tamsta kalba.
Komentuoti: