Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    klausimas LT-1:
    3m62 ar yra vidurineje sekcijoje ALS?
    Cia man kontrolinis klausimas?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    klausimas LT-1:
    3m62 ar yra vidurineje sekcijoje ALS?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Yra vidurinėse sekcijose pagalbinis pultas,po depą galima manevruoti, o manevruojant sutemus ir signalizacija turi būti. O gali būti naudojamas ir viena sekcija, taigi vėl reikalingi buferiniai žibintai, bet "mkės" retai taip naudojamos, todėl dažniausiai tik žibintų "embrionai" būna.
    del manevru tai taip, bet pagrindine funkcija (3m62) lipti ikalnus
    tai pirmai uzlinkus galima valdyti is 2os ar 3ios sekcijos+
    depe yra ekipiruotes manevrinis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie atominį lokomotyvą...

    Iš Большая энциклопедия транспорта. В 8 т. Т. 4. Железнодорожный транспорт. М.: 2003

    Išverčiau ir sutrumpinau.

    Atominis lokomotyvas – tai lokomotyvas su branduoliniu reaktoriumi, kuris naudojamas kaip nepriklausomas energijos šaltinis. Branduolinio reaktoriaus šiluminė energija yra paverčiama elektros energija turbogeneratoriuje, o traukos elektriniai varikliai energiją paverčia lokomotyvo ratų porų mechaniniu darbu.
    Lokomotyvams tinkamiausias yra greitųjų neutronų reaktorius. Tačiau, pritaikant branduolinius reaktorius lokomotyvams, reikia išspręsti daug specifinių uždavinių: tai gabaritų apribojimai, žema šilumnešio temperatūra vandens-vandens reaktoriuose, radiacinės saugos problemos eksploatuojant, remontuojant šilumvežius, kintamas reaktoriaus darbo režimas.
    Panaudoti laivų branduolinių reaktorių negalima dėl didelės jų masės ir matmenų. Lokomotyvo reaktoriaus masė neturėtų viršyti 100-120 t, geležinkelių gabaritas 1-T apriboja reaktoriaus diametrą iki 3200 mm. Žema šilumnešio temperatūra vandens-vandens reaktoriuose (vandens garų temperatūra 300-320°C) neleidžia jų naudoti geležinkelių transporte dėl mažo naudingumo koeficiento. Reikalingas kitas šilumnešis – skystasis metalas, kurio temperatūra 600-800°C. Eksploatuojant ir remontuojant šilumvežius, reikalingos radiacinės saugos priemonės tiek lokomotyve, tiek depe, tiek ir asmeninės.
    Šilumvežyje branduolinis reaktorius yra veikiamas dinaminių apkrovų. Tai reikalauja papildomų priemonių vamzdynų hermetizacijai, jų tvirtumo ir atsparumo užtikrinimui. Avarijos metu branduolinis reaktorius turi išlaikyti mechanines apkrovas be aktyviosios zonos suirimo. Kintamas lokomotyvo darbo režimas apsunkina energetinio įrenginio reguliavimą, nes šilumos nuvedimas nuo reaktoriaus turi būti nepertraukiamas. Atominį lokomotyvą būtų tikslingiausia eksploatuoti tolimuose, sunkiai pasiekiamuose rajonuose. Taip pat toks lokomotyvas galėtų būti naudojamas kaip kilnojama elektros stotis.
    1983-1985 metais VNITI (ВНИТИ), Kolomnos šilumvežių gamykla ir eilė kitų organizacijų parengė atominio lokomotyvo su BOR-60 tipo greitųjų neutronų reaktoriumi konstrukcinę schemą. Parengti energetinės įrangos komponuotės variantai, kurie gali būti panaudoti lokomotyvui arba kilnojamai elektros stočiai. Lokomotyvas yra sudarytas iš trijų sekcijų: vidurinė – reaktoriaus sekcija ant dviejų keturašių vežimėlių, galinės – traukos sekcijos serijinio 2TE116 šilumvežio bazėje (žr. paveikslą).
    BOR-60 tipo reaktoriai eksploatuojami nuo 1968 metų. Reaktoriaus techninės charakteristikos: šiluminė galia – 60 MW, branduolinis kuras – UO2, pirmojo ir antrojo kontūrų šilumnešis – natris-kalis (Na-K), natrio temperatūra pirmojo kontūro įėjime 360-480°C, išėjime – virš 600°C, aktyviosios zonos diametras 400 mm. BOR-60 reaktoriaus šilumos nuvedimo sistema trijų kontūrų. Du pirmieji su Na-K šilumnešiu, trečiojo šilumnešis yra oras. Oras įkaista iki 600°C. Dujų turbininis įrenginys – serijinis D-012T-3, kurio galia 5 MW, naudingumo koeficientas 24%, jei oro temperatūra 820°C. Kadangi lokomotyve šilumnešio oro temperatūra yra 600°C, tai dujų turbininio įrenginio galia 2,5-3 MW, o naudingumo koeficientas yra apie 20%. Aktyvioji zona yra apsupta apsauginiu ekranu iš UO2, plieno ir neprisodrinto urano. Ateityje, panaudojant kito tipo šilumnešį, galima būtų padidinti trečiojo kontūro šilumnešio temperatūra – iki 800°C.
    Branduolinio reaktoriaus šiluminė galia lokomotyve lygi 30 MW. Reaktoriaus masė su biologinės apsaugos įranga, šilumokaičiais ir valdymo sistemomis yra apie 140 t. Viso įrenginio matmenys neviršija 1-T gabarito. Biologinės apsaugos priemonės atitinka radiacinės saugos normas (НРБ-76) aptarnaujančiam personalui. Gyventojų saugumui užtikrinti galima būtų reglamentuoti atominių lokomotyvų judėjimo greitį ir dažnį stotyse, taip pat mažinti lokomotyvų vardinę galią judėjimo stoties keliais metu.
    Parengti jėgos įrenginių komponuotės variantai. Reaktoriaus sekcijai galima būtų panaudoti šilumvežių TEM7 keturašius vežimėlius. Tuomet ašinė apkrova siektų 225 kN. Taip pat yra galimybė sukurti specialius keturašius vežimėlius panaudojant aštuonašių vagonų vežimėlius. Galinėse sekcijose sumontuoti jėgos agregatai, turbogeneratoriai, kompresoriai, pagalbinis dyzelinis generatorius lokomotyvo judėjimui be branduolinio reaktoriaus, stabdžių kompresorius ir kt.

