Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Likimo ironija / Nuo žioplumo vaistų nėra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
    Jau toks užimtumas tai gazdina kai sėdi traukinį, o į tave akmuo parskrenda

    ir kai šituo traukiniu važiuoja užsieniečiai tikrai gražiai mes jiem prisistatom
    Tik nereikia. O kaip tada prancūzai pasirodė užsieniečiams, kai ant TGV bėgių buvo primėtyta betono luitų ?

    Ir iš vis prie ko čia tie užsieniečiai ???
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      #42
      Birželio 16-os vidurdienį buvau Jūrės geležinkelio stotyje. Buvo be kažkiek minučių 12 val., sodininkai ėjo į traukinį Nr990 (automotrisą), kuris iš Jūrės 12:09h išvyksta į Kauną. Lyginės krypties šviesofore jau degė žalia šviesa, nuo kazlų Rūdos pusės matėsi traukinio su įjungtais žibintais siluetas. Iš pradžių buvo sunku atpažinti, koks tai traukinys atvažiuoja, ir žmonės, suabejoję savo laikrodžių tikslumais ir pamanę apie artėjanti keleivinį trauknį, pradėjo visaip skubėti (kas pagreitino ėjimo tempą, kas pradėjo bėgti...). Vėliau įsitikinę, kad tai ne 620M ir ne DR1A, o M62, visi lengviau atsikvėpė. Bet neilgam: už M62 kažkas raudonavo. Pagalvota, gal tas šilumvežis traukia sugedusį keleivinį riedmenį, vėl leistasi į kojas... Kol paiškėjo, kad M621 traukia du techninių tarnybų vagonus: kelio matavimo vagoną bei vagoną ryšių ir automatikos laboratoriją. Toks traukinys Jūrėje nestojo, keleivinis traukinys Marijampolė-Kaunas (620M) atvyko ir išvyko laiku.

      Comment


        #43
        Pasipriešinimas iš pasąmonės matyt iš dalies nenori stoti į specialybę ar išvažiuoti studijuoti iš Marijampolės ar dar kas nors

        Comment


          #44
          Gal kažkas iš aukščiau nori pasakyti, kad nebristum į tą architektūros pragarą O gal priešingai, nori išbandyti prieš leidžiant įbristi

          Bet kuriuo atveju - sėkmės
          N N N

          Comment


            #45
            Parašė lencas
            ...Kaip manot, kodėl taip atsitiko tokiom svarbiom dienom?
            Čia tiek daug nutiko ne geležinkelio transporte (kurio skyrelyje yra ši tema), bet laisvai kažkas galėjo nutikti ir geležinkelyje (traukinyje ar stotyje).

            Gyvenimo laikotarpyje po vidurinės mokyklos baigimo ( kai 18-19 metų, jau pilnametystė) ir ruošiamasi studijuoti kiekvienam atsiranda nemažai pasitikėjimo savimi, savo sugebėjimais, patirtimi, įgūdžiais...
            Iš tikrųjų - šių savybių dar baisiai trūksta, tai vėliau pastebima panašiomis aplinkybėmis ir kartais netgi pradedama keikti mokyklą (tiek vidurinę, tiek aukštąją), kad moko to ir ano (ko gal niekad neprireiks), bet neišmoko ko reikia (ko prireikia bet kuriuo momentu). Anksčiau gyvenimo mokykla kažkiek buvo laikoma tarnyba kariuomenėje (nors ir okupacinėje sovietinėje): ten reikalingų dalykų išmokydavo daug.

            Comment


              #46
              Praeitų metų balandi teko važiuoti naktinių nuo Varšuvos iki Gdansko. Pagal tvarkaraštį kelionė turėjo trukti ~ 7.30, bei buvo kažkas paminėta apie "kuchetka", na ir aš tikėdamas sutaupyti laiko ir pinigų už nakvynę nusipirkau bilietą. Laukdamas ant centrinės stoties perono pastebėjau, kad žmonių yra nemažai, reiškia reisai yra populiarus ir viska turėtu būti gerai, bet pamatės paprastus aštuonvečių kupe sedimus vagonus nuomonė pasikeitė, įilipės supratau, kad protingiausi lipo "Warszawa Wshodnia" ir laisvų vietų nelabai ir yra (iš aplinikinių kalbų suprartu, kad tai yra normalus dalykas). Su kažkokiais ukrainečiais radome tuščią uždarytą kupę, visaip bandėm atidaryti, bet galiausia vos radome vietos kitame. Užmigti taip ir nesugebėjau ir buvau labai piktas dėl savo taupymo, juk galėjau paimt 2 klasės bilėtą, bet po poros valandų atėjo konduktorius ir pareiškė, kad šis traukinys į Gdanską neužsuks ir teks įšlipti Bydgosche persedimui Galiausia stabdant man ant galvos nukrito kažkieno kuprinė (gerai, kad maža)))). Bydgosche teko palaukti apie valandą, nuo 3 iki 4 ryto, o galvoj buvo tik viena mintis - ką aš čia veikiu? Sulaukus taip, taip - EN-57 įlipom, radau sau vietą, bandau užmigti - šalia atsirado studėntų grupė, kurie miegoti tikrai nesiruoše, o dar pasirodė, kad atsisėdau į rytinę pusę - saulė kyla ir šviečia į akis
              Kažkaip davažiavau, aišku juokinga dabar prisiminti, bet tą rytą tiap tikrai neatrodė

