Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Darius555
    replied
    http://englishrussia.com/?p=2759#more-2759

    Komentuoti:


  • Andrewass
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Patikėk, man užteko pernai rugsėjo... Kai kiekvienoje stotyje dokumentus tikrindavo...
    Gal labai nerespektabilei atrodei ?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Kokia cia proga jie taip vazuoja ?
    Pasižiūrėk tą nuorodą po paveikslu, ten plačiau aprašyta. Iš dalies ir dėl sportinio intereso...

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Kokia cia proga jie taip vazuoja ?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Kaip keliauti traukiniu už prieinamą kainą:



    http://englishrussia.com/?p=2694

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Geležinkelis į Baltarusiją per Siemianowkos marias

    Temoje apie keliones geležinkeliu rašiau apie šią vasarą dar galimą kelionę per Kauno hidroelektrinę traukiniu Vilnius-Šeštokai. Uždaviau klausimėlį, kur dar yra tokių maršrutų, kur traukinys važiuoja pro vaizdingą vandens telkinį. Viename atsakyme yra Vilniaus-Ignalinos maršrute prie Santakos stotelės matomą Neries ir Žeimenos upių santaka.
    Kelis kartus nagrinėdamas Lenkijos geležinkelius, radau kaip geležinkelis į Baltarusiją maršrutu Hajnowka-Siemianowka – Svisločius-Volkovyskas eina per Siemianovkos marias http://mapa.targeo.pl/miasta/Siemian%C3%B3wka
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...mianowka-2.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...nowka-most.jpg
    Pabandyti pravažiuoti traukiniu šansų kaip ir nėra, nes joks keleivinis nevažiuoja.
    Iš Siedlcų ir Čeremchos lenkiška automotrisa http://farm2.static.flickr.com/1354/...ebd5af.jpg?v=0
    http://www.flickr.com/photos/9306986...57601979616653
    važiuoja tik iki Hajnowkos. Toliau link Baltarusijos sienos - tik prekiniai. Nors, kaip matyti nuotraukose http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...n-ST44-798.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...owka-peron.jpg
    ir vieno amerikiečio railfano videoklipe http://www.youtube.com/watch?v=tjPyy...2A5C90&index=8 , toliau keleivinio eismo būta, Narewkoje, Sieniamovkoje, Čisovkoje keleivių peronai išlikę...
    Siemianovkos marios tame 9:50 trukmės filmuke pamatomos po 8 min.

    P.S.: kas nors mane puls, kad į buvusios TSRS geležinkelių temą įgrūdau žinutę apie TSRS sudėtyje nebuvusios Lenkijos geležinkelius. Tačiau tas Lenkijos kampelis sovietinėje imperijoje pabuvo 1939-1941 m.: http://translate.google.lt/translate...%3Dlt%26sa%3DG
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.01, 13:10.

    Komentuoti:


  • Siberian
    replied
    By the request of Vytautas_LT I post here some photos of the Barnaul's railroad.

    Old railroad station building (built in 1915)


    Railroad station in complex


    from wiki

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kosmodrome:
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    O gal kas iš jūsų yra važiavęs, aukščiau minėtu, Trans-Siberian Express?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    ...ten priduodi butelius ir nusiperki atbulinį bilietą

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    O mano svajonė bent iki Baikalo ežero pavažiuot. Sėdi į tokį traukinį, nusiperki dėžę "vodkos" ir pirmyn!

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Bensons Rodyti pranešimą
    Bet ar įmanoma pas mus nusipirkti bilieta į traukinį Maskva-Vladivostokas (įtariu toks turėtu būti)?
    Internetu galima jau minėtam www.rzd.ru (kiek žiūrėjau galima ir Lietuvos piliečiams, mokant kortele, atsiimant stotyje Rusijoj).

    Maskva - Vladivostokas (Москва Ярославская - Владивосток ieškot reikia) kupė taip nuo 700 Lt kainuoja (bet kainos įvarios, dažniau brangiau nori), pernai mačiau ir plackartą už ~400 Lt. Liuksai ir už ~3000 Lt yra.

    Važiuoja 6 paras

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Maskvoje galima.

    Komentuoti:


  • Bensons
    replied
    Bet ar įmanoma pas mus nusipirkti bilieta į traukinį Maskva-Vladivostokas (įtariu toks turėtu būti)?

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė Bensons Rodyti pranešimą
    O Japonija - Vakarai rytuose. Dėja iki ten traukiniu nenuvažiuosi.
    Manau dalį kelio galima nuvažiuoti.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Nomoka broliai rusai pagaminti kokybiškų hidraulinių pavarų traukos riedmenims. Pastovėjęs toks "riedmuo" po savimi palieka ežerą alyvos.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Kas del ekserimentu - tai idomu butu suzinoti apie silumvezi TGP-50:
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%...%D0%93%D0%9F50
    Siame saite paspaude http://www.train-photo.ru/details.ph...eda6294fd10369,
    pamatysite ir jo foto. O cia juk isvaizda TEP-60 - taciau tai "monstriukas" su 2 varikliais, ir, beje, hidrauline pavara..
    Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.26, 16:14.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ir yra TEP60 kebulas.
    Iš kur toks užtikrintas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Panašu, kad senais tarybiniais laikais buvo nemažai eksperimentuojama su geležinkelio technika. Vienas iš tokių "kūrinių" - TG106 (Kiek primena šilumvežį TEP60).
    Atvaizdas


    Šaltinis: www.railinform.net
    Tai ir yra TEP60 kebulas.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Panašu, kad senais tarybiniais laikais buvo nemažai eksperimentuojama su geležinkelio technika. Vienas iš tokių "kūrinių" - TG106 (Kiek primena šilumvežį TEP60).


    Šaltinis: www.railinform.net

    Komentuoti:

Working...
X