Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Magistraliniu liko, tik pagal amerikiečių madą kapotinis dabar.Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIš emkos padare manevrini
Ir tada kaip turėjo atrodyt 2TE10? 
Comment
-
Nepasakyčiau, kad geras manevrinis gavosi. Bent keitinėjant važiavimo kryptis mašinistui kabinoje patogumas ne tas kaip TEM2, SU42, ČME ir panašiuose.Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIš emkos padare manevrini
... 
Comment
-
O kodėl? Aš įtariu, kad šie "hibridai" naudojami dvigubi, sukabinant taip, kad kabinos lieka kraštuose, todėl jokio nepatogumo brigadai.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad geras manevrinis gavosi. Bent keitinėjant važiavimo kryptis mašinistui kabinoje patogumas ne tas kaip TEM2, SU42, ČME ir panašiuose.
Comment
-
Tada jau nebus manevrinis. Kaip ir 2M62, 2TE10 ir kiti panašūs. Galinėje stotyje mašinistas pereina iš vienos kabinos į kitą, ir nepatogumo tikrai jokio.Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl? Aš įtariu, kad šie "hibridai" naudojami dvigubi, sukabinant taip, kad kabinos lieka kraštuose, todėl jokio nepatogumo brigadai.
Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.
Comment
-
Tai tas mongolų šilumvežis ir nėra manevrinisTada jau nebus manevrinis.
Jaunuoliai ir kiti railfanai, nesugalvokit taip važinėtis kaip šie du pacanai:
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTada jau nebus manevrinis. Kaip ir 2M62, 2TE10 ir kiti panašūs. Galinėje stotyje mašinistas pereina iš vienos kabinos į kitą, ir nepatogumo tikrai jokio.
Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.
O tik ar TE3 nėra krovininis šilumvežis?

Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.13, 11:42.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąTE3 naudojamas ir kroviniam ir keleiviam pervežti, taip kaip M62 ar 2TE10 serijos lokomotyvai. Bet iš esmės tai krovininis
Ar TE3 dar kur naudojamas?
Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
mano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąViename websaite-http://gallery.balticrailpics.net/index.php mačiau įdomiai ''tiuninguota''
M62.Stai keletas foto

Comment
-
Čia yra 2M62M (2M62, kuris skirtas Mongolijos geležinkeliams), kuriame modernizacijos metu buvo sumontuota General Electric jėgainė ir duotas naujas serijos pavadinimas. Dėl to, kad amerikiečiai tiekia ne atskirus mazgus, o sujungtus į modulius, kurie pas juos yra standartiniai visiems, todėl ir gavosi kapotinis variantas (panašūs važinėja Kazachstano geležinkeliuose).Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąmano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?
Šilumvėžis lieka 2-jų sekcijų (sujungiamos "užpakalis" prie "užpakalio")Paskutinis taisė Aleksio; 2008.07.13, 17:29.
Comment
-
-
M62 gal ir taip, bet 2TE10 ir įprastai tempia keleivinius vagonusParašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąBet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
Comment
-
Lietuvoje taip, o kitur yra vietų kur M62 tik ir tempia, o yra vietų kur M62 (2M62) nėra ir nebuvo, ir visokius priemiestinius ČME3 ar TEM2 tempia.Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąBet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
Comment
-
Iš to websaito aš tas nuotraukas ir įkėliauParašė Gaxas Rodyti pranešimą
Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Kas dėl to žodžio-tiuninguotas, tai aš šiaip ant juoko parašiau,nereikia čia pateisinėtParašė Ocelotas Rodyti pranešimąmano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?
Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
noreciau pastebeti, kad tiek M-62, tiek TE-3, tiek TE-10 yra krovininiai silumveziai. Kartais galima ir uzrasus pamatyti ant ju "pasazirskij". Taciau tai tas pats, kas jauciui ant sono parasyti "arklys"Parašė RAW Rodyti pranešimąM62 gal ir taip, bet 2TE10 ir įprastai tempia keleivinius vagonus
Nuo to to jis tikrai arkliu netaps, bet vezima aisku gales tempti
O naudojami kituose gelezinkeliuose krovininiai silumveziai manau tam, kad neuztenka keleiviniu.
Comment
-
Na, jei žmogus pradirbęs nemažai metų geležinkeliuose stoties budėtoju, tai tikrai atskirs lokomotyvus.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip itariu, kad tas tavo budetojas Siemensa su 2M62M supainiojo.. Nemanau, kad jis ten kaimelyje sededamas labai domisi silumveziais ir juos atskiria
Vilniaus depo balanse nei vieno Siemenso nera, ir i Maurucius nepamenu, kad butu vaziaves (nebent koki 1-2 kartus per bandymus), o si marsuta aptarnauja tik Vilniaus lokomotyvu depo lokomotyvai ir brigados.
Taip pat pataisysiu, kad daugumoje šaltinių M62 sutinkamas kaip "gruzopasažirskij" šilumvežis, t.y. universalus.
Comment
Comment