              Comment


                #47
                Aštuonviečiuose kupė tikrai miegoti neišeina. Gerai, jei dar sėdi iš krašto - prie lango ar durų. Bet jei per vidurį, tai ne kas. Kojoms vietos mažai. Pakeisti kojų pozą galima nebent priešais sėdinčiam išėjus.

                Comment


                  #48
                  Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                  ...
                  protingiausi lipo "Warszawa Wshodnia" ir laisvų vietų nelabai ir yra (iš aplinikinių kalbų suprartu, kad tai yra normalus dalykas). ...
                  Iš sovietinių "medinukų" D1 laikų prisiminiau laikotarpį, kada iš Jonavos į Kauną parvažiavęs D1 iškart važiuodavo kitu maršrutu į Alytų. Tai penktadienių vakarais į Marijampolę, Kalvariją, Šeštokus, Krosną, Simną važinėdavę gudresni keleiviai įlipdavo Amaliuose.

                  Comment


                    #49
                    Ausinės - tai BLOGIS!
                    Video
                    Atsargiai, nepilnamečiams ir silpnų nervų žmonėms nežiūrėti.
                    P.S. Koks ten lokomotyvas, kažkoks nematytas? Ir kodėl jis nesustojo, bent nepradėjo stabdyti?

                    Comment


                      #50
                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                      Ausinės - tai BLOGIS!
                      Video
                      Atsargiai, nepilnamečiams ir silpnų nervų žmonėms nežiūrėti.
                      P.S. Koks ten lokomotyvas, kažkoks nematytas? Ir kodėl jis nesustojo, bent nepradėjo stabdyti?
                      Lokomotyvas - 2TE116U. Traukinį greitai sustabdyti neįmanoma - kelių šimtų metrų mažiausiai reikia, kol sustos. Be to - stabdymas, ko gero, buvo: matosi, kaip po ratais paduodamas smėlis ekstrinio stabdymo metu.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        #51
                        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                        Ausinės - tai BLOGIS!
                        Video
                        Atsargiai, nepilnamečiams ir silpnų nervų žmonėms nežiūrėti.
                        P.S. Koks ten lokomotyvas, kažkoks nematytas? Ir kodėl jis nesustojo, bent nepradėjo stabdyti?
                        Tavo klausimas kodel nesustojo, todel kad stabdymo kelias nuo 800 metru... Pradeti stabdyti tai jis pradejo kai tik ta zmogu nutrenke... O seip amerikoj niekas net nestoja... Pats kaltas jai eini prie begiu.
                        Paskutinis taisė 2M62; 2012.06.26, 18:57.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Lokomotyvas - 2TE116U. Traukinį greitai sustabdyti neįmanoma - kelių šimtų metrų mažiausiai reikia, kol sustos. Be to - stabdymas, ko gero, buvo: matosi, kaip po ratais paduodamas smėlis ekstrinio stabdymo metu.
                          Nelabai panasu y 2TE116U

                          Comment


                            #53
                            Kas nepanašu? Jis ir yra.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #54
                              Is prieko nelabai man jis...

                              Comment


                                #55
                                Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                Is prieko nelabai man jis...
                                Nelabai panašus į 2TE116 (be U) - tokį visą kampuotą. Tačiau 2TE116U turi visai kitokį kėbulą, kurio priekis panašus į 2M62.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  #56
                                  Pastebejau

                                  Comment


                                    #57
                                    Penktadienį važiuojant dyzeliuku Klaipėda-Radviliškis ,į jį Raudėnuose įlipo vyriškis ,kuris norėjo nuvažiuoti tuo traukiniu į Telšius . Konduktorė sako jam pirkit bilietą iki Pavenčių ,o tas neturėjo grynais ,norėjo kortele atsiskaityt ,bet aišku taip neįmanoma .Taip pat ji ir policijai įduosianti ,tačiau atvažiavus į Pavenčius , jisai sako konduktorei kad atneš tuos pinigus ,konduktorė ,pasielgė geranoriškai .Jisai išlipo sakydamas daugiau taip nebus .Tam vyriškiui pasakė viena gyventoja kad būtent tuo traukiniu reikia važiuot ,aišku jis pats kažką sumaišė ,arba ta gyventoja