    A. S. Jestratovas





    Atominio lokomotyvo schema: 1 – galinės traukos sekcijos; 2 – sekcija su branduoliniu reaktoriumi; 3 – keturašiai vežimėliai; 4 – jėgos agregatų vieta.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Yra vidurinėse sekcijose pagalbinis pultas,po depą galima manevruoti, o manevruojant sutemus ir signalizacija turi būti. O gali būti naudojamas ir viena sekcija, taigi vėl reikalingi buferiniai žibintai, bet "mkės" retai taip naudojamos, todėl dažniausiai tik žibintų "embrionai" būna.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    ir ant trecios sekcijos irgi
    ant vydurinis yra pultas irgi

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Jei jis 3M, kam ant vidurinės sekcijos lempos..

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    3М62У

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Pagaliau atsirado normalia foto 4TE10C

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    kam ju tiek daug ? Beto traukinio dazymas toks nieko
    Todėl kad labai sunkus dyzelgeneratorius ir su mažesniu ašių skaičiumi būtų viršyta leistina ašies apkrova

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    kam ju tiek daug ? Beto traukinio dazymas toks nieko

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Gerai atrodo ypač traukinio viduryje

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Idomus traukinys labai,paziurekyt kiek ratu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todel kad tokiems greiciams reikia ir atitinkamu keliu. O ju Rusijoje nera. Esamos magistrales tarp Maskovos ir S. Peterburgo rekonstrukcija turbut bus (numatoma) vos ne kaip amziaus statyba. Kol visa magistrale rekonstruos, tai ir sie "Sapsanai" bus nurasyti.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
    Visgi keista kodėl Rusija užsisakė ganėtinai mažo konstrukcinio greičio traukinius.
    ICE3, traukinys, kurio platforma pagamintas Siemens Velaro (Sapsanas) oficialiai pasiekia 330km/h greitį (neoficialiai, t.y. testo metu, žinoma didesnį).
    Patys pirmieji Velaro (Velaro E) pasiekia 350km/h greitį. (Beje, jam priklauso oficialus plačiosioms masėms prieinamo, nemodifikuoto traukinio greičio rekordas - 403.7km/h).
    Velaro RUS - tik 250km/h. ? O juk aptarnavimo sutartis pasirašyta 30-čiai metų.
    Vėliau užsakyti CHR3 (Velaro kiniečiams) taipogi pasiekia 350km/h greitį.
    Iš parovoz.com forumo aišku tiek - problemos tos pačios kaip ir su LG naujaisiais traukiniais. Technika gali ir greičiau, bet infrastruktūra nepakankamai parengta ir neaišku ar kada nors bus parengta. Buvo minimos transformatorių galios nepakankamumo ir kontaktinio laido aukščio netolygumo problemos.

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Visgi keista kodėl Rusija užsisakė ganėtinai mažo konstrukcinio greičio traukinius.
    ICE3, traukinys, kurio platforma pagamintas Siemens Velaro (Sapsanas) oficialiai pasiekia 330km/h greitį (neoficialiai, t.y. testo metu, žinoma didesnį).
    Patys pirmieji Velaro (Velaro E) pasiekia 350km/h greitį. (Beje, jam priklauso oficialus plačiosioms masėms prieinamo, nemodifikuoto traukinio greičio rekordas - 403.7km/h).
    Velaro RUS - tik 250km/h. ? O juk aptarnavimo sutartis pasirašyta 30-čiai metų.
    Vėliau užsakyti CHR3 (Velaro kiniečiams) taipogi pasiekia 350km/h greitį.

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    O kaip bus su ER200? Supjaustys ar kitais maršrutais paleis?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Ne tas nuorodas davei. Susiradau pats:
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Siemens_Velaro

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Tai jau greiciau persasi mintis, kad pas ji visai stabdziai nedirbo, nes tik tokiu budu (kai lokomotyvai priekyje ir gale) vezami riedmenys be stabdziu. Kad gale pastatyti veikiancius stabdancius vagonus, turi buti tvarkinga viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale. Siuo atveju manau ir buvo problemos kazkokios del to - gal nepasitikejo rusai tuo "sapsanu", jo stabdziu magistrale, kad ir i gala lokomotyva ikabino. Tokiu atveju, atsikabinus (nenumatytai) nuo priekinio lokomotyvo satatui, ji pilnai sustabdytu galinis lokomotyvas (ko nepadarytu paprasti gale esantys vagonai, jei iskiltu kazkokiu problemu su viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale).

    Parovozo forume TEP70BS-001 mašinistas parašė, kad tas lokomotyvas gale atsargai, nes buvo pasiruošę tempimui ir tuo atveju, jei "Sapsano" stabdžiai būtų nedirbę

    Komentuoti:

Working...
X