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      isivedus vasaros laika Kauno stotyje pasikeite keliu specializacija
                                      isvyksta is Kauno
                                      Tr 872 is 12 kelio;
                                      Tr 874 is 11 kelio,
                                      tr 812 - 1 kelio;
                                      Tr 876 -11 kelio,
                                      Tr 814 -11 kelio
                                      Tr 878 -11 kelio,
                                      Tr 880 -11 kelio,
                                      Tr 816 -11 kelio,
                                      Tr 882 -12 kelio,
                                      Tr 884 -11 kelio,
                                      Tr 818 -12 kelio,
                                      Tr 886 -11 kelio,
                                      Tr 820 -11 kelio,
                                      Tr 888 -12 kelio,
                                      Tr 822 -11 kelio,

                                      Tr 890 -1 kelio,
                                      Tr 824 -11 kelio. (...)
                                      Išsiblaškęs keleivis Kauno geležinkelio stoties kasoje nusiperka bilietą į Vilnių. Iki traukinio išvykimo laiko lieka kažkur 5-10 minučių, tai jau reiktų paskubėti...
                                      11 ar 12 kelius išsiblaškęs keleivis įsivaizduoja ne tuos pirmu peronu prieinamus aklikelius, o kažkur toli pasiekiamus požemine perėja. Bet požemiu eiti nenori - renkasi tolimesnį kelią pirmu peronu link geležinkelio tilto, ten perėja per 1 ir 2 kelius, ir paskui antruoju peronu. Laiko lieka netaip daug, tai jau pabėgėja. O tokį vasarišką pavasarį apranga toli gražu ne vasariška, tai galima įsivaizduoti, kiek prakaituoja po paltu ar šiltesne striuke... O jei dar rankose sunkus lagaminas...
                                      Ir pribėgęs trečiame kelyje stovintį keleivinį traukinį (DR1 ar PESA), keleivis įsitikina, kad jis važiuos į Kybartus, Kazlų Rūdą ar iš kurios tai stoties kątik parvažiavęs (nors ir kvailiui turėtų būti aišku, kad pagal šių dienų tvarkaraštį Kauno-Vilniaus maršrutu traukiniai važiuoja tik elektriniai). Pajutęs, kad pabėgėta be tikslo, kad minučių iki traukinio išvykimo į Vilnių liko mažiau, keleivis dar pagreitina bėgimo tempą ir vėl bėgte saulės atokaitoje... Į vagoną sukaitęs įlipa neretai paskutinėmis minutėmis, o kartais gelbsti traukinio pavėlavimas dėl tuneliu atvažiuojančio prekinio...
                                      Liaudies išmintis sako, kad nuo žioplumo vaistų nėra... Nuo kovo 30 d. Kauno stotyje žioplų keleivių padaugėjo...
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2014.04.24, 16:12.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        11 ar 12 kelius išsiblaškęs keleivis įsivaizduoja ne tuos pirmu peronu prieinamus aklikelius, o kažkur toli pasiekiamus požemine perėja.
                                        Tikrai reiktų sumontuoti rodykles į tuos apendiksus. Apsileidimas, kad iki šiol nėra, tuo labiau, kad dabar važinėja ir visokie turistai, kurie to nežino.

                                        Ta proga, Romos Termini stotyje kadaise teko ieškoti kažkokio kelio Nr. 1e (tikslaus numerio neatsimenu, bet buvo raidinis indeksas). Aplaksčiau beveik visą stotį ir tik apklausęs kelis žmogėnus aptikau tą akligatvį -- jis išdėstytas labai panašiai kaip Kaune, tik dar nuošaliau ir toliau nuo pagrindinių kelių.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Tikrai reiktų sumontuoti rodykles į tuos apendiksus. Apsileidimas, kad iki šiol nėra, tuo labiau, kad dabar važinėja ir visokie turistai, kurie to nežino.
                                          Kauno geležinkelio stoties salėse prie durų ir 1-ame perone rdyklių į tuos 11 ir 12 kelius-aklikelius yra.
                                          Ar jų yra pakankamai, pasvarstyti verta. Juo labiau, kad stoties kelyne išlikę tik 1, 2 ir 3 pravažiuoamieji keliai, todėl kartais pasidaro ankšta, tai 11 ir 12 aklikeliai traukiniams Vilnius-Kaunas-Vilnius bus naudojami dar ilgai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X